Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Telekom a lansat chatbot-ul Tim, un asistent digital care consiliează clienţii

Telekom Romania anunţă lansarea chatbot-ului Tim, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii. Proiectul care privea dezvoltarea unui astfel de asistent digital a fost anunțat în luna aprilie în cadrul unei conferințe de presă. Ulterior, în baza feedback-ului primit de la clienți și a nevoii tot mai mari de a răspunde cerințelor acestora, a fost demarată o nouă fază a dezvoltării în timpul căreia au fost adăugate funcționalități noi. Perioada de implementare și testare s-a finalizat într-un ritm alert de 3 săptămâni, iar acum chatbot-ul este disponibil pe site-ul companiei.



Chatbot-ul este găzduit pe site-ul Telekom şi ghidează cu informaţii detaliate clienţii sau potenţialii clienţi, în contractarea de abonamente mobile sau servicii fixe. Astfel, Tim cunoaşte ce trebuie făcut pentru portarea unui număr în reţeaua Telekom, pentru migrarea de la cartelă la abonament sau pentru contractarea unui abonament nou. Acesta poate să ofere inclusiv informații despre discount-uri sau pachete promoţionale, să recomande telefoane la preţuri avantajoase în funcţie de abonamentele solicitate și să preia opţiunile dorite de client. Pentru serviciile fixe, Tim este permanent la curent cu cele mai avantajoase opţiuni pentru abonamente de Internet, Smart Wi-Fi, Televiziune sau Smart TV Stick.

Mai mult, Tim oferă atât persoanelor fizice cât şi clienții companii asistenţă şi suport în crearea conturilor de tip MyAccount sau în accesarea acestora prin intermediul aplicaţiei mobile Telekom. De asemenea, chatbot-ul asigură asistență în activarea emiterii facturilor în format electronic, transmite informaţii referitoare la plăţi sau restanţe de plată, oferă suport la reînnoirea de abonamente sau pentru modificarea planurilor tarifare.

Asistentul digital Tim este dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, însă a fost proiectat şi implementat de către Future WorkForce, partener de implementare DRUID.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

GivingTuesday România - Săptămâna Generozității între 1-8 decembrie

Articolul următor

Semnal de alarmă: în doar 15% dintre proiectele de infrastructură rutieră, global, există o cultură de management al riscurilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Investiții
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Shandong
Citeste mai mult

Clujul așteaptă investitorii din Shandong

Conducerea județului a prezentat chinezilor potențialul economic și investițional al acestuia, punând accent pe parcurile industriale publice Tetarom.…
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share