Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Tabita Tour intră în rețeaua FlixBus

Tabita Tour
Grupul gernan a încheiat înțelegeri cu 1.100 de parteneri locali | Foto: Tabita Tour

Societatea bistrițeană de transport a început cursele sub umbrela grupului german pe trasee de la București spre Arad și Craiova.

„Facem un pas important înainte. Ne extindem serviciile și operăm două rute interne importante în România, în cadrul rețelei FlixBus: București – Pitești – Craiova; București – Brașov – Sibiu – Timișoara – Arad.



Cu o experiență de 25 de ani în transportul de persoane, aducem în acest parteneriat profesionalism, o flotă modernă și o echipă dedicată pasagerilor. Ruta Bistrița – Cluj-Napoca rămâne neschimbată: o cursă proprie, operată în continuare de noi”, a precizat conducerea Tabita Tour.

Aceasta a precizat că biletele pentru noile rute sunt disponibile în agențiile Tabita Tour, pe de altă parte în agenții se pot achiziționa bilete pentru rute interne ale FlixBus, care conectează 50 de orașe din România – de la mari centre urbane la destinații turistice.

Anul trecut, Tabita Tour a cumpărat cinci autocare Mercedes second-hand din Germania, fabricate în 2020, pentru a opera rutele stabilite cu FlixBus. Pentru cele două rute este nevoie de cele cele autocare și de unul de rezervă.

„Parteneriatul cu FlixBus ne va permite să oferim servicii mai adaptate nevoilor reale ale pasagerilor și o conectivitate mai eficientă, atât la nivel național, cât și internațional”, a declarat Nelu Sighiartău, directorul general al Tabita Tour.

 

Tabita Tour

Înrolează transportatorii locali

Tabita Tour înregistra anul trecut afaceri de 54 milioane lei, în scădere față de 60 milioane în 2023, în timp ce profitul net a aurcat de la 0,9 la 2 milioane lei. Efectivul societății s-a diminuat de la 144 la 130 de salariați. Un alt operator din Transilvania care a confirmat parteneriatul cu FlixBus este Atlassib, pe segmentul transportului internațional de linie în Italia, Germania și Franța.

Grupul german FlixBus a anunțat că, din această vară, va conecta orașe precum Cluj-Napoca, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Brașov sau Timișoara, dar va transporta și fanii din Europa la Festivalul Electric Castle, cu plecare din Budapesta, Viena, Praga, Berlin, Varșovia, Bratislava, Milano. FlixBus lansează în parteneriat cu transportatori locali 10 linii interurbane care vor conecta 50 de orașe din România.

FlixBus este lider mondial în domeniul tehnologiei de călătorie, cu 400 de milioane de călători transportați de la lansare, care activează în 40 de țări. Mărcile sale sunt FlixBus, FlixTrain, Greyhound (SUA) și Kamil Koc (Turcia).

Grupul german acoperă 6.800 de destinații operate cu 5.600 de autocare, cu ajutorul a 1.000 de parteneri locali, având 5.600 de angajați. Fondatorii săi sunt Andre Schwaemmlein (director general) și Daniel Krauss (director de tehnologii și angajați).

Topul transportatorilor interni de persoane din România era dominat, în 2023, de Tur Cento Trans (județul Sălaj) – afaceri de 126 milioane lei, Madcom DLS (București) – 86 milioane, Pito Trans (Arad) – 81 milioane, Elitur Trans (Olt) – 66 milioane, Zenride (Constanța) – 61 milioane.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
SCJU

Spitalele din România vor avea independență energetică

Articolul următor
Bd. Independenței

Ardelean Company va moderniza marile bulevarde din Baia Mare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share