Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fără cozi, fără hârtii: AJOFM Bihor mută serviciile în online

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Bihor anunță implementarea la nivel local a Platformei PULS, un sistem informatic integrat dezvoltat în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR”, al cărui beneficiar este Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM).

Directorul executiv al AJOFM Bihor, Békési Csaba, a prezentat în cadrul Colegiului Prefectural din această săptămână, situația digitalizării la nivelul agenției



„Prin acest demers, AJOFM Bihor marchează o tranziție semnificativă spre digitalizarea completă a serviciilor oferite atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă”, a precizat Békési Csaba.

Servicii digitale rapide și accesibile

Potrivit directorului executiv al AJOFM Bihor, platforma PULS vine să elimine birocrația și necesitatea deplasării fizice la sediul instituției, oferind:

  • Declararea digitală a locurilor de muncă vacante;
  • Depunerea online a dosarelor pentru subvenționarea locurilor de muncă, conform legislației în vigoare (Legea 76/2002, Legea Uceniciei 279/2005, Legea Internship-ului 176/2018);
  • Solicitarea online a măsurilor de stimulare a ocupării și urmărirea transparentă a dosarelor;
  • Transmiterea documentelor în format electronic.

Sprijin pentru angajatori și șomeri                        

Platforma include funcționalități moderne de:

  • Informare și consiliere profesională prin teste online;
  • Profilare automată a șomerilor și a persoanelor în căutarea unui loc de muncă;
  • Potrivirea automată între competențele persoanelor și cerințele posturilor declarate de angajatori.

Această corelare digitală eficientizează procesul de recrutare și reduce timpul necesar ocupării unui loc de muncă.

De la operaționalizarea platformei în septembrie 2024, peste 7.311 companii s-au înregistrat în sistem, iar 1.123 firme au fost validate de către AJOFM Bihor pentru acces complet la toate modulele disponibile.

„Implementarea platformei PULS reprezintă un pas esențial în modernizarea activității noastre și în eficientizarea interacțiunii cu cetățenii și mediul de afaceri. Ne bucurăm să oferim un cadru digital accesibil, sigur și orientat spre nevoile reale ale utilizatorilor. Totodată, digitalizarea ar trebui însoțită și de măsuri de sprijin adaptate utilizatorilor, deoarece procesul informatizării aduce, pe lângă beneficii, și multe provocări și riscul adâncirii inegalităților pentru persoanele care nu au competențe digitale și riscă să fie marginalizați”, a declarat Békési Csaba.

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Biblioteca de afumături, un loc al gustului și al priceperii

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share