Neil Harbisson, primul cyborg recunoscut si atestat de autoritati prin emiterea unui document care-i atesta identitatea de cyborg, va fi prezent pe Scena Principala a celei de-a 6 editii a Internet & Mobile World, din Bucuresti, din 4-5 octombrie 2017, Romexpo.
Artist contemporan si cyborg activist, Neil Harbisson s-a nascut in Marea Britanie cu acromatopsie, o afectiune rara care consta in incapacitatea de a distinge culorile. Neil si-a petrecut copilaria si adolescenta in Catalonia, Spania, doar in alb si negru, pana cand un cibernetician i-a implantat o antena in craniu, cu ajutorul careia percepe culorile prin sinestezie. Mai exact, fiecarei culori ii sunt asociate unde sonore in functie nu doar de culoare, dar si de saturatie, intensitate etc.
Astazi, cu ajutorul antenei, Neil poate percepe prin unde sonore culori vizibile si invizibile, de tip infrarosii si ultraviolete.
Conexiunea la internet a antenei ii permite sa primeasca informatii despre culori din afara spatiului terestru, precum si imagini, videoclipuri, muzica sau apeluri telefonice direct in cortex prin dispozitive externe, cum ar fi telefoanele mobile sau satelitii. Harbisson a asimilat identitatea de cyborg si simte ca atat mintea, cat si trupul sau sunt parti ale unui tot cibernetic. Din perspectiva sa, el nu foloseste tehnologia, ci afirma ca este tehnologie.
Pentru ca antena nu este detasabila, ci o extensie a corpului sau, Neil Harbisson este recunoscut ca cyborg in documentele emise de Marea Britanie.
In 2010, impreuna cu Moon Ribas, a fondat Fundatia Cyborg, o organizatie internationala care urmareste sa promoveze cyborgism-ul ca miscare sociala si artistica. Pe Main Stage, la IMWorld 2017, Neil Harbisson va vorbi despre renasterea speciei umane. Discutia va explora modul in care omul poate sa participe activ la evolutia speciei, nu prin utilizarea tehnologiei, ci prin transformarea acesteia in parte integranta a corpului, oferindu-i simturi suplimentare fata de cele dobandite la nastere.
Un scurtmetraj, castigator al festivalului de fim Tribeca, despre Neil Harbisson este relevant pentru a intelege povestea artistului cyborg.
Alaturi de Neil Harbisson, pe scena principala a IMWorld vor urca alti 15 speakeri internationali. Printre acestia se regasesc:
Milan Lakhani de la Konica Minolta, al carui subiect este Transformarea digitala prin lentilele inovatiei.
Erik Kruse de la Ericsson va fi protagonistul sesiunii Societatea in retea – intr-o lume conectata, totul e posibil.
Martijn Aslander, Technology Philosopher, va vorbi despre cum Traim intr-o noua epoca a Renasterii.
Peter Hesseldahl, un futurist si scriitor de succes, va sustine o sesiune despre The We-economy – Dincolo de logica industriala.
Grimur Fjeldsted, de la Transform XO, le va povesti participantilor la IMWorld despre Transformarea Digitala si factorul uman.
Pentru a-i asculta pe toti cei 15 speakeri internationali de pe Main Stage, vizitatorii au nevoie de Digital Architect Pass sau oricare dintre cele 3 bilete de pe scenele PRO.
IMWorld in black & white
Pentru ca tehnologia a schimbat radical viata lui Neil Harbisson, oferindu-i nu doar trecerea de la alb si negru la o paleta cromatica ampla, ci chiar mai multe simturi decat cele pe care le are un om la nastere, IMWorld va desfasura, timp de o saptamana, o campanie de comunicare in alb si negru.
„Conceptul acestei editii transmite mesajul, printr-o metafora, ca avem nevoie de tehnologie pentru a ramane in continuare performanti, completi. Ochelarii VR vizibili pe casca de pilot de avion din key visual-ul IMWorld inseamna mai mult decat un simplu upgrade, ofera capabilitati suplimentare de protectie si informatie, la fel cum antena implantata in craniul artistului britanic i-a optimizat capacitatea de receptie a informatiilor din exterior. Iar in business, tehnologia este mai mult decat o imbunatatire, este un must have. Practic, prin campania black&white ne dorim sa semnalam importanta tehnologiei in business-ul actual. Transformarea digitala ne completeaza productivitatea prin culoare”, a declarat Alexandru Maxineanu, project manager IMWorld.
Cea de-a 6-a editie Internet & Mobile World va avea loc in 4 si 5 octombrie, la Romexpo si va reuni peste 140 de speakeri pe cele 6 scene ale evenimentului: Main Stage, SMBs & Enterprise Solutions, Developers, Digital & E-Commerce, Marketing & Innovation si Security Stage. Acestora le corespund 4 zone expozitionale cu peste 130 de companii care vor prezenta 2.300 de solutii IT si digitale.
La IMWorld 2017 sunt asteptati peste 8.500 de vizitatori, dintre care 3.000 de nivel CxO.
Accesul se face pe baza de bilet ce poate fi achizitionat de pe www.imworld.ro la pret redus pana pe 20 septembrie.
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare
www.imworld.ro
facebook.com/InternetMobileWorld
instagram.com/imworldro
Partenerii de scene si sponsorii care au confirmat deja prezenta la cea de-a 6-a editie IMWorld sunt:
Partenerii scenelor de conferinte:
MiniCRM – SMBs & Enterprise Solutions Stage
Raiffeisen Bank – Digital & E-Commerce Stage
Networking Partner – eMAG
Sponsori: Microsoft, METRO SYSTEMS, Cegeka, Zipper, Medialine, Orange, Syswin Solutions, Temperfield, Servel, M24Seven, Syswin Solutions, Servel, Temperfield, The Digital Box, Luxoft, SoftOne, Dataware Consulting, HERE, Luxoft training, White Image.
Smart Energy Partner: Enel
Car Partner: Renault
Digital Partner: Bright Agency
Despre IMWorld
Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit in cele 5 editii, un hub care genereaza new business si in care comunitatea dezvolta digitalizarea in Romania.
In fiecare an, in prima saptamana din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din Romania se intalneste cu tot ce este mai important in procesul de transformare digitala la Internet & Mobile World.
Structurata ca o expo-conferinta B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din Romania sa adopte digitalizarea pentru a creste eficienta si productivitatea. Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului si prin solutiile marilor jucatori din piata de IT prezenti in eveniment, IMWorld genereaza plusvaloare concreta si contribuie activ la dezvoltarea economiei, punand in relatie directa specialistii cu nevoia de digitalizare.
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.
Pentru detalii, va invitam sa urmariti site-urile proiectelor:
www.imobiliarium.ro
www.techweek.ro
www.imworld.ro
www.herculestrophy.ro
www.catalystglobal.com
www.universum.ro
Citește și:
Sibiu și Timișoara, prospectate de companii din Germania pentru potențiale colaborări și investiții
Vizita de informare a unei delegații de oameni de afaceri din Germania în România a constituit o ocazie…
26 aprilie 2024
Launch of a Memorandum of Understanding for Architectural Excellence in Georgia
In a major step forward to promote architectural excellence and technological integration in the construction sector, SHARE Architects,…
26 aprilie 2024
Art Safari este deschis în perioada 1-5 mai. Mini-vacanța începe cu o nouă expoziție temporară, „Acasă la Brâncuși”
Satul pe care Constantin Brâncuși l-a făcut celebru, Hobița, se află în centrul unei noi expoziții temporare la…
26 aprilie 2024
Co-fondatorul Shazam, Dhiraj Mukherjee, speaker principal la Bucharest Tech Week
Pionier al industriei tech, Mukherjee va prezenta noi perspective despre reinventarea afacerilor în cadrul Bucharest Tech Week 2024, care…
25 aprilie 2024
Săptămâna Haferland 2024: cel mai îndrăgit festival al sașilor transilvăneni începe pe 8 august
Cea de-a XII-a ediție a Săptămânii Haferland, cel mai îndrăgit festival cultural și etnologic al sașilor din Transilvania…
25 aprilie 2024
Techsylvania 2024: 2 zile pline de networking, inovatie și inspirație
Techsylvania, cel mai așteptat eveniment de business&tech, pregătește o nouă ediție în 2024. Cu accent pe încurajarea colaborării,…
25 aprilie 2024
Dr. Adriana Cioca, managing director Artemis România, a fost aleasă președinte al Camerei de Comerț Elveția-România
Antreprenorii și investitorii români și elvețieni, membri ai Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), au ales un nou Consiliu…
24 aprilie 2024
Misiune economică a Asociației Regale olandeze de prelucrare metalică “Metaalunie” în România
În organizarea Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Sibiu, în parteneriat cu Federația Patronală din Industria Construcțiilor de…
16 aprilie 2024