Managerul general care îl înlocuiește pe Karoly Nagy este cel care a demarat transformarea organizațională a furnizorului de instalații din Cluj.
“Remus Hațegan a intrat în echipa Promelek acum 19 ani. De atunci a trecut prin nenumărate provocări, decizii, proiecte și momente-cheie care l-au format nu doar ca profesionist, ci și ca om. Promelek i-a devenit în timp o a doua casă. Faptul că, în prezent, își asumă rolul de director general vine ca o continuare firească a acestui drum construit pas cu pas.
Noul rol vine, desigur, și cu responsabilități pe măsură. Un context economic tot mai dinamic, o zonă de decizie extinsă și multe alegeri strategice de făcut. Remus Hațegan vede în toate acestea o șansă de a valorifica și mai bine forța colectivă a echipei: să o pună la încercare, dar mai ales să o ducă mai departe.
Unul dintre cele mai dragi proiecte din parcursul său este transformarea organizațională demarată acum trei ani – un proces profund, care a restructurat echipele, a repoziționat rolurile și a așezat clientul mai aproape de fiecare verigă din lanțul de valoare”, potrivit conducerii Promelek XXI.
„Ceea ce a contat cel mai mult pentru mine a fost componenta emoțională. Am crescut împreună cu echipa și compania, iar acum am ocazia să contribui la viitorul ei cu o amprentă și mai mare”, susține Remus Hațegan. El îndeplinea inițial funcția de director executiv.

Cine a venit, cine a plecat
În primăvară, furnizorul de instalații și echipamente electrice din comuna Apahida a operat mai multe modificări în conducere. După ce a condus echipele diviziei de distribuție, Călin Rosescu a preluat rolul de manager de dezvoltare comercială și training.
Pe poziția de manager divizie distribuție a fost numit Alin Bărdăhan. Manuela Crișan a ajuns manager al departamentului marketing în locul lui Mihai Ghinescu, devenit International Supplier Category Manager în cadrul grupului IDEE.

În acest an compania a lucrat partea de automatizare pentru mai multe proiecte de clădiri inteligente, eficiente energetic: Liceul Tehnologic Sebeș, Grădinița Floare de Iris și Școala Nicolae Iorga Cluj-Napoca, Școala și Grădinița Ciugud.
Strategia Promelek a fost reorientată, anul trecut, spre oportunitățile din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență și Administrației Fondului pentru Mediu: soluții de încărcare pentru vehicule electrice, sisteme fotovoltaice adaptate nevoilor industriale, în condițiile în care piața rezidențială intra în recul.
Din 2011 Promod a devenit parte a grupului Elektra din Spania, iar în 2016 și-a schimbat numele în Promelek XXI. Societatea era deținută de Grupo Elektra (78%), Karoly Nagy (19%) și Remus Hațegan (3%), potrivit platformei Listă Firme.
Societatea din Apahida avea afaceri de 228 milioane lei în 2024 față de 219 milioane în anul precedent, cu un profit net de 5,4 milioane lei în comparație cu 6,2 milioane în 2023. Numărul de angajați a crescut de la 160 la 173.



