Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Circulația trenurilor pe ruta Cluj – Oradea, aproape blocată în 2024

Între Cluj și Oradea nu vor mai fi trenuri directe cel puțin în 2024, fiindcă încep lucrările de modernizare și electrificare, proiect de 2 miliarde euro.

Circulația feroviară între Cluj și Oradea va fi închisă aproape total începând cu ianuarie 2024, din cauza unor ample lucrări de modernizare și electrificare.

​Între Cluj și Oradea nu vor mai fi trenuri directe cel puțin în 2024, fiindcă încep lucrările de modernizare și electrificare, proiect de 2 miliarde euro, conform Hotnews. Finalizarea lucrărilor pe toate cele patru loturi este estimată pentru 2026.



De la 1 ianuarie 2024, circulația feroviară va fi închisă total pe 89 km între Cluj și Oradea. Pe 28 km trenurile vor circula pe un singur fir. Pe 22 km vor fi microbuze sau autobuze în loc de tren. Sunt 19 trenuri pe zi între Cluj și Oradea, majoritatea de la CFR Călători.

„În cadrul proiectului de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor se vor desfășura lucrări simultan pe toate cele patru loturi. Estimăm închiderea totală a circulației feroviare pe intervalele Aghireș – Poieni (linie dublă) și Poieni – Aleșd (linie simplă), începând cu luna ianuarie 2024.

Începând cu 1 ianuarie 2024, când circulația trenurilor va fi închisă pe distanța Aghireș – Huedin (parte din lot 2 Aghireș – Poieni), trenurile vor circula alternativ, pe câte un fir pe secțiunea Cluj-Napoca – Aghireș, urmând ca pentru relația Aghireș – Huedin să fie puse la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare.

În ceea ce privește circulația trenurilor de marfă, aceasta va fi retrasată pe rute alternative. Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026”, conform CFR Infrastructură.

Este posibil ca o parte dintre trenurile internaționale care ieșeau din țară spre Ungaria prin Episcopia Bihor să aibă rută mult modificată și să părăsească țara pe la Valea lui Mihai. Constructorii celor patru secțiuni sunt asocierile Railworks (lotul 1, Cluj-Napoca – Aghireș, 30 km, și lotul 2, Aghireș – Poieni, 36 km), FCC Construccion (lotul 3, Poieni – Aleșd, 52 km), Webuild (lotul 4, Aleșd – Frontieră, 46 km).





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Care sunt regulile pentru a ține post intermittent

Articolul următor

Expoziție de fotografie americană în Piața Unirii din Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Investiții
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Shandong
Citeste mai mult

Clujul așteaptă investitorii din Shandong

Conducerea județului a prezentat chinezilor potențialul economic și investițional al acestuia, punând accent pe parcurile industriale publice Tetarom.…
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share