Anna Fellini este brandul cu care compania Com Impex Dalin se bucură de succes în ţară şi reprezintă cu mândrie România la târgurile internaţionale. În anul 1992 apărea, în peisajul economic reghinean, firma Com Impex Dalin SRL, înființată de Toma Cotoi în vederea producerii de elemente pentru mobilier, parte din grupul de firme Dalin, alături de Mobila Dalin SRL, producătoare de mobilă și elemente din lemn.
În 2007, Cotoi Monica, nora administratorului afacerii, schimbă domeniul de activitate a firmei Com Impex Dalin și începe producerea și comercializarea genților și poșetelor din piele sub brandul Marocco. Anul 2009 marchează lansarea pe piaţă a unui nou brand 100 % românesc – Anna Fellini, care vine cu colecţii ce sparg tiparele prin croi, culorile îndrăzneţe, texturile de piele şi combinaţiile folosite. “Poşetele marca Anna Fellini vorbesc cu succes despre atitudinea şi stilul de viaţă ale femeii care le poartă. Anna Fellini este brandul cu care compania se bucură de succes în ţară şi reprezintă cu mândrie România la târgurile internaţionale. Din 2010 participăm la MIPEL, un târg care se desfășoară la Milano de două ori pe an. Tot în 2010 am participat la două ediții ale târgului “Leather and Shoes” din Kiew, precum şi la Next Season – târg organizat la Bucureşti de Asociația Sfera Factor şi Asociația Producătorilor de Încălțăminte și Marochinărie, singurul târg de contractări din România. De asemenea, în 2013 am participat la Zoom by Fatex – ediţia din februarie care se desfăşoară la Paris”, spune Monica Cotoi, managerul companiei.
Creaţie şi îndemânare
Anna Fellini este brandul care îmbină tradiţia unui meşteşug cu inovaţia. Toate produsele sunt confecţionate din piele naturală, material ce conferă amestecul perfect între formă şi funcţionalitate, odată cu abilitatea sa unică de a deveni mai plină de personalitate odată cu trecerea timpului.”Tot ceea ce creem se înscrie şi se ghidează după valorile în care credem şi pe care le transpunem în tot ceea ce facem: suntem mai mult decât producători, suntem creatori de poşete: succesul nostru se datorează acestei împletiri între creaţie şi îndemânare; calitatea fiecărui produs în parte. Acordăm cea mai mare atenţie detaliilor şi ne asigurăm de calitatea produselor noastre care reprezintă, fiecare în parte, distincţia şi măiestria acestui meşteşug; ne străduim să fim cei mai buni. Încercăm întotdeauna să ne lărgim orizonturile, să îmbunătăţim constant calitatea muncii noastre şi să venim mereu cu idei noi. Filozofia companiei noastre precum şi seriozitatea cu care ne facem meseria, ne-a adus colaborări cu care ne mândrim şi pe care dorim să le extindem acolo unde găsim parteneri interesaţi. Compania are încă de la început o colaborare foarte bună cu brandul Feromoda din Italia, cu Il Passo şi Steilmann, Bocci 1910 pentru care produce poşete respectând standardele impuse si termenele de livrare”, afirmă managerul Com Impex Dalin SRL.
Poşeta, reflecţie a statutului femeii
Monica Cotoi, omul din spatele brandului, este astăzi un antreprenor de succes şi datorită faptului că a înţeles importanţa acestui accesoriu vital – poşeta: „Poate mulţi dintre noi nu ştim, sau nu ne-am gândit niciodată la asta, însă, acest accesoriu care mai târziu ajunge să fie numit poşetă, a fost la început, purtat de bărbaţi. Grecii îl foloseau pentru a depozita monede. Abia în anii ‘20 poșeta s-a transformat în simbolul independenţei femeii. Femeia care purta o poşetă, putea să meargă oriunde dorea fără a mai avea nevoie de un bărbat alături care să îi ducă lucrurile. În zilele noastre, poşeta are aproape un statut de vedetă în lumea modei. Un accesoriu practic, de nelipsit din garderoba niciunei femei,, aceasta şi-a luat în ultimii 50 de ani, rolul de simbol, o reflecţie a statutului femeii şi a respectului de sine. Astăzi, există o poşetă pentru fiecare rol pe care femeia îl are sau doreşte să îl aibă, pentru fiecare imagine pe care a visat vreodată să o proiecteze despre sine. Poşetele pot fi astăzi, pentru noi femeile, biroul nostru cu laptop, telefon şi documente; ele pot să „ascundă” secretele de frumuseţe care ne transformă din profesionistul impecabil în femeia glamour şi seducătoare. Ne însoţesc pretutindeni: de la birou la un week-end cu prietenii, de la o întâlnire de afaceri la o zi în parc cu familia, de la un eveniment social la o seară cu fetele. Sunt întotdeauna cu noi. Iar prin produsele noastre exact asta încercăm, şi credem noi, reuşim să facem: să creem poşete cu personalitate, de calitate şi la preţuri accesibile tuturor. Pornind de la vorbele designerului Nathalie Hambro care spunea că geanta este piesa clasică ce susţine orice haină, iţi maschează nesiguranţa şi iţi flatează vanitatea, îmi doresc ca poşetele Marocco & Anna Fellini să le facă pe clientele noastre sa fie tot timpul încrezătoare în sine şi convinse că în fiecare zi pot cuceri lumea”, afirmă Monica Cotoi, managerul companiei.
de Alin Zaharie
Citește și:
Uleiurile fără chimicale, în atenția bucătarilor Clujului
AgroTransilvania Cluster (ATC) a declanșat un program de stimulare a folosirii produselor locale de calitate în restaurante. La…
7 mai 2024
Leadershipul în marketing al Corteva în România, onorat la Gala Capital de Excelență în Management
Maria Cîrjă, Marketing Manager pentru România și Republica Moldova la Corteva, a fost onorată cu premiul „Cel mai…
7 mai 2024
Timișoara în top 5 destinații de city-break
Englezii de la cotidianul The Independent recomandă orașul de pe Bega pentru clădirile sale istorice, dar și pentru…
7 mai 2024
Au pornit lucrările la noua unitate de producție Deltamed
Producătorul clujean de vehicule pentru intervenție și-a propus să înceapă fabricația și în județul Alba. “Lucrările pentru amenajarea…
7 mai 2024
Viitorii businessmeni ai Clujului au vizitat berăriile Belgiei
Un grup de studenți europeni specializați în domeniul afacerilor a participat la Belgian Beer International Marketing Week (BBIMW).…
7 mai 2024
Indotek Group revitalizează Plaza M cu branduri emblematice, printr-o investiție de 16 milioane de euro
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza M, centrul său…
7 mai 2024
Life Is Hard se vrea lider în distribuția de asigurări din Europa de Est
Compania clujeană listată pe Piața AeRO a Bursei de Valori București și-a propus noi obiective, cu prilejul a…
7 mai 2024
S-a semnat contractul pentru Parcul de Specializare Inteligentă Ștei
Marți, 7 mai 2024, la Primăria Ștei a fost semnat contractul de execuție pentru Parcul de Specializare Inteligentă…
7 mai 2024