Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Relansarea Fulga a adus brandului vânzări mai mari cu 36%

Brandul Fulga, cu o istorie de 14 ani, reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale ale Albalact, liderul pieţei de lactate.
Potrivit zf.ro, Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii, relansare care a readus vânzările mărcii de lactate pe o pantă ascendentă.
„Fulga este brandul numărul doi în piaţa românească a laptelui UHT (…). Relansarea, în septembrie 2017, a adus deja o creştere cu 36% a cifrei de afaceri a acestui brand. Aşadar, a fost o decizie bună cu un impact important în afacerile companiei“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, director de mar­keting al Albalact, companie cu o cifră de afaceri de 528 de milioane de lei (117 mil. euro) în 2016 (ultimele date disponibile).
Cristina Miclea a spus pentru sursa citată că brandul Fulga reprezintă un procent de peste 10% din vânzările Albalact.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

18 microîntreprinderi, întreprinderi mici și mijlocii din Regiunea Vest au semnat contracte de finanțare în cadrul Regio-POR 2014-2020

Articolul următor

Mihai Rotaru, fondator și CEO Clever Taxi, mentor la Startup Weekend Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Luna mai e Luna Maramureșului

Luna Maramureșului este o inițiativă ce își propune să aducă în prim planul vieții culturale, comorile acestui județ.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share