Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sales & Marketing Conference

In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.
 
Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.

„Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.

Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:

Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?

Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?

Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?

Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investitiilor in tehnologie.

Avantajul competitiv oferit de “customer data”  – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vanzari unic?

The Network effect. Noi oportunitati si canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor si consumatorilor.

Partner Relationship Management (PRM) – importanta conservarii unor relatii solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development.

Platformele omnichannel – cum putem oferi cumparatorilor o experienta de achizitie unica, in termeni “oriunde, oricand, oricum”?

Customer Journey. Ce metrici si masuratori putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) si cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor.

Reputatia companiei, reflectata de catre specialistii in vanzari – “halo effect” sau cum se transpun competentele omului de vanzari in termeni de incredere si integritate a intregii organizatii.

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

Catalin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL Romania
Ionut Ilie, Customer Development Director, Unilever
Adrian Petre Popa, Head of Sales, Siemens Romania
Catalin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive Romania, Société Générale
Ioana Grigore, Sales & Marketing Director, ALTEX
Bogdan Muraru, National Sales Director Romania & Moldova, AVON
Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
Florin Chiper, Sales & Marketing Manager ACC, Henkel
Eduard Macarescu,  National Sales & Marketing Manager, Makita Romania

Evenimentul va include si seminarul cu tema “De la Obiective Strategice la Plan de Actiuni Comerciale”, ce va pune in discutie teme precum:

Modul in care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei in initiative comerciale si customizarea acestora pe canalele de vanzare

Constructia si implemenarea planului promotional pe client- intre comunicare, trade marketing si sales

Despre congruenta cu strategia clientului si cum o constructie “tailor made” poate atrage implicarea acestuia in indeplinirea propriilor indicatori de performanta

In plus, in cadrul seminarului, va fi prezentat si studiul de caz- “Construcția setului de Initiative Comerciale Cheie Anuale”.

Seminarul va fi sustinut de : Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania si Catalin Stancu, Managing Partner, Sfera Business.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Salamul de Sibiu a devenit marca recunoscuta la nivelul UE

Articolul următor

Impact Hub, activ de la 1 martie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share