Importate Turism

Transilvania „Best in travel 2016” pentru piaţa britanică

Judeţul Sibiu a participat în premieră anul acesta la târgul de turism London Destinations Show (04-07 februarie), destinat marelui public, în standul României, decorat cu fotografii din Sibiu şi cu personajele simpatice din filmul de animaţie Hotel Transilvania.

 

Prezenţa unui public numeros, entuziast şi interesat, ne-a confirmat poziţionarea extraordinară de care beneficiază regiunea noastră în Marea Britanie. Publicitatea făcută de renumitul ghid Lonely Planet, filmul Hotel Transilvania, proiectele şi vizitele prinţului Charles în regiune, cursa aeriană directă contribuie cu certitudine la creşterea încrederii în destinaţie şi la incitarea britanicilor de a o vizita.

 

Marea majoritate a vizitatorilor au fost seniori activi, interesaţi de circuite culturale organizate, cu înnoptări în structuri de cazare de calitate şi vizite ghidate în oraşe istorice. Bucătăria zonei, participarea la sărbători şi festivaluri locale, drumeţii scurte, arta tradiţională şi interacţiunea cu localnicii au fost temele de interes cel mai des evocate.

 

Tinerii britanici au căutat sejururi de observare a florei şi faunei (ursul brun), tururi pe bicicicletă şi trasee de drumeţie în Carpaţi. Preferă să călătorească cu trenul şi cu mijloace de transport în comun, să descopere autenticitatea culturală şi locuri inedite precum hotelul de gheaţă de la Bâlea Lac.

 

Standul a fost vizitat de reprezentantul Lonely Planet şi de co-autorul ghidului Rough Guide Romania 2016, Tim Burford. Acesta din urmă a apreciat eforturile de animare a satelor, de conservare a ecosistemelor şi a salutat interzicerea fumatului în spaţiile publice.

 

Este de remarcat numărul mare de vizitori care au rezervat deja vacanţa în regiune şi care au primit cu bucurie voucherele oferite de Arka Park Păltiniş şi sejurul de trei zile la Bassen Pension.

 

Biroul de promovare al României la Londra continuă campania de promovare a Transilvaniei în Marea Britanie în parteneriat cu 40 de restaurante din lanţul Harry Ramsden’s, apreciate de britanici pentru meniul „fish and chips”. Căştigătorul concursului va beneficia de un sejur în Transilvania oferit de agenţia sibiană Carpathian Travel Center.

 

Promovarea judeţului Sibiu continuă pe piaţa internă.

 

În perioada 25-28 februarie, Consiliul Judeţean Sibiu, Asociaţia Judeţeană de Turism, Primăria Municipiului Sibiu, alături de Aeroportul Internaţional Sibiu, Centrul de informare turistică Avrig, operatori turistici şi culturali vor promova oferta turistică a judeţului la Târgul de Turism al României de la Bucureşti.

 

Standul Sibiului are o suprafaţă de 49 mp şi va fi amplasat în hala C4 a Centrului expoziţional Romexpo.

 

Târgul de turism al României este o platformă eficientă de întâlnire cu specialiştii din turism şi cu parteneri instituţionali, şi o foarte bună ocazie de a interacţiona direct cu consumatorii de servicii turistice. Pe lângă destinaţiile şi atracţiile consacrate, echipa sibiană va promova noutăţile privind agenda evenimentelor culturale, sportive şi gastronomice, noile trasee de drumeţie şi de bicicletă, centrele de agrement, circuitele tematice, pachetele şi ofertele operatorilor.

 

În prima zi a târgului, Asociaţia Judeţeană de Turism şi partenerii din Federaţia Asociaţiilor de Promovare din România, vor avea întâlniri de lucru cu reprezentanţii birourilor de promovare a României din Beijing, Berlin, Londra, Moscova, Paris, Roma, Varşovia şi Viena.

 

Operatorii turistici şi culturali sunt invitaţi să transmită ofertele de servicii destinate agenţiilor de turism şi/sau turiştilor individuali în format electronic la adresa promovare@sibiu-turism.ro, sau să le depună la sediul Consiliului Judeţean, str. G-ral Magheru nr. 14, Sibiu, camera M03, până în data de 23.02.2016 la ora 15.00.

Related posts

Oferta turistică a județului Cluj, promovată pentru prima dată în perla Emiratelor Arabe Unite

Stefana Muresan

Fondurile europene și Ajutoarele de Stat 2014-2020

Transilvania Business

[Enjoy Transylvania!] Traditions

Transilvania Business

Finanțare de peste 5 milioane de lei, din fonduri europene, pentru o arie protejată din Bihor

Stefana Muresan

Iulian Iuga, Accesa: “Am reușit să avem succes pe propriile picioare”

Stefana Muresan

Jale pentru turismul românesc în luna aprilie: -98,1% la cazări față de aprilie 2019

Ion Surdu

Salvamontul și Direcția Silvică din Satu Mare își propun să colaboreze

Gruita Ienasoiu

Covasna: Apa de la Șugaș Băi, efect terapeutic pentru copiii speciali

Stefana Muresan

BNR, 95 de ani de seriozitate şi profesionalism la Tîrgu-Mureş

Transilvania Business

Achim Irimescu participa la conferinta PRIA Agriculture

Patronatele din turism cer Guvernului să înființeze Autoritatea Națională pentru Turism, care să fie condusă de un președinte cu rang de secretar de stat

Papuc Irina

Programul naţional multianual de microindustrializare pentru IMM-uri

Transilvania Business

21 de soluţii inteligente de la Cluj IT Cluster pentru Alba Iulia Smart City 2018

Stefana Muresan

Noul trend in domeniul locuințelor: casa inteligenta

Dr. Laura Bota: „M-am visat doctoriţă de când mă jucam cu păpuşile!”

Transilvania Business

Belchim – DAFCOCHIM, un parteneriat pentru soluții de top

Transilvania Business

Moxy No.2 for Milan!

Sibiul, ocupat 94% de Summit

redactia

Sibiu a primit titlul de Regiune Gastronomică Europeană în anul 2019

Nicolae Pop

Ce ii tine pe antreprenorii din Moldova în loc?

S-a modificat programul de vizitare a Cetății Deva și accesul cu Telecabina

Ion Surdu

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (1)

Transilvania Business

Acrobați, instalații de foc, decor autentic românesc și multe alte surprize la UNTOLD

Ligia Voro

UVT participă la proiectul de înființare a Universității Europene UNITA

Stefana Muresan

Leave a Comment