Importate Real Estate

Inventure lanseaza francizele Meli Melo – Paris si Hansen Ergonomics Studio

Începând cu 6 Aprilie cele două branduri se vor extinde în România, folosind sistemul de dezvoltare de tip franciză. Lansarea francizelor se va face prin intermediul platformei Business Days cu ocaazia evenimentului Timisoara Business Days 2016 in data de 6 aprilie, de la ora 14:30 la Hotel Senator si Expovest in sala Consiliu. 

Inventure anunță lansarea la nivel național a francizelor ”Meli Melo – Paris”, cel mai puternic grup de accesorii de modă din România și ”Hansen Ergonomics Studio”, brand cu experiență în amenajarea interioară a spațiilor de birou și de retail.
 

Brandul ”Meli Melo – Paris”, a cărui poveste de succes începe în România în anul 1998 cu primul magazin dedicat stilului feminin deschis in Bucuresti și ajunge astăzi să fie cel mai mare lanț de magazine de bijuterii și accesorii din țară (cu 36 de magazine, plus cel online www.melimelo.ro) se lansează ca franciză începând cu 6 Aprilie.
Potențialii parteneri, antreprenori locali dornici să demareze o afacere în franciză sau să-și extindă portofoliul actual cu un business performant, trebuie să împărtășească Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverența, Onestitatea și Respectul. Investiția într-o locație Meli Melo este estimată între 60 și 80 de mii euro în care francizorul include: exclusivitate teritorială în orașele menționate, amenajarea unui spațiu de retail de 40-50 de mp, trainingul personalului, taxa de franciză inițială, stocul de marfă pentru lansare, capitalul circulant pentru primele 3-4 luni de activitate și nu în ultimul rând o rețetă de business testată în mulți ani de activitate.

Sunt vizate o serie de orașe atractive, susținute de dezvoltările unor noi centre comerciale, precum Arad, Deva, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistrița, Baia Mare, dar și Buzău, Focșani, Botoșani, Piatra Neamț, Tulcea, Târgoviște, Sinaia, Mamaia și Brăila.
”Ne preocupă grija permanentă de a pune în valoare individualitatea, personalitatea şi stilul vestimentar al fiecărei doamne sau domnișoare care intră în magazinele Meli Melo – Paris pentru care creăm colecții speciale, atent lucrate, care urmăresc ultimele trenduri .”, spun reprezentanții Meli Melo.

Brandul ”Hansen Ergonomics Studio”,fondat în anul 2003 de către Diana Blinda și Liviu Souca, creează spații unice de birouri cu inspirație nordică, ce răspund atât funcțional, cât și estetic nevoilor clienților. Fiecare piesă de mobilier aleasă este menită să reflecte identitatea companiilor, fiind integrată într-un ecosistem în care oamenii trăiesc, lucrează și vor să fie inspirați. Hansen oferă produse variate precum mobilier, scaune ergonomice și accesorii de birou, corpuri de iluminat, pardoseli, jaluzele, mobilier de exterior, vase decorative, dar și servicii de management de proiect, design, planificare spațiu, bugetare, relocare, mobilier de back-up, training și prezentare sisteme ergonomice.

Prin proiectul de franciză, Hansen își propune să ducă brandul și în orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara, Brasov, Sibiu, Constanța și Iași, păstrând serviciul de calitate și un bun control al activităților operaționale și comerciale. Viitorii parteneri vor necesita un capital pentru investiție de 23.000 – 25.000 euro, în care francizorul include training inițial, acces la canalele de comunicare (site, aplicatie etc.), acces la rețeaua de furnizorii agreați, servicii de design și asistență continuă, cât și dotarea biroului de reprezentanță.

”Căutăm parteneri pasionați de design, cu experiență în B2B, dornici să ofere servicii și produse high-class. Credem că prin design, ergonomie și pasiune putem crea viață după weekend, iar biroul, în care petrecem cea mai mare parte din zi să devină un spațiu la care vrei să te întorci”, afirmă fondatorii Hansen.

Parteneriatul pe care Inventure l-a dezvoltat cu Business Days începând cu anul 2015 are menirea de a promova franciza ca un mod de a împărtăși succesul, lucru în care cred ambele branduri. Franciza este un subiect abordat în premieră pentru România în mod sistematic în cadrul unor evenimente dedicate mediului de business de către Business Days.
 

 

Misiunea Inventure este de a facilita start-up-ul și dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciză. Compania se bazează pe avantajele acestui model de afacere: un drum bătătorit, o rețetă deja testată și care a înregistrat rezultate pozitive în piețe similare (în România sau la nivel internațional). Compania are o echipă cu o experiență de peste 10 ani în consultanța de franciză și management, și lucrează cu principalii jucători din piața de franciză din România precum 5asec, LMI, Tucano, Filicori, Optiprint, Mr. Sandless, Bricks4kidz, Studio20, Chopstix, Oro Toro, Antonelle, Floria, ING, Inglot, Hansen. Inventure a intermediat importul a peste 20 de branduri internaționale și crearea a peste 10 sisteme de franciză locale.

 

Business Days este o platformă de comunicare, informare, schimb de idei, educare și generare de oportunități pentru mediul de business din România. Business Days este formată dintr-o serie de proiecte și platforme de comunicare dintre care menționăm: suita de evenimente Business Days, Business Days TV, Business Days Magazine, Business Days DVD, MeetMe. Evenimentele Business Days sunt considerate de participanți, parteneri și speakeri drept cele mai mari, mai relevante și de impact evenimente de business din România și din estul Europei. Scopul Business Days este de a contribui semnificativ la crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase și la dinamizarea mediului de business din țara noastră.

Related posts

Colliers: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criza provocată de Covid-19, chiar dacă magazinele au fost închise în perioada stării de urgență

Transilvania Business

Green Residence. O nouă ofertă imobiliară în Tîrgu-Mureș, de la un nou jucător

Ligia Voro

Timișoara are una dintre cele mai “verzi” clădiri de birouri din Europa Centrală și de Est

redactia

PIN MAP IAȘI  – Lansarea ediției 2020 a hărții de birouri a IAȘULUI

Ionut Oprea

Mihai Daraban, președintele CCIR: “Noi creăm o rețea de atașați comerciali, care să se comporte, dacă vreți, ca niște bone cu agenții economici care vin pe teritoriul respectiv”

Ligia Voro

Coldwell Banker: 2017, cel mai bun an pentru piaţa imobiliară din Cluj

Stefana Muresan

Arpad Paszkany preia sub control total Uniall

Stefana Muresan

Search Corporation (România) şi Acciona (Spania) se bat deja pentru tronsonul de munte din autostrada Târgu Mureş-Iași

Stefana Muresan

Amoma inchiriaza 2.300 mp in Globalworth Plaza

Ionut Oprea

IMMOFINANZ, un nou mall in Krosno – Polonia

Ionut Oprea

EXPO REAL opens another hall: NOVA3

Ligia Voro

Românii investesc în imobiliare în arhipelagul exotic Capul Verde

Ligia Voro

VGP NV: a transformative year and a significantly stronger platform provides foundation for a good 2021

Ionut Oprea

CBRE preia administrarea clădirilor  Campus 6.2 și Campus 6.3

Ionut Oprea

Platforma Romplumb, scoasă la vânzare cu 5,2 milioane euro

Nora Dumitrescu

PCF Investment Banking a obținut o finanțare de 7,5 milioane de euro pentru noul proiect Liebrecht & wooD România – al doilea FASHION HOUSE

Papuc Irina

VGP reports results for first half 2020

Papuc Irina

Wetterbest, in care Teraplast detine 60%, tinteste exporturi de 1 mil. euro

Stefana Muresan

KPMG își mută birourile în MIRO, cel mai nou proiect Speedwell în București

Papuc Irina

Companie a grupului Peppermint, Ertex International, o firmă de top în domeniul textil european

Stefana Muresan

Care sunt cele mai importante șantiere din Oradea

Stefana Muresan

C&W Echinox: Trei companii de IT au închiriat 6.500 mp de spaţii de birouri în Cluj

Stefana Muresan

BUSINESS to more BUSINESS – Conferința Regională de la Constanta

CSi aduce în România soluții pentru proiectare în construcții

A. I.

Leave a Comment