Importate Lideri si afaceri

Noua identitate a mărcii Bosch

Vibrant, divers, dinamic: cu noua identitate a mărcii, Bosch evidențiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de soluții pentru un stil de viață conectat. “Cu soluțiile conectate, dorim să contribuim la îmbunătățirea calității vieții și la conservarea resurselor. Noua identitate a mărcii noastre urmează acest exemplu. Designul său reflectă diversitatea și individualitatea vieții și a produselor noastre”, afirmă Dr. Volkmar Denner, președinte al Consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH, explicând contextul noii identități a mărcii.

Noul design corporativ aduce în prim-plan aspectele emoționale ale mărcii, prin mai multe culori și printr-un nou limbaj al imaginilor și formei. Inscripția Bosch de culoare roșie, deviza “Tehnică pentru o viață” și sigla sub formă de armătură încadrată într-un cerc vor rămâne neschimbate. “Compania noastră s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Noul design corporativ exprimă transformarea digitală a companiei noastre”, adaugă Denner. Casa inteligentă oferă mai mult confort în locuință, iar mașina solicită singură ajutor în cazul în care are loc un accident.
 

Noul design corporativ face tangibilă deviza “Tehnică pentru o viață”
 

Noul design corporativ este orientat spre cerințele speciale de design ale mediilor digitale. Cu toate acestea, este de asemenea folosit în presa scrisă, pe ambalajele de produs și în designul interior. Sistemul bazat pe designul simplu are doar câteva reguli rigide, lucru care oferă utilizatorilor libertate de creație atunci când aplică designul corporativ. Noile lumi vizuale ilustrează beneficiile devizei “Tehnică pentru o viață” în culori calde. Accentul este pus pe utilizatorii de tehnologie. “De fiecare dată când oamenii vin în contact cu marca, dorim să facem tangibilă deviza noastră “Tehnică pentru o viață”. Realizăm acest lucru prin imagini și elemente grafice”, spune Peter Feldmann, șeful departamentului de management al mărcii și comunicare în marketing din cadrul Bosch.

Un nou element grafic se referă la ceea ce este cunoscut sub numele de supergrafică. Prin linii drepte, suprapuse și curbate, aceasta simbolizează promisiunile mărcii Bosch: calitate, parteneriat la nivel global, produse fascinante și responsabilitate. Supergrafica evidențiază noua gamă de culori. Aceasta se bazează pe culorile utilizate în cadrul grupului Bosch până în prezent: roșu, albastru, albastru deschis și verde. Această gamă a fost extinsă pentru a include nuanțe mixte ale culorilor primare, cum ar fi fucsia. Un alt element de design este reprezentat de casetele de text colorate, care se pot suprapune. Câmpurile suprapuse reprezintă legătura dintre oameni și tehnologie. Rezumând noul design, Gregor Schilling, șeful departamentului de design corporativ al Bosch, afirmă: “Împreună, imaginile full-screen de fundal, supergrafica și casetele de text care se suprapun creează un design viu, distinctiv.”
 

Bosch va introduce noul design corporativ treptat, pe parcursul următorilor doi ani.
 

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 375.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2015). Potrivit cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 70 de miliarde de euro în 2015. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. În 2015, Bosch a aplicat pentru aproape 5,400 de patente pe plan internaţional. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial, oferind soluţii care sunt inovatoare şi stârnesc entuziasm. În acest fel, compania oferă la nivel mondial „Tehnică pentru o viaţă”.
 

Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”. Structura specială a proprietăţii Robert Bosch GmbH asigură libertatea antreprenorială a grupului Bosch, permiţând companiei să planifice şi să facă investiţii semnificative pentru asigurarea viitorului său. 92 de procente din acţiunile Robert Bosch GmbH sunt deţinute de fundaţia caritabilă Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt deţinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Funcţiile de conducere antreprenorială ale grupului sunt îndeplinite.

 

Related posts

GLS și-a majorat cifra de afaceri cu peste 50 de milioane de lei pentru al doilea an consecutiv: creștere de 32% în 2019

Ion Surdu

Compania de construcţii CON-A din Sibiu, cifră de afaceri de 120 milioane euro

Stefana Muresan

Hygia Consult, de 10 ani construim împreună viitorul

Stefana Muresan

Berarii clujeni se adună în Bârlog. Ursus, reinventat la Cluj

Transilvania Business

Săpunul Cheia, relansat și exportat de un băimărean

Stefana Muresan

Povestea basarabencei care a cucerit industria de Beauty din România: ”Depresia postanală m-a făcut să renunţ la confort şi să îmi urmez visul”

Stefana Muresan

Delegatie romano-germana in Republica Moldova

Transilvania Business

Cesiro din Sighişoara, cu afaceri de 9 mil. euro în S1, țintește piețele din Brazilia, Ar­gen­tina şi Ucraina

Stefana Muresan

Herbstfest la Cluj: România – Germania, o relație comercială anuală de 27 miliarde euro

Stefana Muresan

Ciprian Dan este noul președinte ABSL

Papuc Irina

PNDR 2014-2020 dezbătut la AFIR Cluj

Transilvania Business

Arhitectura in 2016. Experientele culturale ale oraselor

„River Park Residence”, concept de locuire modern în municipiul Reghin

Transilvania Business

STAR–T – Scoala Tehnica Austriaca din Romania la Cluj Napoca

Reprezentanţă BMW pentru Târgu-Mureş

Un magazin online de optică din România a deschis al treilea showroom: așteaptă afaceri de 7 milioane de euro

Papuc Irina

Neujahrsempfang 2016

Transilvania Business

Asociația Dăruiește Viață, Deloitte, Impact Hub și Junior Achievement Romania sunt câștigătorii Trofeelor CCIFER Business Challenges 2020

Nicolae Pop

Grindeanu, mesaj de stabilitate investitorilor

Stefana Muresan

New Kopel Car Import a câștigat licitația de livrare a 20 autobuze electrice și 25 stații de încărcare la Constanța

Nicolae Pop

Fond de investiții de 250.000 de euro la Cluj

Stefana Muresan

CJ | Padel ajunge la Cluj – Primele terenuri din Transilvania

Werner-Wilhelm Wolff, timișoreanul care conduce Tarom, primii pași pentru a aduce compania pe profit

Stefana Muresan

Magic night for CBRE at the 11th annual SEE Real Estate Awards

Leave a Comment