Importate Turism

Transilvania „Best in travel 2016” pentru piaţa britanică

Judeţul Sibiu a participat în premieră anul acesta la târgul de turism London Destinations Show (04-07 februarie), destinat marelui public, în standul României, decorat cu fotografii din Sibiu şi cu personajele simpatice din filmul de animaţie Hotel Transilvania.

 

Prezenţa unui public numeros, entuziast şi interesat, ne-a confirmat poziţionarea extraordinară de care beneficiază regiunea noastră în Marea Britanie. Publicitatea făcută de renumitul ghid Lonely Planet, filmul Hotel Transilvania, proiectele şi vizitele prinţului Charles în regiune, cursa aeriană directă contribuie cu certitudine la creşterea încrederii în destinaţie şi la incitarea britanicilor de a o vizita.

 

Marea majoritate a vizitatorilor au fost seniori activi, interesaţi de circuite culturale organizate, cu înnoptări în structuri de cazare de calitate şi vizite ghidate în oraşe istorice. Bucătăria zonei, participarea la sărbători şi festivaluri locale, drumeţii scurte, arta tradiţională şi interacţiunea cu localnicii au fost temele de interes cel mai des evocate.

 

Tinerii britanici au căutat sejururi de observare a florei şi faunei (ursul brun), tururi pe bicicicletă şi trasee de drumeţie în Carpaţi. Preferă să călătorească cu trenul şi cu mijloace de transport în comun, să descopere autenticitatea culturală şi locuri inedite precum hotelul de gheaţă de la Bâlea Lac.

 

Standul a fost vizitat de reprezentantul Lonely Planet şi de co-autorul ghidului Rough Guide Romania 2016, Tim Burford. Acesta din urmă a apreciat eforturile de animare a satelor, de conservare a ecosistemelor şi a salutat interzicerea fumatului în spaţiile publice.

 

Este de remarcat numărul mare de vizitori care au rezervat deja vacanţa în regiune şi care au primit cu bucurie voucherele oferite de Arka Park Păltiniş şi sejurul de trei zile la Bassen Pension.

 

Biroul de promovare al României la Londra continuă campania de promovare a Transilvaniei în Marea Britanie în parteneriat cu 40 de restaurante din lanţul Harry Ramsden’s, apreciate de britanici pentru meniul „fish and chips”. Căştigătorul concursului va beneficia de un sejur în Transilvania oferit de agenţia sibiană Carpathian Travel Center.

 

Promovarea judeţului Sibiu continuă pe piaţa internă.

 

În perioada 25-28 februarie, Consiliul Judeţean Sibiu, Asociaţia Judeţeană de Turism, Primăria Municipiului Sibiu, alături de Aeroportul Internaţional Sibiu, Centrul de informare turistică Avrig, operatori turistici şi culturali vor promova oferta turistică a judeţului la Târgul de Turism al României de la Bucureşti.

 

Standul Sibiului are o suprafaţă de 49 mp şi va fi amplasat în hala C4 a Centrului expoziţional Romexpo.

 

Târgul de turism al României este o platformă eficientă de întâlnire cu specialiştii din turism şi cu parteneri instituţionali, şi o foarte bună ocazie de a interacţiona direct cu consumatorii de servicii turistice. Pe lângă destinaţiile şi atracţiile consacrate, echipa sibiană va promova noutăţile privind agenda evenimentelor culturale, sportive şi gastronomice, noile trasee de drumeţie şi de bicicletă, centrele de agrement, circuitele tematice, pachetele şi ofertele operatorilor.

 

În prima zi a târgului, Asociaţia Judeţeană de Turism şi partenerii din Federaţia Asociaţiilor de Promovare din România, vor avea întâlniri de lucru cu reprezentanţii birourilor de promovare a României din Beijing, Berlin, Londra, Moscova, Paris, Roma, Varşovia şi Viena.

 

Operatorii turistici şi culturali sunt invitaţi să transmită ofertele de servicii destinate agenţiilor de turism şi/sau turiştilor individuali în format electronic la adresa promovare@sibiu-turism.ro, sau să le depună la sediul Consiliului Judeţean, str. G-ral Magheru nr. 14, Sibiu, camera M03, până în data de 23.02.2016 la ora 15.00.

Related posts

Cities of Tomorrow

Transilvania Business

Tarom ar putea relua cursele directe cu SUA

Stefana Muresan

Brașov – Două noi hoteluri de lanț

Stefana Muresan

Via Tranilvanica – Drumul care unește – continuă până la Putna

Stefana Muresan

Peste 1.500 de austrieci, clienți ai Raiffeisen, vor vizita Brașovul

Stefana Muresan

Ghizii turistici din Timișoara s-au organizat într-o breaslă și realizează tururi pentru localnici

Robert Bloancă

SunGarden Golf & Spa Resort, creștere de 30% a numărului de turiști

Ligia Voro

Atlasglobal va opera din 1 august prima cursă Istanbul – Cluj-Napoca

Sibiul, destinație culinară recomandată pentru 2019 de National Geographic Traveller

redactia

Începând din această lună, primele zboruri Cluj-Constanța!

Stefana Muresan

Florile de mină ale Maramureșului, obiectiv turistic

Nora Dumitrescu

EXCLUSIV – The 12th Annual ACI EUROPE Best Airport Awards

Fermieri din 10 țări vin la București în noiembrie, la RALF 2016

TM | Timișoara – Capitala Vinului din 2004

[Enjoy Transylvania!] The Story of Wine (4) Castel Vinum

Transilvania Business

Cluj-Napoca, printre cele mai frumoase Târguri de Crăciun din Europa alături de Viena, Köln, Bruxelles sau Praga

redactia

Proiecte cu bani europeni pentru Băile Felix şi Băile 1 Mai

Stefana Muresan

SB | Transilvania „Best in travel 2016” pentru piaţa britanică

Transilvania Business

Fond de Inovație în Sănătate pentru acces la o medicină modernă

Stefana Muresan

Platforma Europeană de consiliere în materie de investiţii

Transilvania Business

World Credit Congress & Exhibition, ediția a V-a

Transilvania Business

Bogdan Chiritoiu, la PRIA Competition

Transilvania Business

O noua bază aeriană la Aeroportul Internațional Iași

Transilvania Business

Top playerii eCommerce-ului national la TeCOMM Bucharest

Leave a Comment