Asociația Tășuleasa Social (ATS) a anunțat noua unealtă digitală pentru descoperirea traseului turistic care străbate România.
„Ești pregătit pentru noul sezon de drumeții? Ne-am gândit noi. Un pas important pe care îl poți face în pregătirea următoarei tale călătorii pe Drumul care Unește, este să descarci aplicația de mobil, pe care am creat-o împreună cu partenerii noștri de la NTT DATA Romania.
Aplicația este într-o formă mult mai bună, cu noi facilități care te vor ajuta să îți planifici drumeția. Acum poți adăuga filtre de căutare și vei găsi mai multe informații utile, structurate nevoilor tale.
Am gândit toate aceste îmbunătățiri, având în minte poveștile cu drumeții și am încercat să răspundem la cât mai multe dintre cerințele lor. Așa că te invităm să descarci aplicația din App Store sau Google Play – chiar dacă o ai deja instalată, pentru că e o variantă nouă, va trebui să renunți la cea veche – și să descoperi ce aduce nou această unealtă digitală a drumețului pe Via Transilvanica”, potrivit ATS.

Un alt parteneriat al ATS, cu compania Wink, urmează planul extinderii traseului către toate zonele țării în următorii 20 de ani, pentru care Via Transilvanica s-a bucurat de expunere pe panourile digitale din orașele Iași, Cluj-Napoca și Constanța.
Via Transilvanica, o inițiativă a lui Alin Ușeriu, președintele ATS, reprezintă un traseu prin 400 de localități și 10 județe (Suceava, Bistrița-Năsăud, Mureș, Harghita, Brașov, Sibiu, Alba, Hunedoara, Caraș-Severin, Mehedinți), împărțit în șapte ținuturi cultural-istorice. Amenajarea sa a durat patru ani și jumătate, cu o investiție de 1,6 milioane de euro și sprijinul a 8.000 de voluntari.
În 2024, revista Time l-a plasat în clasamentul anului pentru cele mai spectaculoase 100 de destinații din lume, informație anunțată de ATS pe un panou luminos imens, în Time Square, New York (SUA). Traseul și-a făcut loc și în National Geographic, Washington Post, The Telegraph, France24, BBC Travel sau La Repubblica.