Directorul adjunct al companiei Lagardere Travel Retail a menționat importanța procesării bazelor de date, dar și a fluidizării traficului în aeroporturi.
- În Cluj avem două magazine și un restaurant, vrem să contribuim la o experiență fluidă a pasagerului în aeroport. Încercăm să ne păstrăm competitivi la preț, fără să dăm înapoi la calitate. Avem și prețuri de aeroporturi low-cost, dar și magazine de lux pentru clienții care dau sute de euro pe un bilet în Qatar sau Orientul Mijlociu.
- Nu bombardăm pasagerul cu tehnologia, oricum acesta se simte stresat în aeroporturi, unde este scanat, controlat, i se cer datele personale; ne interesează în primul rând fluiditatea în magazin.
- Am renunțat să trimitem notificări cu oferte când acesta intră în magazin, oricum nu aveam vânzări mai mari, ci mai degrabă să nu petreacă un timp cât mai scurt ca să achite produsul dorit, și așa e mereu cu ochii pe ceas. Unii renunță să mai cumpere produsul când văd că trebuie să stea la coadă.
- Ne-ar interesa să avem acces la bazele de date ale aeroporturilor, companiilor pentru programe de fidelizare, servicii mai bune, însă nu cred că se va întâmpla. E o iluzie să ajungi la clienții unei companii ca Lufthansa. Bazele de date sunt aurul secolului XXI, petrolul digital.
Conferința internațională Aviation-Event 2025 a reunit, la Hotelul Radisson Blu din Cluj-Napoca, 120 de lideri din industrie, factori de decizie și experți pentru a discuta viitorul aviației în contextul unor peisaje geopolitice, economice și de mediu în continuă schimbare.
Găzduită de AIAIC și organizată de Aviation-Event, a inclus secțiuni și sesiuni moderate menite să abordeze provocările esențiale din industrie: decarbonizarea, armonizarea reglementărilor și inovația. Administrația locală a subliniat importanța aviației pentru creșterea economică și conectivitatea regiunii.
Aviation-Event este o platformă de top pentru networking, schimb de idei și dezbateri de politici în industria aviației. Ea găzduiește conferințe de prestigiu în Europa, reunind părți interesate din companii aeriene, aeroporturi, agenții guvernamentale, furnizori de tehnologie ca să încurajeze colaborarea și inovația.