Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul feroviar Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, şi-a extins operaţiunile pe piaţa din Serbia

Grupul Grampet anunţă lansarea operaţiunilor Eurorail Logistics doo Serbia, în acelaşi an în care ţara vecină liberalizează piaţa de transporturi de mărfuri pe cale ferată.

Primul tren încărcat a parcurs traseul Subotica (graniţa cu Ungaria) – Surcin (în apropiere de Belgrad). Din Surcin urmează să plece un tren încărcat până la graniţa cu România, de unde va fi preluat de Grup Feroviar Român. Operatorii Grupului Grampet realizează, astfel, un cerc al transporturilor şi schimburilor de marfă, rezultând o dezvoltare regională mai puternică printr-o conectivitatea mai bună.

„Vorbim despre o premieră, pentru că onorăm şi conectăm comenzile clienţilor în mai multe ţări, în special Serbia, la scurt timp după liberalizarea pieţei locale de transporturi pe calea ferată. Suntem, de altfel, primul operator privat român de profil prezent în acest moment în ţara vecină”, subliniază Gruia Stoica, Preşedintele Grupului Grampet – Grup Feroviar Român.

„Ne consolidăm astfel poziţia de lider regional şi profilul internaţional, Grupul Grampet fiind prima multinaţională înfiinţată în România, cu prezenţă în Ungaria, Bulgaria, Moldova, Serbia, Slovacia, Croaţia, Austria, Germania şi, de curând, Grecia) şi cu strategie de extindere în alte 7 ţări”.

Eurorail Logistics doo Serbia este cel mai tânăr operator din grup, fiind licenţat pentru transportul intern şi internaţional de mărfuri pe calea ferată şi manevră industrială din 2013.

Pentru a preîntâmpina solicitările clienţilor, EURORAIL LOGISTCS doo Serbia, împreună cu operatorii feroviari din grup GRAMPET CARGO AUSTRIA, TRAIN HUNGARY, TRAIN HUNGARY CROATIA, GRUP FEROVIAR ROMÂN, BULGARIAN RAILWAY COMPANY oferă solutii logistice complexe, dispunând de o flotă de 20.000 vagoane şi 400 locomotive.

Experienţa şi know-how-ul echipei Grup Feroviar Român a fost esenţială pentru lansarea primului operator feroviar privat român din Serbia.

„Am construit business-ul treptat, cu paşi mărunţi, pentru că suntem pe o piaţă nouă şi a trebuit să ne familiarizăm cu regulamentul sârb de transporturi pe cale ferată”, spune Adrian Andon, consultant, divizia de Exploatare. „Am angajat primii mecanici şi revizori tehnici de vagoane (RTV-işti), le-am transmis instrucţiunile şi modul de lucru al Grupului Feroviar Român şi, iată, se văd primele rezultate”.

Primul tren încărcat al EURORAIL LOGISTICS doo Serbia a efectuat transportul cu resurse proprii şi personal sârb, într-un timp mai mic faţă de media locală, datorită flotei sale eficiente.

Cu un portofoliu de clienţi în creştere, compania îşi propune să angajeze peste 100 de oameni în 2019, cu precădere mecanici, ingineri, dispeceri şi RTV-işti. Noii angajaţi vor beneficia de pachete salariale motivante şi programe de calificare internă, Grupul GRAMPET aplicând o politică strictă de învăţare continuă şi consolidare permanentă a competenţelor tehnice, anunță oficialii companiei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Aliz Kosza şi dimensiunile echilibrului în leadership

Articolul următor

Campionii în Business din Muntenia au fost premiați pe scena Teatrului Național București

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share