Consilierii judeţeni mureseni au validat joi, 29 martie, cu ocazia unei şedinţe ordinare de lucru, numirea lui Daniel Marius Popa, între 16 aprilie 2018 şi 1 iunie 2020, în funcţia de administrator executiv – vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie al Aeroportului Internaţional „Transilvania” Târgu-Mureş.
Trei candidaţi, un câştigător
Procedura de selecţie a fost asistată de SC Pluri Consultants România SRL, câştigător fiind declarat Daniel Marius Popa, cu 116,44 puncte, care şi-a întrecut contracandidaţii, Ion Toni Băceanu (109,98 puncte) şi Ştefan Petru Runcan, al cărui dosar a fost respins întrucât “nu îndeplinea criteriile minime obligatorii stabilite prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 163/2017.”
“Ambii candidați din lista scurtă, domnul Popa Daniel Marius și domnul Băceanu Ion Toni au obţinut punctaje totale ponderate superioare pragului minim colectiv și îndeplinesc condițiile de studii cerute prin condițiile de eligibilitate stabilite de autoritate. Propunerea de numire, care face obiectul proiectului de hotărâre supus spre aprobare vizează candidatul Popa Daniel Marius, datorită faptului că acesta a obținut punctajul cel mai mare și ținând cont de experiența în procesul de dezvoltare și modernizare a unui aeroport și convergența experienței personale a candidatului cu actuala etapă de evoluție a regiei”, a precizat Péter Ferenc, preşedintele Consiliului Judeţean Mureş.
Conform site-ului Consiliului Judeţean Mureş, www.cjmures.ro, Daniel Marius Popa este absolvent al Institutului Politehnic Bucureşti (promoţia 1992), de profesie inginer – Specializarea Aeronave, şi a avut următoarele puncte tari în cadrul concursului: experienţă de top management diversificată, participarea la auditurile efectuate de către Autoritatea Aeronautică Civilă Română şi experienţă în dezvoltarea infrastructurii aeroportuare.
Comisia de selecţie a aavut următoarea componenţă: preşedinte – Ioan Alin Mărginean (director executiv, Direcţia Economică) şi membri – Genica Nemeş (director executiv al Direcţiei Juridice şi Administraţie Publică), Adriana Farkas (şef serviciu, Serviciul Juridic), Elena Popa (şef serviciu, Serviciul Resurse Umane) şi Monica Dohotariu (Compartimentul Patrimoniu, Servicii Publice).
Alex TOTH
Citește și:
Încă un pasaj rutier subteran va fi realizat la Oradea cu finanțare europeană
Primăria Oradea prin Direcția Management Proiecte cu Finanțare Internațională (DMPFI) a depus spre finanțare proiectul „Coridor de mobilitate…
29 aprilie 2024
Vita bio de Sălaj intră în rețeaua Auchan
Fermele Ecologice Silvania (FES) au susținut la Cluj o demonstrație de preparare a cărnii produse în sistem ecologic.…
29 aprilie 2024
Serviciile TEDIHT, în sprijinul beneficiarilor
În actualul context economic și social, caracterizat de schimbări și complexitate semnificative, companiile au nevoie de repere și…
29 aprilie 2024
Oradea a găzduit al XI-lea Simpozion Româno-German de Genetică Medicală
În perioada 21-23 Aprilie 2024, la Hotel Continental Forum Oradea, a avut loc al XI-lea Simpozion Româno-German de…
29 aprilie 2024
Monede cu 20 de ani de NATO în România, vândute în Cluj și Timiș
Sucursalele din Cluj și Timiș ale băncii naționale comercializează această ediție limitată. Banca Națională a României (BNR) a…
29 aprilie 2024
COVER STORY. DP World în România. 20 de ani de leadership în facilitarea comerțului internațional
Puterea rețelei. DP World în România. 20 de ani de leadership în facilitarea comerțului internațional DP World în…
29 aprilie 2024
Robotics Club Oradea – locul al II-lea la Olimpiada de Robotică din Grecia
În perioada 26-28 aprilie, studenții și elevii membri ai Robotics Club Oradea au marcat o nouă reușită, participând…
29 aprilie 2024
Romgaz repornește forajele la Caragele
Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
28 aprilie 2024