Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sudarea unei șine în mai puțin de 2 minute și repunerea pe șine a unui tramvai deraiat

Cea de-a doua zi a Conferinței Club Feroviar – Infrastructură, organizată la Oradea în 26 și 27 martie 2025, a fost dedicată demonstrațiilor practice. Astfel, în Depoul OTL SA, participanții la conferință au asistat la sudarea unei șine în mai puțin de 2 minute și repunerea unui tramvai deraiat pe șine.

Prima demonstrație, sudarea unei șine de tramvai, a durat mai puțin de 2 minute, și a fost făcută de către firma românească Contrail Machinery.



Contrail Machinery furnizează servicii specializate în domeniul proiectării și fabricării de mașini și echipamente de construcții feroviare, în special mașini de sudură Flash Butt Welding. Echipa Contrail are o vastă experiență în domeniu, construind mașini de sudură pentru căi ferate din 2010.

Produsele și echipamentele pe care le realizează sunt proiectate integral în cadrul companiei și configurate în conformitate cu cerințele specifice ale clientului.

„Până în prezent, avem livrate peste 75 de unități. Spre bucuria noastră, în ultimii ani am avut solicitări foarte multe din România. Avem clienți și din Statele Unite, unde am livrat 24 de mașini de sudat. Mașina de sudat poate fi montată pe un camion, care merge și pe calea ferată și pe șosea. Containerul ce conține echipamentul de sudare este independent. El poate fi montat și pe un vagon platformă, dar poate fi și staționar. Camionul de față este furnizat de partenerii noștri Hiarom, noi fiind focusați pe partea de sudură. Echipamentul este produs 100% în România, cumpărăm doar componentele. Capul de sudare are o capacitate de sudare de 100 de tone de presare a șinelor cap la cap. Poate suda șină de tramvai, 10 – 12 pe oră. Ciclul de sudare pentru șină de 49 durează mai puțin de 2 minute”, a precizat Gabi Bostan, fondatorul companiei Contrail.

O astfel de mașină de sudat costă circa 1 milion de euro.

Repunerea unui tramvai deraiat pe șine

Următoarea demonstrație a fost de repunere a unui tramvai pe șine. Demonstrația a fost făcută de compania românească Hiarom Invest, cu ajutorul unui sistem Holmatro.

Adrian Revnic, directorul general al OTL SA le-a mulțumit celor prezenți pentru participarea la demonstrație și i-a invitat la Oradea la Conferința Operatorie Feroviară & Material Rulant, care va avea loc în 21 – 22 mai 2025.

 

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Conferința „Tendințe Economice 2025” – Reper strategic pentru un an marcat de transformări economice și geopolitice

Articolul următor

Sisteme moderne de echipamente medicale la SCJUBH cu fonduri UE

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share