Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Inventure lanseaza francizele Meli Melo – Paris si Hansen Ergonomics Studio

Începând cu 6 Aprilie cele două branduri se vor extinde în România, folosind sistemul de dezvoltare de tip franciză. Lansarea francizelor se va face prin intermediul platformei Business Days cu ocaazia evenimentului Timisoara Business Days 2016 in data de 6 aprilie, de la ora 14:30 la Hotel Senator si Expovest in sala Consiliu. 

Inventure anunță lansarea la nivel național a francizelor ”Meli Melo – Paris”, cel mai puternic grup de accesorii de modă din România și ”Hansen Ergonomics Studio”, brand cu experiență în amenajarea interioară a spațiilor de birou și de retail.
 

Brandul ”Meli Melo – Paris”, a cărui poveste de succes începe în România în anul 1998 cu primul magazin dedicat stilului feminin deschis in Bucuresti și ajunge astăzi să fie cel mai mare lanț de magazine de bijuterii și accesorii din țară (cu 36 de magazine, plus cel online www.melimelo.ro) se lansează ca franciză începând cu 6 Aprilie.
Potențialii parteneri, antreprenori locali dornici să demareze o afacere în franciză sau să-și extindă portofoliul actual cu un business performant, trebuie să împărtășească Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverența, Onestitatea și Respectul. Investiția într-o locație Meli Melo este estimată între 60 și 80 de mii euro în care francizorul include: exclusivitate teritorială în orașele menționate, amenajarea unui spațiu de retail de 40-50 de mp, trainingul personalului, taxa de franciză inițială, stocul de marfă pentru lansare, capitalul circulant pentru primele 3-4 luni de activitate și nu în ultimul rând o rețetă de business testată în mulți ani de activitate.

Sunt vizate o serie de orașe atractive, susținute de dezvoltările unor noi centre comerciale, precum Arad, Deva, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistrița, Baia Mare, dar și Buzău, Focșani, Botoșani, Piatra Neamț, Tulcea, Târgoviște, Sinaia, Mamaia și Brăila.
”Ne preocupă grija permanentă de a pune în valoare individualitatea, personalitatea şi stilul vestimentar al fiecărei doamne sau domnișoare care intră în magazinele Meli Melo – Paris pentru care creăm colecții speciale, atent lucrate, care urmăresc ultimele trenduri .”, spun reprezentanții Meli Melo.

Brandul ”Hansen Ergonomics Studio”,fondat în anul 2003 de către Diana Blinda și Liviu Souca, creează spații unice de birouri cu inspirație nordică, ce răspund atât funcțional, cât și estetic nevoilor clienților. Fiecare piesă de mobilier aleasă este menită să reflecte identitatea companiilor, fiind integrată într-un ecosistem în care oamenii trăiesc, lucrează și vor să fie inspirați. Hansen oferă produse variate precum mobilier, scaune ergonomice și accesorii de birou, corpuri de iluminat, pardoseli, jaluzele, mobilier de exterior, vase decorative, dar și servicii de management de proiect, design, planificare spațiu, bugetare, relocare, mobilier de back-up, training și prezentare sisteme ergonomice.

Prin proiectul de franciză, Hansen își propune să ducă brandul și în orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara, Brasov, Sibiu, Constanța și Iași, păstrând serviciul de calitate și un bun control al activităților operaționale și comerciale. Viitorii parteneri vor necesita un capital pentru investiție de 23.000 – 25.000 euro, în care francizorul include training inițial, acces la canalele de comunicare (site, aplicatie etc.), acces la rețeaua de furnizorii agreați, servicii de design și asistență continuă, cât și dotarea biroului de reprezentanță.

”Căutăm parteneri pasionați de design, cu experiență în B2B, dornici să ofere servicii și produse high-class. Credem că prin design, ergonomie și pasiune putem crea viață după weekend, iar biroul, în care petrecem cea mai mare parte din zi să devină un spațiu la care vrei să te întorci”, afirmă fondatorii Hansen.

Parteneriatul pe care Inventure l-a dezvoltat cu Business Days începând cu anul 2015 are menirea de a promova franciza ca un mod de a împărtăși succesul, lucru în care cred ambele branduri. Franciza este un subiect abordat în premieră pentru România în mod sistematic în cadrul unor evenimente dedicate mediului de business de către Business Days.
 

 

Misiunea Inventure este de a facilita start-up-ul și dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciză. Compania se bazează pe avantajele acestui model de afacere: un drum bătătorit, o rețetă deja testată și care a înregistrat rezultate pozitive în piețe similare (în România sau la nivel internațional). Compania are o echipă cu o experiență de peste 10 ani în consultanța de franciză și management, și lucrează cu principalii jucători din piața de franciză din România precum 5asec, LMI, Tucano, Filicori, Optiprint, Mr. Sandless, Bricks4kidz, Studio20, Chopstix, Oro Toro, Antonelle, Floria, ING, Inglot, Hansen. Inventure a intermediat importul a peste 20 de branduri internaționale și crearea a peste 10 sisteme de franciză locale.

 

Business Days este o platformă de comunicare, informare, schimb de idei, educare și generare de oportunități pentru mediul de business din România. Business Days este formată dintr-o serie de proiecte și platforme de comunicare dintre care menționăm: suita de evenimente Business Days, Business Days TV, Business Days Magazine, Business Days DVD, MeetMe. Evenimentele Business Days sunt considerate de participanți, parteneri și speakeri drept cele mai mari, mai relevante și de impact evenimente de business din România și din estul Europei. Scopul Business Days este de a contribui semnificativ la crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase și la dinamizarea mediului de business din țara noastră.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Daimler lanseaza in Romania productia cutiilor de viteze automate cu nouă trepte

Articolul următor

Creștere de peste 50% a profitului pentru AGROSEL în 2015

Citește și:
Citeste mai mult

ibis Styles la Brașov in 2024

Accor, unul dintre grupurile lider la nivel global în domeniul ospitalității, își extinde portofoliul în România. Grupul a…
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share