Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

S-a deschis campingul Electric Castle. Reguli de acces la festival

Castle

Organizatorii au anunțat informații utile despre transport, acces și numere de contact la evenimentul de pe Domeniul Banffy.

„Cu brățara de festival pe mână, aplicația descărcată, biletele de tren și autobuz cumpărate online, drumul spre Electric Castle (EC) va fi fără bătăi de cap pentru zecile de mii de participanți ce se pregătesc de distracție maximă. Oferim acces la canale directe de contact pentru diverse probleme și o listă de recomandări pentru o experiență relaxată și în siguranță.



Campingul EC Village se deschide în 14 iulie, la ora 12:00, și rămâne la dispoziția festivalierilor până în 21 iulie, ora 10:00. Până în 16 iulie, ora 14:00, când festivalul se deschide oficial, cei cazați în camping au timp să se instaleze, să își facă programul pentru fiecare zi și să cunoască mai bine împrejurimile.

Pentru ca primul acces în festival să fie făcut în cel mai scurt timp, participanții din Cluj și București își pot ridica brățările din Iulius Mall, AFI Cotroceni și Promenada Mall, sau le pot comanda direct acasă, prin Wolt.  Punctele de schimb din mall-uri rămân deschise până în 17 iulie, ulterior preschimbarea biletelor poate fi făcută doar la intrarea în festival.

Brățara va deveni și „portofelul” utilizat pentru achiziții în festival, odată cu alimentarea online sau la unul dintre punctele speciale. Există și puncte de plată cu cardul recomandăm utilizarea sistemului cashless, cu brățară, pentru mai puțin stres”, au precizat organizatorii festivalului.

100 de autobuze pe traseu

“Primul autobuz EC pe ruta Cluj-Bonțida va pleca în 16 iulie, ora 11:00, de la Iulius Mall și Expo Transilvania, iar primul tren, în aceeași zi, la ora 17:55, din Gara Mică. Pentru tren, biletele se vând exclusiv online, pentru autobuze ele sunt disponibile și în stațiile menționate, dar achiziția online este recomandată.

Există peste 100 de autobuze care vor circula non-stop între Cluj și castel, iar numărul trenurilor poate fi suplimentat dacă va exista cerere. Organizatorii au publicat și o listă a orelor de trafic maxim, de evitat pentru a nu pierde prea mult timp cu transportul. Exclusiv pentru probleme legate de transport, organizatorii pot fi contactați pe WhatsApp (+40752653049).

De salvat în agendă și numărul pentru Safety Line (+40741069443), linia dedicată pentru cei care se află în situații vulnerabile. Linia este gestionată de către specialiștii de la Paginadepsihologie.ro, care vor oferi consiliere imediată și vor implica, după caz, și alți membri ai echipei sau autorități.

Codul „Angel Shot” rămâne în vigoare și poate fi folosit la orice bar din festival de către cei ce au nevoie de intervenție imediată și nu au posibilitatea de a apela Safety Line sau nu găsesc în vecinătate un membru al echipei de securitate. O noutate în EC – „echipa roșie” se alătură celor 500 de oameni care se ocupă de siguranța în festival.

Echipa va fi prezentă în teren, va putea acorda primul ajutor, va putea sesiza situații care pot afecta siguranța și va facilita accesul la ajutor suplimentar. De la Lidl Royal Market și un grătar făcut după bunul plac, la delicatese asiatice, restaurant fine dining, beer garden cu bere artizanală sau baruri cu cocktailuri, participanții pot explora toate opțiunile gastronomice, dar e important să evite risipa.

EC introduce și paharele reutilizabile, pentru a susține eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și continuă inițiativa de a recupera uleiul de gătit folosit în food court, la gătit, pentru prelucrare ulterioară.

Cu zeci de branduri de fashion și beauty prezente la EC, bagajul festivalierilor ar trebui să fie foarte ușor. Important de verificat lista obiectelor ce pot fi aduse în festival și camping și de lăsat loc pentru eventuale suveniruri și premii câștigate de la partenerii evenimentului”, au precizat inițiatorii festivalului.

Detalii despre transport, bilete, cazare, acces în festival și multe altele pot fi deja consultate. Festivalul are loc în perioada 16-20 iulie, la Castelul Banffy, din comuna clujeană Bonțida. Principalii artiștii anunțați sunt Justin Timberlake, Queens of The Stone Age, Justice, Bicep, Shaggy, Netsky, Rudimental, Artemas, Soffi Tukker, Roisin Murphy, Noga Erez, Inna.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

200 de studenți de nota 10 în sesiune au acces gratuit la Untold

Articolul următor

Iulius Mall Cluj – experiența care fidelizează. Lider pe piața locală

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share