Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

FOTO-VIDEO: The Voices of Business Awards Timiș – investiții noi și planuri de business pentru 2024 ale companiilor de top

Startul ediției de toamnă a Galelor The Voices of Business Awards 2023, organizată de Transilvania Business, s-a dat la Timișoara. Ne-am (re)văzut cu invitații noștri în Sala Experience a Timișoara Convention Center & Hotel Timișoara în 26 septembrie.

Companiile au fost premiate luând în considerare atât indicatori economici relevanți, cât și potențialul firmelor de a inova, de a rezista într-o economie turbulentă, de a se reinventa și upgrada în acord cu trendurile actuale.

The Voices of Business Awards Timiș

Gala a fost prezentată de Alexandra Cotoi, colega noastră realizator de la Ardeal TV, televiziune regională.

Aurelian Grama și Alexandra Cotoi

Mesajul din partea revistei a fost adresat în deschiderea galei de Aurelian Grama, fondatorul publicației Transilvania Business.

„Bine ați venit la gala organizată de o revistă care are 13 ani de încercări în Transilvania și Banat, de a scoate în evidență ceea ce țara noastră începe să uite: valorile. Și mai ales cele din economie. Este important pentru că suntem la Timișoara. Trebuie să vă felicităm că îl aduceți acasă pe Brâncuși, că prin ceea ce înseamnă Capitală Culturală Europeană sperăm să urmați traiectul Sibiului și, mai mult de atât. Ne bucurăm că ați așezat un oraș mare al României pe harta culturii mondiale chiar. Vă mulțumim că ne-ați acceptat pe noi, transilvănenii, la voi acasă, în Banat. De abia așteptăm să vă găzduim și noi în paginile revistei sau să ne invitați acasă la dumneavoastră în companii. Și să vedeți cum arată scriitura din Transilvania întru a fi exemple clare de urmat pentru Moldova, Muntenia, București și întreaga Românie”, a precizat Aurelian Grama în cuvântul său de bun venit.

Trofeul Transilvania Business a fost înmânat de Andreea Motrescu, director de vânzări al revistei. Majoritatea celor prezenți au transmis și mesaje pentru tineri.

Mediul universitar a fost reprezentat de Flavia Barna, prorectorul Universității de Vest din Timișoara.

Flavia Barna

„Astăzi o să transmit mesajul întregului mediu universitar din Timișoara. Pentru că, așa ne place să credem, împreună cu dumneavoastră, partenerii din mediul de business, putem crea un ecosistem puternic, un ecosistem în care tinerii din această țară descoperă Timișoara ca pol de creștere, descoperă Timișoara ca pol de inovare, descoperă Timișoara ca locul acela în care pot să aibă o carieră, în care pot să facă antreprenoriat. Și vă felicit pentru aceasta”, a spus Flavia Barna, prorectorul UVT.

VALEO LIGHTNING INJECTION a împlinit în luna mai 100 ani la nivel global, iar în septembrie compania a aniversat 18 ani în Timișoara. Valeo Timișoara face parte din Visibility Systems și a început producția de iluminat în septembrie 2005, crescând anual, având în prezent circa 1.500 de angajați. Producția este împărțită în trei unități: Echipamente originale (OEM), Piața de schimb – Piața de servicii (Aftermarket) și Produse speciale (SP).

Cristina Vișan și Simona Nicoară, Country Talent Acquisition Manager, au fost cele care au primit trofeul.

Cristina Vișan și Simona Nicoară

„Tinerii care vor să facă parte din această comunitate frumoasă trebuie să știe că în România se pot face multe lucruri frumoase”, a transmis Simona Nicoară.

Istoria ZF în România a început în 2015 odată cu achiziția filialelor Timișoara și Roman de la compania americană TRW Automotive. În 2019, integrarea Centrului de Inginerie Tehnică BeeSpeed ​​în ZF Group a condus la consolidarea misiunii globale de a sprijini inovația în mobilitate și o rată ridicată de conectivitate între vehicule. Astăzi, dezvoltarea grupului german în România se traduce prin: aproximativ 5.000 de angajați; șase locații.

Adrian Barna, manager, a fost cel care a ridicat trofeul.

Adrian Barna

„Vă mulțumesc în numele echipei ZF Timișoara, în numele a 3.000 de oameni. Povestea a început în 2004, când fabrica din Germania a decis să deschidă aici o  făbricuță. Mai degrabă o vedeau un satelit pentru partea manufacturieră de îmbrăcare în piele a volanelor. A fost o dinamică extraordinară. În primii ani și-au dat seama de potențialul Timișoarei, de potențialul uman. Și așa se face că am reușit să încorporăm cu rapiditate toate procesele tehnologice pe care colegii din Germania le făceau de 40-50 de ani. La o decadă de la înființare, în 2014, s-a transferat întreaga producție a fabricii din Germania în România, având încorporate aici toate procesele tehnologice. Toți acești ani au însemnat o creștere a companiei, cu oameni tineri. Avem exemple de tineri care au venit la noi în urmă cu câțiva ani, unii ca ucenici, și care azi ocupă poziții de top în managementul companiei”, a subliniat Adrian Barna.

RESTART ENERGY ONE este un furnizor național și independent de energie electrică pentru locuințe și companii, cu 100% capital românesc, înființat în Timișoara, în timpul perioadei de liberalizare a acestui sector în România. Pentru mai mulți ani la rând, a fost furnizorul cu cea mai mare rată de creștere din România. Împreună cu serviciile de furnizare, Restart Energy One oferă acces și la platforma Restart Energy Democracy, o platformă care permite schimburile directe de energie între producători și consumatori.

Cristian Bogdan, CFO al companiei a fost cel care a ridicat trofeul.

Cristian Bogdan

„Vă mulțumesc pentru premiu care este rezultatul muncii unei întregi echipe. Echipă care în urmă cu 8 ani număra 3 membri, iar astăzi are peste 200, majoritatea tineri. Polii cei mai importanți sunt universitățile din Timișoara, unde îi invităm pe tineri să vină”, a precizat Cristian Bogdan.

Înființată încă din anul 1998, compania POLTERGEIST SRL și-a câștigat un statut important în sectorul instalațiilor, fiind recunoscută pentru calitatea produselor sale destinate construcțiilor civile și industriale. Compania se situează printre primele societăți din sfera instalațiilor termice si sanitare, fiind certificată ISO 9001 și ISCIR. Poltergeist este astăzi un lider pe piața instalațiilor în zona de vest a tării cu o rețea de 19 magazine și colaborări și livrări în toată țara.

HAMILTON CENTRAL EUROPE și-a început activitatea în România în 2013, devenind a două țară din Europa, după Elveția, în care Hamilton are o fabrică de producție, și singura companie din România specializată în producția de seringi de microlitri. În prezent, echipa Hamilton Central Europe produce instrumente de înaltă precizie utilizate în laboratoarele de analiză și cercetare și accesorii pentru echipamente medicale. Produsele realizate de Hamilton Central Europe la Timiș sunt folosite în Europa, Asia și Africa de Sud.

Mihaela Sichim

„Mulțumim frumos Transilvania Business pentru acest premiu și pentru faptul că ați ales să fiți părtași la povestea Hamilton, încă de acum 10 ani. Vreau să le transmit tinerilor că orice om valoros și orice companie a început de undeva de jos. Așa cum Clark Hamilton a inventat seringa microlitrică într-un modest garaj din California. Așa cum noi am început aici, în România, cu 10 oameni și acum suntem la peste 350, cred că fiecare dintre voi tinerii puteți ajunge în poziția de a fi inovatori, de a ajunge acolo unde vă doriți”, le-a transmis tinerilor Mihaela Sichim, director marketing la Hamilton Central Europe.

Ina Kozar

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate în România depăşeşte 1,2 miliarde de euro. Rolul proiectelor IULIUS este cel de a imprima valoare locurilor în care compania își pune amprenta, un deziderat la care contribuie dezvoltarea brandului național pe segmentul office – United Business Center.

Ina Kozar, Leasing Manager, a ridicat trofeul The Voices of Business.

„Vă mulțumesc pentru premiu. Compania Iulius este prezentă în Timișoara din 2005 prin Iulius Mall, iar acum prin ansamblul mixt Iulius Town. Am încercat în această perioadă să venim în ajutorul dezvoltării orașului. Noi vom fi mereu aici prin intermediul partenerilor noștri”, a precizat Ina Kozar.

MAXAGRO FARM este unul din cei mai importanți operatori agricoli din România și printre cele mai mari companii agricole cu capital privat din Uniunea Europeană, cu peste 15.000 de hectare cultivate în vestul țării, culturi performante de grâu, rapiţă și porumb. Maxagro este o afacere de familie care a început cu doar 5 hectare și, pas cu pas, a creat un sistem performant, un model de dezvoltare eficient, sănătos și sustenabil. În 2023, grupul aniversează 30 de ani de activitate și povestea continuă cu noi investiții în utilaje, oameni, know-how.

Alexandra Zifceak

„Suntem onorați să primim acest premiu. Nu suntem doar o companie, suntem o familie, care anul acesta a împlinit 30 de ani. Pot spune că am învățat de la Maxagro încă de mică ceea ce înseamnă munca și că munca este răsplătită. Și am mai învățat să-mi urmez visele și să muncesc pentru îndeplinirea lor”, a transmis Alexandra Zifceak, fiica celui care a înființat Maxagro.

Felicia Ciurus

BEGA TURISM activează încă din 1991, în domeniul ospitalității. În inima orașului, Hotel Timișoara oferă 191 de camere și 18 apartamente, alese de-a lungul timpului atât în scop turistic, cât și de către călătorii business. Acestora din urmă le sunt oferite spații de evenimente în interiorul hotelului, dar și în Timișoara Convention Center. Noul centru de evenimente a fost inaugurat în 2021 și construit pentru a fi punct de referință al comunității în ceea ce privește ideile inovatoare și informațiile de ultimă oră. Upside – Taste More și Sidebar completează strategia unor servicii confortabile și bine integrate sub același acoperiș, acoperind zona F&B.

Felicia Ciurus, director general, Bega Turism, a fost cea care a primit trofeul.

„Mulțumim pentru premiu. Mulțumim că ne-ați ales. La parter avem o sală Discovery, destinată expozițiilor. La etajul trei avem o terasă cu o panoramă extraordinară. Hotelul este legat printr-o pasarelă de acest centru de afaceri. În același an am inaugurat și Hotelul Ibis, de capacitate mare, 200 de camere. Au fost investiții care s-au ridicat la 25 de milioane de euro. Activitatea noastră este una dintre cele mai dinamice posibile. Nici o zi nu seamănă cu alta. Și este una dintre cele mai frumoase meserii, spun eu, pentru că lucrez de 34 de ani în acest domeniu. Nici un eveniment nu seamănă cu celălalt. Îi invit pe tineri să cunoască această activitate. Am avut oaspeți deosebiți. Anul acesta l-am avut ca oaspete pe președintele Germaniei. Oameni de știință, actori. L-am avut pe John Malkovich”, s-a destăinuit Felicia Ciurus.

 

Corneliu Țîrdea

Înființată în 1998, când a fost una din primele investiții străine din Timișoara, OBRIST EASTERN EUROPE SRL este prezentă pe piața regională a producătorilor de capace din plastic pentru PET-uri destinate îmbuteliatorilor de băuturi gazoase sau plate, precum și industriei berii. Compania este parte a diviziei Berry Global Bramlage.

„Suntem prezenți de 25 de ani în Timișoara. Noi producem capace de plastic. Suntem liderii de piață pentru îmbuteliatorii de băuturi răcoritoare și nu numai. Unic furnizor pentru România, Macedonia și Ungaria. Succesul nostru cred că este echipa. Suntem 65 de angajați, dar producem anual peste 2 miliarde de capace și suntem mândri de aceste realizări”, a declarat Corneliu Țîrdea, director de producție, care a fost însoțit de Karmen Fabian, HR Manager.

SPEEDWELL este una dintre cele mai active companii de real estate specializată pe dezvoltarea de proiecte rezidențiale, office și industriale pe piața din România.

Cu o prezență proeminentă atât în București, cât și în alte orașele regionale precum Cluj, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Brașov, portofoliul companiei numără aproximativ 150.000 mp de spații de birouri și retail, peste 4.000 de apartamente și 20.000 mp de spații industriale, cu o valoare totală de aproximativ 1.3 miliarde de euro. Pentru următoarea perioadă SPEEDWELL pregătește dezvoltarea a trei proiecte rezidențiale în capitală și avansează lucrările pentru proiectul PALTIM din Timișoara și pentru a treia clădire a proiectului rezidențial THE IVY, din nordul Bucureștiului.

Andra Scripcaru

Andra Scripcaru, project manager al Speedwell, a ridicat trofeul.

„Vă mulțumesc pentru premiu în numele minunatei echipe Speedwell. M-am alăturat în urmă cu 7 ani echipei Speedwell. Locuiesc în Cluj și mă ocup de proiectul PALTIM, unde este în curs de finalizare primul proiect rezidențial, care va fi dat în folosință la începutul anului viitor, când va începe un nou proiect. În paralel am achiziționat un nou proiect în Timișoara, la 1 iunie, care urmează să fie dezvoltat în curând”, a dezvăluit Andra Scripcaru câteva dintre proiectele Speedwell la Timișoara.

AFI Europe este o companie lider în dezvoltare, management și investiții imobiliare, care operează în Europa Centrală și de Est din 1997 și în România din 2005. În 2023 compania va inaugura în curând AFI Arad, primul său parc de retail din țară. În AFI Park Timișoara compania a investit cca. 1,5 milioane de euro pentru modernizarea sistemelor HVAC și reamenajarea zonei de lobby din clădiri. De asemenea, programul de fidelizare AFI CLUB a fost extins și în Timișoara pentru că cei care lucrează aici să se bucure exclusiv de reduceri la diferite magazine din zona. AFI Europe România a fost premiată pentru: extra focus în eficiență energetică și upgrade al portofoliului din România. Cea care a ridicat premiul a fost Emma Toma, Head of Leasing, AFI România.

Emma Toma

„Mulțumesc pentru premiu și vă felicit pentru inițiativa de a organiza acest eveniment. Este senzațional și sper să fie organizate cât mai multe astfel de evenimente. AFI Park Timișoara este primul proiect reprezentativ de clasa A din Timișoara. Este unul dintre cele opt proiecte pe care AFI le gestionează în România. Este un proiect certificat ca proiect verde. Este în curs de certificare nZEB. Încercăm să creăm proiecte sustenabile. Este un proiect care a avut succes datorită filosofiei noastre de business. Aceea de  crea parteneriate pe termen lung”, a precizat Emma Toma.

 

Grupul de firme MAXAGRO CENTER are ca obiect de activitate principal: construirea de drumuri și poduri, transport și închirieri de utilaje, producția de beton și asfalt și exploatarea de cariere și balastiere. În 2022, compania a derulat afaceri de peste 65 milioane de lei. Distincția a fost ridicată de Andreea Zifceak, cealaltă fiică a deținătorului brandului Maxagro.

Andreea Zifceak

„După cum a spus și sora mea, suntem foarte mândre să reprezentăm grupul Maxagro pe un etalon mai înalt. De la firma de agricultură ne-am extins și pe partea de construcții și, cu siguranță, nu ne vom opri aici. Așa că, avem nevoie de tineri, să evoluăm împreună. Și eu sunt studentă și chiar cred în potențialul tinerilor. Așa că îi așteptăm în familia Maxagro”, a lansat Andrea o invitație tinerilor.

Cristian Florea și Cristian Oșan

De la lansarea pe piaţă, în anul 1992, compania GREEN FOREST s-a impus ca unul dintre cei mai importanţi producători şi dezvoltatori de amenajări cu mobilier pentru birou din România. Green Forest este soluția optimă de a amenaja spaţii de lucru accesibile, în orice buget, pentru experiențe de calitate la birou, bazate pe produse performante şi activități de cercetare dezvoltare în sfera designului şi ergonomiei. Unitatea de producţie Green Forest are o suprafaţă de cinci mii de metri pătraţi şi este situată în Timişoara.

„Noi am înființat firma în 1992, când am terminat facultatea. Dacă mai suntem încă pe piață, este dovada că se poate”, a fost mesajul transmis de cei doi directori ai Green Forest, Cristian Florea și Cristian Oșan.

Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara este al treilea aeroport din România după numărul de pasageri, deservind o populație de 2,5 milioane de locuitori. Guvernul a aprobat recent hotărârea privind aprobarea Programului strategic de dezvoltare și modernizare la Societatea Națională Aeroportul Internațional Timișoara „Traian Vuia” SA, pentru perioada 2023 – 2032. Pe lângă obiectivele de investiții aflate deja în curs de implementare, în program sunt prevăzute alte lucrări majore pentru următorul deceniu, între care și realizarea Centrului Logistic Intermodal Timișoara, proiect prin care „se urmărește creșterea ponderii veniturilor conexe activităților aeronautice și utilizarea unei suprafețe totale de 64,50 ha care în prezent este în concesiunea societății fără să fie valorificată”.

Daniel Stamatovici

Trofeul oferit de Transilvania Business a fost ridicat de Daniel Stamatovici, director general al Aeroportului, care a mulțumit pentru distincție, de asemenea. „Timișoara este un important centru universitar. Este un important centru cultural. Mai avem de lucrat la turism și la evenimente. Este o zonă care se dezvoltă pe principii sănătoase, nu artificiale. Este o zonă susținută economic corect. Această dezvoltare are un impact direct și asupra aeroportului. Aeroportul participă, la rândul lui, la dezvoltarea întregii regiuni, în parteneriat cu universitățile, cu instituțiile de cultură și cu mediul de afaceri. Ideea este că vom avea un aeroport cu totul nou până la sfârșitul acestui an. Și el va fi operațional la sfârșitul lunii aprilie 2024”, a promis Daniel Stamatovici.

Ana Giulușan și Mihai Melciu

REGINA MARIA a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 35 de jucători pe piața serviciilor medicale, având o prezență proprie în mai mult de jumătate din județele țării și acoperire națională prin intermediul celor peste 330 clinici partenere. Compania reunește peste 8.500 de angajați și colaboratori și oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 6 milioane de pacienți. În ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 200 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România.

Mihai Melciu, director regional Regiunea Vest, și Ana Giulușan, director corporate, au fost cei care au primit trofeul.

„Mulțumim și felicitări pentru organizarea acestui eveniment! Prima noastră locație din Timișoara a fost deschisă în 2015, o policlinică cu laborator. În prezent suntem prezenți în șapte orașe. Doar anul trecut am avut peste 250.000 de pacienți care ne-au trecut pragul. Aparatura de imagistică a scanat 45.000 de segmente. Vreau să mulțumesc companiilor partenere pentru încrederea pe care ne-au acordat-o în acest an. În prezent oferim servicii medicale și de prevenție pentru 55.000 de abonați, toți angajați ai companiilor din Timiș”, a punctat Mihai Melciu.

MEDICI’S – cel mai mare operator medical din Timișoara, pune la dispoziție pacienților din Timișoara servicii medicale integrate, care răspund tuturor nevoilor, de la prevenție la tratarea unor patologii complexe. Cu o istorie de peste 25 de ani și o dezvoltare constantă, Medici’s are în portofoliu patru clinici, un laborator de imagistică medicală, o platformă de analize de laborator și un spital multidisciplinar, aflat în stadiu de amenajare. Medici’s a fost achiziționat de MedLife în 2022.
Adrian Bădescu, CEO MEDICI’S, a fost cel care a ridicat trofeul.

Andrei Bădescu

„Mulțumim frumos, Transilvania Business! Cred că noi trebuia să facem efortul și să dăm un trofeu Transilvaniei Business pentru tot ceea ce face. Medici’s este creația Timișoarei și valorile brandului Medici’s sunt o parte din valorile Timișoarei. Faptul că în ultimii ani am avut peste 100.000 de intrări în clinicile noastre se datorează dumneavoastră. Se datorează Timișoarei și Banatului. Faptul că luna viitoare vom deschide a cincea clinică și în această iarnă vom deschide Spitalul Medici’s-MedLife, o investiție de peste 20 de milioane de euro, se datorează dumneavoastră”, a precizat Adrian Bădescu.

Ovidiu Șandor are 53 de ani, este antreprenor în domeniul imobiliar – prin compania MULBERRY DEVELOPMENT, și colecționar de artă. A absolvit Universitatea Politehnică din Timișoara și are un doctorat în software la Royal Institute of Technology, Stockholm, din Suedia. În 2015, a înființat Fundația Art Encounters, pe care o susține financiar încă de la începuturi. Proiectul fanion este Bienala de Artă Contemporană – unul dintre cele mai importante evenimente culturale din România, pentru care a construit un spațiu expozițional, printre primele care au găzduit artă contemporană în Timișoara la acea vreme. De numele se leagă două dintre cele mai importante evenimente din acest an: expozițiile Victor Brauner – Invenție și Magie”, ce a deschis Capitala Culturală, și Brâncuşi: surse româneşti şi perspective universale”, care va începe pe 30 septembrie.

Trofeul i-a fost acordat pentru crez, investiție sufletească și interes pentru evoluția spirituală a comunității.

Ovidiu Șandor

„Cred că dincolo de business, cu toții trebuie să facem mai mult în comunitățile în care trăim. Cred că și cei din sală și firmele lor fac lucrul acesta. Mă bucur că Timișoara reușește să revină în lumina reflectoarelor prin «Capitala Culturală» și prin multitudinea de evenimente care au loc în oraș. Mă bucur să vedem cât mai multe firme care sprijină actul cultural și sper să vedem și după 2023 această implicare. Cred că pentru Timișoara este un punct important de cotitură. Se vorbea aici că mai avem mult de făcut în turism. Timișoara neavând munte, neavând mare, cultura cred că e singura șansă în direcția respectivă”, a precizat Ovidiu Șandor, care a mulțumit pentru premiul acordat.

 

Participanții la Gala de la Timișoara au avut ocazia să deguste vinurile oferite de Crama Aramic, partener al evenimentului.

CRAMA ARAMIC este o cramă tânără privată, cu un capital 100% românesc. Crama fost înființată în 2010 de către Adam și Cosmin Crăciunescu, tată și fiu, din pasiunea lor pentru viță de vie și vin. Cei doi antreprenori și-au dorit să reînvie tradiția uitată de peste 3 decenii a zonei Silagiului din județul Timiș.

Proiectul inițial a demarat în perioada 2010-2012 și a constat în reînființarea plantațiilor cu soiuri de viță nobilă. Anul 2015 a însemnat prima producție de vin, odată cu finalizarea unei învestiții semnificative într-o linie performantă de îmbuteliere cu o capacitate de 200.000 de litri.

Victory Square oferă servicii de inginerie pentru companiile cu tehnologie de mare creștere din piețele Washington DC, Philadelphia și New York City. Fondată pentru a ajuta ideile să-și ia zborul, VICTORY SQUARE PARTNERS dezvoltă soluții software din 2019 în Timișoara.

De mai bine de 10 ani, GREEN ROUA organizează evenimente business to business pentru industrie. Automotive Expo, Industry Expo, Technology Expo sunt evenimente lider în domeniile lor, cu sute de participanți anual și contribuind, prin întâlnirile și proiectele generate de întâlniri, la crearea a peste 8.000 de noi locuri de muncă în România.

Claudiu Georgescu, director general al Green Roua este cel care a ridicat trofeul oferit de Transilvania Business.

Claudiu Geogescu

„Aș vrea să mulțumesc echipei Transilvania Business pentru toată activitatea, pentru seriozitate, pentru consecvență, pentru perseverență. Colaborăm de mulți ani și pot să zic că sunt printre acei puțini, chiar foarte puțini în branșă pe care ne bazăm de fiecare dată când organizăm evenimente”, a mulțumit Claudiu Georgescu echipei Transilvania Business.

ACILA  oferă servicii de comisionare vamală și intrastat de peste 20 ani în România. Prin respectarea standardelor înalte impuse în activitatea zilnică, firma Acila s-a impus pe piața din vestul țării ca un prestator de servicii de comisionariat vamal și declarații vamale dintre cei mai buni din domeniu. În prezent dispune de mai multe puncte de lucru în județul Timiș.

Cătălina Balița

Cătălina Balița, director logistică, a ridicat trofeul oferit de Transilvania Business.

„Împlinim anul acesta 25 de ani de activitate. Suntem o companie mică, într-o dezvoltare continuă. Clienții noștrii sunt preponderent companiile mari. Prin natura activității noastre suntem o firmă cu activitate de nișă și întotdeauna am format oameni tineri și dornici să învețe de la zero”, a subliniat Cătălina Balița.

Parteneri de renume

Alături de noi, și la ediția 2023 a The Voices of Business Awards, avem parteneri care cred în demersul nostru de a promova business-ul real din Banat și Transilvania. Evenimentul  a fost susținut de partenerii noștri Gold – DP World și Grupul IRUM – MAVIPROD, și de partenerii silver – Alfa SoftwareCMC Grup Risk Advisor, CITR, DAW Bența România, Transavia, Valserv.

DP World, puterea interconectivității

Partener gold al seriei de evenimente The Voices of Business Awards, DP World a anunțat, în 2022, lansarea noului său proiect inovator în România: un terminal intermodal și un hub logistic în Decea, lângă orașul Aiud din județul Alba. Investitorul are intenția de a crea mai multe terminale multimodale, iar cel de la Aiud este primul. Astfel, acest terminal va fi deschis pentru bunurile de export din zona Transilvaniei; aici se consolidează tot traficul, respectiv se poate oferi conectivitate nu doar cu portul Constanţa-Marea Neagră, dar şi cu Marea Adriatică, Marea Baltică sau Marea Nordului. Deci, conectivitatea se va face pe coridor feroviar electrificat şi coridor auto.

Răzvan Filimon

Dubai Ports (DP) World este unul dintre cei mai mari operatori portuari din lume, activând în portul Constanța din anul 2004 în baza unui contract valabil până în 2049.

“DP World este cel mai mare integrator de logistică din țară. Suntem un driver al tradingului mondial. DP World pleacă, de vreo 50 de ani, din Dubai, prima zonă liberă, primul port al Emiratelor Arabe Unite, devenit ulterior cea mai mare zonă liberă din lume. DP World este prezent în România din 2004. Suntem cel mai mare terminal din Portul Constanța. Facem business și ajutăm business-urile din România să comunice cu orice țară din lume printr-un terminal care oferă toate serviciile necesare pentru orice importator sau exportataor. În Europa, pe lângă business-ul de porturi, facem logistică, facem transport rutier, facem transport feroviar, de toate genurile, prin cele mai importante hub-uri logistice pe care le avem azi, în toată Europa”, a punctat Răzvan Filimon – Logistics Sales Manager al companiei.

Grupul MAVIPROD-IRUM, forța inovării

Și în acest an, ca partener gold, ne este alături Grupul de firme IRUM – MAVIPROD. Grupul a ajuns la un punct din istoria sa în care patronatul lucrează proactiv la un proiect stabil pe termen lung.

MAVIPROD a fost fondată în 1993 din capital integral privat, de către familia Oltean, specificul de bază al societății fiind comercializarea pieselor de schimb pentru utilajele agricole și forestiere.
Începând cu 1998 MAVIPROD devine acționar majoritar al SC IRUM SA, producător de utilaje forestiere TAF, precum și alte utilaje pentru exploatarea și prelucrarea lemnului, precum și de utilaje agricole. IRUM a lansat, în 2018, primul tractor românesc conceput și produs la Reghin, modelul TAGRO. Compania are peste 500 de angajați, care lucrează în producție, dar și în cadrul Centrului de Cercetare și Dezvoltare Tractoare Agricole și Forestiere IFOR. IRUM Reghin are un sistem integrat de producție, care include departamente de turnătorie, debitare, tratament termic sau prelucrări mecanice cu comandă numerică.

VALSERV – lider de piață

Mihai Șipot

VALSERV, un alt partener de excepție. Compania de top Valserv este lider de piată în domeniul comercializării și distribuției pardoselilor din lemn stratificat premium la nivel național. Compania este prezentă în Sibiu, Cluj și Timișoara, iar în curând alte două locații noi în Oradea și Bistrița vor intra în circuitul Valserv. De asemenea, din luna iunie, Valserv este prezentă și în Iași în colaborare cu producătorul de uși și mobilier din lemn masiv Ama Impex.

Din partea VALSERV, la Gala de la Timișoara a participat Mihai Șipot, director de vânzări al companiei, care a făcut o scurtă prezentare a acesteia și a produselor ecologice, sustenabile și premium pe care le comercializează în urma parteneriatului cu producătorul german ter Hürne.

CMC GRUP

Din 1999 este într-un proces continuu de evoluție, de adaptare, de ìnvătare, ducând activitatea înțială/ principală – brokerajul de asigurări – la un nivel superior.

Marius Maier

„Dezvoltarea paletei de servicii de la brokerajul de asigurări la management de risc și, respectiv, la management de criză începută în 2014, după numeroase discuții practice și stagii internaționale de pregătire, completează perspectiva noastră de a fi/deveni pentru orice client sau viitor client: partener de încredere în gestionarea riscurilor”, a explicat Marius Maier, Manager General & Owner al CMC Grup Risk Advisor.

„Noi asistăm clienții în trei zone, pentru că ne-am dat seama că nu este suficient brokerajul de asigurări, indiferent cât de avansat l-am făcut pentru clienți medii și foarte mari. Și am ajuns să dăm soluții și în zona de management de risc și management de criză”, a subliniat Marius Maier, venind cu exemple concrete în atenția celor prezenți la gală.

ALFA SOFTWARE

Daniela Făluțoiu

Alături de noi la Gala de la Timișoara s-a aflat și  ALFA SOFTWARE , o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de peste 25 de ani pe piață. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională prin parteneri. Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și customizabile, care cresc randamentul business-ului prin digitalizare.

Noutăți ne-au fost aduse de Daniela Făluțoiu, Business Developer Manager.

„Vă mulțumesc din partea Alfa Software pentru parteneriat. Suntem de 25 de ani pe piața consultanței în domeniul soluțiilor informatice de business de tip ERP și CRM. Ca și consultanți în procesul de digitalizare a clienților, știm nevoile lor. Suntem alături de ei cu soluțiile noastre prin parteneriatele pe care le desfășurăm. Și noi suntem în plină dezvoltare”, a precizat Daniela Făluțoiu.

CITR

Mariana Boiciuc

Un alt partener al Galei de la Timișoara a fost  CITR, liderul pieței de restructurare și insolvență din România, pentru a ne oferi un altfel de perspectivă asupra economiei noastre. Cea a companiilor de impact. Din partea CITR a vorbit în cadrul Galei de la Timișoara, Mariana Boiciuc, Partener în cadrul CITR.

„Vă mulțumesc pentru oportunitatea de a fi astăzi aici, alături de voi. Vă felicit pe toți! Ar părea paradoxal că vorbim de soluții pentru companii care se află în impas, pentru că astăzi premiem companii performante, companii care aduc plus valoare în economie. Însă cred că în parcursul fiecărei companii apar și provocări. Și cum mediul de business este frecvent marcat de turbulențe, este bine să știm și ce soluții avem la îndemână în situația în care, prin forțele proprii, nu reușim să le depășim”, a subliniat Mariana Boiciuc în prezentarea sa. Aceasta a exemplificat apoi cu câteva soluții.

„E firesc să discutăm și despre soluții de restructurare. De la mijlocul anului trecut avem implementată o directivă europeană, sugestiv denumită «A doua șansă», care se adresează tocmai companiilor care traversează o perioadă dificilă, pentru o perioadă de temporară dificultate, și care, practic, pot să acceseze două proceduri noi de restructurare. E vorba de acordul de restructurare și concordatul preventiv”, a explicat reprezentanta CITR, exemplificând ce înseamnă aceste proceduri.

DAW Bența România

DAW Bența este un producător și furnizor de materiale de finisaj și protecție pentru clădiri, de la vopsele lavabile, în interior – exterior, albe sau colorate, lacuri și lazuri pentru lemn și metal, până la sisteme de termoizolații și tot ce ține de finisajele fațadelor, soluții epoxidice de protecție pentru pereți și pardoseli și, nu în ultimul rând, sisteme speciale de renovare a clădirilor istorice. Toată această gamă de produse este reunită sub brandul Caparol și oferă soluții cam pentru orice aplicație în acest domeniu.

TRANSAVIA

Unul dintre cele mai reputate businessuri de familie românești, cu o experiență de 30 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni. Transavia are peste 2300 de angajați, peste 400 hale în 29 ferme de creștere a păsărilor și peste 10.000 ha cultivate cu cereale pentru consumul propriu al păsărilor, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii.

Gala de premiere a continuat la un pahar de vin de la Crama Aramic, iar invitații au gustat și din bucatele delicioase pregătite de profesioniștii Timișoara Convention Center.

Mulțumim oamenilor care au avut încredere în Transilvania Business. Au avut încredere în acest concept: o gală a oamenilor de afaceri care au performanțe în domeniul lor de activitate. O gală care, pe lângă premierea lor cu trofeul The Voices of The Business Awards, le oferă posibilitatea să transmită un mesaj și prin intermediul revistei Transilvania Business. Vocea lor va fi cunoscută atât prin paginile revistei Transilvania Business cât și online prin intermediul portalului: www.transilvaniabusiness.ro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

COVER STORY: Familia Oltean. Centenarul unui business românesc: Grupul MAVI

Articolul următor

Se modifică regimul juridic al Cetăţilor dacice din Munţii Orăştiei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share