Directorul general al complexului din București s-a referit, în cadrul Conferinței România 2030, atât la investiția în sine, cât și la industria ospitalității în general.
„Ca ambasador al ospitalității, CIS Group s-a gândit că în industria acesta este nevoie de un liant. Practic, orice înseamnă mediu de afaceri se poate transforma și într-un loc care să facă trecerea aceasta mult mai ușoară, mai maleabilă către tot ce înseamnă business.
Nu am realizat acest complex nu neapărat dintr-o nevoie, cât din plăcerea de a avea un asemenea loc. Planul de investiții de la UNDA se întinde pe cinci ani, deci suntem într-o perpetuă mișcare de a ne lărgi perspectivele din punct de vedere gastronomic și nu numai.
Avem 25.000 mp la dispoziție, proiectul este însă mult mai amplu: urmează un centru de evenimente, un hotel-boutique afiliat unei rețele externe. Nu ne-am oprit, mai avem trei ani de muncă a arătat directorul general al UNDA Open Possibilities.
Creșterea organică, preferată celei rapide
“Lucrăm și pe zona de sustenabilitate, ce facem cu reziduurile de mâncare, multe firme ne susțin. Ne străduim să avem o relație cât mai bună cu distribuitorii, fără ei nu am avea nici sustenabilitatea businessului, nici calitatea produselor care ne intră în restaurant.
Ponderea cade pe umerii distribuitorilor, noi doar îi integrăm viziunii noastre gastronomice. Avem pe poziții cheie oameni dedicați în grup, iar cei aflați în poziții de conducere ne-au făcut tranziția mai ușoară în această investiție. Ne-am propus nu o creștere rapidă, ci una organică: de anul viitor, centrul de evenimente, apoi hotelul afiliat.
Cred că suntem în cea mai frumoasă locație din București, unde este foarte greu să găsești un local cu 150 de locuri de parcare în capitală dispobile la un eveniment cu atât mai mult facilitățile pe care le avem incluse: valet parking, hostess, serviciu VIP pentru oaspeți cu tratament luxury pentru mașină”, a menționat Eugen Tudosie.
Recâștigarea potențialului rural în turism și agricultură, ecoturismul, comunitățile sustenabile au fost principalele teme dezbătute la secțiunea agrifood, sustenabilitate, turism, HoReCa a conferinței România 2030 – Gala Aniversară Transilvania Business 15 ani. Complexul UNDA l-a premiat pe Flavius Istrate, Senior Channel Sales Manager al Samsung Romania, pentru evenimentul derulat aici cu cei mai mulți participanți.
Conferința România 2030 și Gala Aniversară Transilvania Business 15 ani au avut loc la UNDA Open Possibilities din București. Evenimentele sunt rezultatul unui parteneriat între CIS Group, Total PR, UNDA Open Possibilities și Transilvania Business.
Partenerii evenimentului au fost Summit Agro România – Gold; grupurile Dafcochim și IRUM-MAVI, DAW Bența România, Maurer Imobiliare – Silver; AAGES, Chimcomplex, Crama Liliac, E.ON Energie România, Gedeon Richter România, Geodata Services, Hirschmann Automotive TM, Lactalis România, Medical Devices & Diagnostics, Medica Advanced Solutions Partnership for Life, Sportmed Systems, Romgaz, CMC Grup Risk Advisor, Enayati Medical City – Bronze. Parteneri de networking au fost Fundația Pro Economica, Ideologist Art, Crama Liliac, Perla Harghitei și Transavia.