Compania Terran, unul dintre principalii jucători de pe piața sistemelor de învelitori pentru acoperiș din Europa de Est, a inaugurat în Câmpia Turzii o fabrică de țigle din beton, în urma unei investiții de circa 5 milioane de euro.
Fabrica din Câmpia Turzii este a patra unitate de producţie deţinută de Terran, alături de cele din Ungaria şi Slovacia.
Prima fabrică Terran din România, construită pe un teren din cadrul fostei fabrici Industria Sârmei Câmpia Turzii, este complet automatizată şi foloseşte cele mai moderne tehnologii de fabricaţie. Modelele de ţigle din beton realizate aici sunt destinate pieţei interne, în primă fază.
Cu o suprafaţă de aproximativ 2.500 metri pătraţi şi o platformă de depozitare de 1.5 hectare, fabrica are o capacitate de producţie de 70 ţigle/minut, cu o capacitate anuală de 10 milioane de bucăţi.
Unitatea de producţie are un proces tehnologic închis, prin care materiile prime ecologice sunt revalorificate în urma unui proces de reciclare.
„Suntem în România din 2005, iar vânzările foarte bune înregistrate, precum şi mărimea pieţei de aici au reprezentat factori decisivi pentru a construi o fabrică în România. Investiţia a demarat în 2016, prin achiziţionarea terenului, iar anul acesta în primăvară am început probele de producţie. Anul viitor continuăm investiţiile pentru a extinde capacitatea de producţie, pentru două game în plus. Această investiţie este un argument foarte serios pentru clienţii Terran din România, că au făcut o alegere bună, iar garanţia de 50 de ani acordată la ţiglă este o garanţie scrisă, asumată şi verificată”, a declarat Gódi Attila, directorul general al Terran.
Terran a intrat pe piaţa din România în 2005 şi comercializează ţigle din beton, respectiv toate accesoriile necesare pentru sistemul de învelitori pentru acoperiş.
Înfiinţată în 1920, Terran se află de 90 de ani, de-a lungul a trei generaţii, în proprietatea familiei Dr. Mészáros Vilmos. Cu sediul central în Bóly, Ungaria, Terran are 4 unităţi de producţie în Ungaria, Slovacia şi România. Produsele sale sunt distribuite în nouă ţări din Europa, cu vânzări de peste 55 de milioane de bucăţi anual. Inovaţia continuă şi calitatea durabilă sunt valorile companiei, atât în privinţa produselor cât şi la nivelul relaţiilor cu partenerii.
Citește și:
Trei oferte pentru digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual Oradea
Au fost depuse trei oferte în cadrul licitației pentru dotări cu echipamente și digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual…
8 mai 2024
Campionatul Internațional de Robotică – Robotics Championship are loc la Oradea
În perioada 9-11 mai, Oradea redevine un hub internațional de robotică, cu peste 700 de concurenți din întreaga…
8 mai 2024
Vital S.A., 400 milioane € investiți în cel mai mare proiect din Maramureș
Alexandrina Bancoș, directorul general al societății Vital SA, și-a asumat dificila sarcină de a gestiona un uriaș proiect…
8 mai 2024
Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de apă și apă uzată în județul Bistrița-Năsăud
Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de apă și apă uzată din județul Bistrița-Năsăud are drept scop continuarea…
8 mai 2024
Actori din industria apei la Târgul IFAT 2024
Oameni de afaceri și factori de decizie din România și Republica Moldova, din administrațiile locale și centrale, operatori,…
8 mai 2024
Uleiurile fără chimicale, în atenția bucătarilor Clujului
AgroTransilvania Cluster (ATC) a declanșat un program de stimulare a folosirii produselor locale de calitate în restaurante. La…
7 mai 2024
Leadershipul în marketing al Corteva în România, onorat la Gala Capital de Excelență în Management
Maria Cîrjă, Marketing Manager pentru România și Republica Moldova la Corteva, a fost onorată cu premiul „Cel mai…
7 mai 2024
Timișoara în top 5 destinații de city-break
Englezii de la cotidianul The Independent recomandă orașul de pe Bega pentru clădirile sale istorice, dar și pentru…
7 mai 2024