Agricultura Alba Industrie Ultimele stiri

Relansarea Fulga a adus brandului vânzări mai mari cu 36%

Brandul Fulga, cu o istorie de 14 ani, reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale ale Albalact, liderul pieţei de lactate.
Potrivit zf.ro, Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii, relansare care a readus vânzările mărcii de lactate pe o pantă ascendentă.
„Fulga este brandul numărul doi în piaţa românească a laptelui UHT (…). Relansarea, în septembrie 2017, a adus deja o creştere cu 36% a cifrei de afaceri a acestui brand. Aşadar, a fost o decizie bună cu un impact important în afacerile companiei“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, director de mar­keting al Albalact, companie cu o cifră de afaceri de 528 de milioane de lei (117 mil. euro) în 2016 (ultimele date disponibile).
Cristina Miclea a spus pentru sursa citată că brandul Fulga reprezintă un procent de peste 10% din vânzările Albalact.

Related posts

Hangarul unde s-a construit primul avion IAR la Brașov, transformat în centru de evenimente

Papuc Irina

Companiile din Zalău sponsorizează iluminatul de sărbători

Nora Dumitrescu

Electrolux, cu fabrică în Satu Mare, este pe val: Acțiunile cresc fără precedent, iar profitul a depășit toate estimările

redactia

E.ON prezintă în premieră un produs pentru controlul inteligent al energiei la domiciliu

redactia

Rețeaua Casa Rusu a început să își redeschidă magazinele

Nora Dumitrescu

Prima stradă de case pasive din România se construiește la Cluj

Nora Dumitrescu

Roma, destinația favorită a românilor în 2017

Stefana Muresan

Turcii de la Kastamonu, afaceri de aproape 75 mil. euro în S1, cu fabrica din Reghin

Stefana Muresan

Preţul unei acţiuni Transgaz a crescut cu 50% peste cel de la listare, cu dividendele, randamentul depășește 140%

Stefana Muresan

10 oferte pentru proiectarea și execuția secțiunii 4 a autostrăzii Sibiu – Pitești

Ligia Voro

HMS, Irum, Timflow – premiate pentru Produsul Anului, la Forest România

Ligia Voro

Unde se cazează turiștii: 13,3 milioane de persoane au vizitat România în 2019, iar majoritatea preferă hotelurile

Papuc Irina

Commercial real estate must do more than merely adapt to coronavirus

Papuc Irina

Județele cu cele mai multe startup-uri pornite pe bani europeni

Papuc Irina

Electrica, licență pentru furnizarea de gaze naturale în următoarele săptămâni

Stefana Muresan

„Transalpina de Apuseni”, cea mai importantă investiție derulată de CJ Alba: Buget de 50 de milioane de lei pentru 2020

Papuc Irina

Zboruri charter spre Tunisia, operate de compania aeriană Nouvelair de pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj

Stefana Muresan

Logicode, firmă românească specializată în tehnologia codurilor de bare, lansează o soluţie pentru IMM-urile care fac comerţ sau producţie

Stefana Muresan

Un hotel de la km 0 al Băii Mari, transformat în centru de carantină

Nora Dumitrescu

Forte Partners sells The Bridge project to Dedeman

Stefana Muresan

Sibiu Regiune Gastronomică, în prim-plan la Târgul de Turism al României

Stefana Muresan

Trei oferte pentru Drumul National 28B, Târgu Frumos – Botoșani

Ligia Voro

Primul laborator de tehnologii cloud, deschis la Universitatea de Vest Timișoara cu sprijinul Microsoft

redactia

Japonezii, la Alba Iulia să caute oportunități de investiții

Stefana Muresan

Leave a Comment