Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

The woman 2016 Cluj-Napoca– leadership feminin la superlativ

Conferinţa naţională “The woman”, organizată de Libero Events în 10 martie la Cluj-Napoca a demarat în forţă cu workshopul Business Model You: re-designing your value as an entrepreneur, susţinut de Oana Ţoiu.

 

Oana Ţoiu, fondatoarea Social Innovation Solutions, un boutiq românesc de facilitare și consultanță în inovaţie și antreprenoriat social a oferit programe de training în România, Austria, Slovacia, Republica Cehă, Rusia şi Ungaria şi este în acelaşi timp antreprenor social la Mesteshukar ButiQ – o rețea de afaceri sociale în cadrul căruia aduce faţă în faţă meșteșugari români cu designeri austrieci, români și suedezi.

 

Conceptul Meşteshukar ButiQ a fost desemnat ca fiind una din cele mai bune 10 idei de inovație socială din Uniunea Europeană în 2012. Pentru 2013 numele Oanei a fost inclus, în lista celor 101 de oameni care schimbă România de către Foreign Policy Romania.

 

Oana Ţoiu este Aspen fellow, membru in Boardul The Entrepreneurship Academy, Global Shaper, în rețeaua de tineri a World Economic Forum și mândra Alumnae AIESEC.

 

Provocarea adusă participantelor la eveniment a fost să se autoevalueze, să privească la valoarea lor, la clienţi şi la întreg ecosistemul înspre care crează valoarea, cum să-şi organizeze modul de gândire, pentru că jobul de vis nu se găseşte, ci se construieşte.

 

Deşi suntem ţara cu cele mai numeroase intenţii antreprenoriale, prea puţine dintre ele se concretizează şi de aceea a încercat să vină în sprijinul concretizării cât mai multor proiecte antreprenoriale personale.
Oana Ţoiuales să prezinte ghid de succes în lumea antreprenorială, „Busines model canvas” a lui Alex Osterwalder, aşa cum apare în „Busines model you”.

 

„Busines model you” este o carte semnată Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, care are ca miză faptul că lumea în care trăim se schimbă puternic şi apare nevoia de alte instrumente de gândire, dar şi un model propriu de business.

 

Modelul oferă o schemă care te ajută să alcătuieşti o schemă a arhitecturii pentru propriul model de business, în funcţie de câteva întrebări, punând o viaţă profesională în 9 blocuri.

 

Cine te ajută? Partenerii cheie. Ce faci tu? Activităţile cheie. Cum ajuţi tu? Valoarea furnizată de tine.

Cum interacţionezi cu clienţii sau potenţialii clienţi? Tipul de business, prietenos sau elitist.

Pe cine ajuţi? Clienţii. Cine eşti tu şi ce ai? Resursele cheie. Cum te cunosc clienţii şi cum livrezi tu ceea ce faci? Canalele. Ce dai tu? Costurile( emoţionale, de oportunitate, de energie, pe lângă sarcinile specifice)

Ce primeşti tu? Venituri şi beneficii

 

Viitorul este al furnizorilor independenţi, pentru că oamenii vor fi judecaţi mai degrabă în funcţie de ce vor livra, ce fel de furnizor vor fi, ce valoare vor crea şi pentru cine, ce resurse vor putea antama, decât după ceea ce va spune fişa de pontaj.

 

Pentru că preocuparea pentru viitor nu se limitează doar la piaţa muncii activă în acest moment şi antrenarea ei, ci şi la generaţia care se pregăteşte să intre pe acestă piaţă, Oana Ţoiu a anunţat că în curând se va lansa o universitate de antreprenoriat, prima din România, în colaborare cu o universitate din Olanda.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Nu mai funcționează monologul, în relația cu consumatorul: este nevoie de ceva vreme de dialog

Articolul următor

DuPont Pioneer, 300 de milioane de dolari din seminte

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share