Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul TeraPlast și-a dublat cifra de afaceri

Grupul TeraPlast, unul dintre principalii jucători din piaţa materialelor de construcţii, a înregistrat în primul semestru din 2018 o cifră de afaceri consolidata de 338 de milioane lei, dublându-şi cifra de afaceri faţă de primul semestrul al anului anterior, când a cumulat afaceri de circa 172 milioane lei.
Principala contribuţie la această creştere au avut-o business-urile intrate anul trecut în portofoliul Grupului, respectiv Depaco (Wetterbest), fabrica de panouri sandwich din Serbia şi business-ul Politub. Istoric primul semestru reprezinta aproximativ 40% din afacerile anuale ale Teraplast, conform sezonalitatii industriei.
“Rezultatele din primul semestru al acestui an ne confirmă că am abordat strategia potrivită în 2017, prin cele trei achiziţii importante: fabrica TeraSteel din Serbia, integrarea în Grup a business-ului Wetterbest şi a activităţii Politub. Acestea au reprezentat un demers amplu de dezvoltare a portofoliului nostru, au adus plus valoare şi vor contribui semnificativ la dezvoltarea afacerilor noastre pe termen mediu, drept dovadă şi obiectivul de a ne dubla cifra de afaceri faţă de anul trecut. Evolutia profitului este in urma cresterii cifrei de afaceri, motiv pentru care in următoarele 6 luni ne vom concentra pe creşterea eficienţei business-urilor şi îmbunătăţirea marjei, în special pe segmentele de ţiglă metalică şi sisteme de apă, gaz şi canalizare”, a declarat Ioana Birta, director financiar al Grupului TeraPlast.
Potrivit companiei, divizia Steel pe segmentul de panouri sandwich a generat o cifră de afaceri de 112 mil. lei, în creştere cu 74% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în contextul unei creşteri EBITDA de 58%.
Începând cu anul 2018, situaţiile financiare ale Grupului includ şi compania Depaco, a cărei cifră de afaceri a crescut cu 25% faţă de primele şase luni ale anului precedent, prin continuarea dezvoltării segmentului de acoperişuri pentru construcţii industriale şi prin sporirea prezenţei în nordul ţării. Wetterbest îşi continuă strategia de majorare a cotei de piaţă.
Divizia de mase plastice a înregistrat venituri de 145 milioane de lei în semestrul I 2018, în creştere cu 35% faţă de semestrul I 2017.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Investiții de 4 milioane de euro în fosta Bază Hipică din Lugoj

Articolul următor

Încă 3 milioane de euro atrase de Consiliul Județean Sibiu pentru două spitale

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share