Importate Turism

Turism tematic, solutii tailored

    În societatea actuală, vizitarea altor ţări a devenit accesibilă unui număr din ce în ce mai mare de persoane, iar specialiştii în turism afirmă că şi pretenţiile românilor au crescut considerabil în ultimii ani, fiind la mare căutare turismul tematic şi solicitările pentru oferte personalizate.

    După ce a sondat preferinţele românilor în materie de turism, Alice Udrea – unul dintre cei mai reputaţi specialişti în turism din ţara noastră – afirmă că, în percepţia românilor, vacanţa înseamnă mult mai mult decât rezervarea unui bilet de avion, cameră de hotel, maşină închiriată, bilete la anumite obiective turistice sau un tur ghidat. Specialistul consideră că românii au devenit din ce în ce mai pretenţioşi, încât nu mai doresc să cumpere o simplă vacanţă – cu tot ce implică ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc să cumpere experienţe unice, conforme cu interesele lor, astfel încat unele agentii de turism şi-au repliat portofoliul de oferte către vacanţele tematice.

“Turismul tematic are un rol educaţional şi cultural, dar în acelaşi timp reprezintă un mijloc inedit de petrecere a timpului liber, mulţi dintre turiştii români preferând să practice activităţi din zona lor de interes, hobby-uri şi chiar noi experienţe. Mulţi turişti aleg, în ultima perioadă, pachete de vacanţă pe yacht, tururi gastronomice de tipul food&wine, participare la diferite evenimente (show-uri, concerte, petreceri, evenimente sportive), practicarea sporturilor de care nu dispun acasă – cum ar fi canyoning, kayaking, kiteboarding, yachting, escalade, offroad etc, tururi  istorice sau pe segmentul arta şi arhitectură, tururi pentru biciclişti, motociclişti etc.”, declară Alice Udrea, Managing Partner al Qualis Travel.
    
    Românii, tot mai pasionaţi de vacanţe pe yacht, de petreceri în staţiuni exotice şi de turismul food & wine

Specialistul în turism afirmă că există, în portofoliul său de clienţi, persoane pasionate de maşini şi care îşi doresc să viziteze marile fabrici auto din Europa, cum ar fi fabrica şi muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW din Munchen.

“Pentru fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului, specialiştii în turism trebuie să fie mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial şi să aibă deja încheiate parteneriate cu organizatorii. Poate fi chiar foarte dificil să gaseşti şi să rezervi bilete la un mare eveniment, iar ulterior să le înglobezi într-un pachet turistic, dar prin astfel de pachete de turism tematic, clientul dispune nu doar de organizarea de bază a vacanţei (bilete de avion, cazare şi masă), ci şi de activităţi pentru care acesta a ales o anumită destinaţie, şi nu în alta, într-o anumită perioadă de timp”, declară Alice Udrea.

    Printre altele, turiştii români au început să aleagă Parisul sau Budapesta, nu doar pentru obiectivele turistice clasice, dar mai ales pentru gastronomie sau vin, cu tururi şi degustrari la cele mai renumite domenii şi crame din lume, cum ar fi cele din regiunea Champagne sau Tokaj. De asemenea, foarte populare printre turiştii români au devenit vacanţele şi petrecerile pe yacht, în zone precum: Grecia, Italia, Malta, Croaţia sau destinaţii exotice precum Thailanda. “Standardele românilor în materie de turism au crescut în ultima perioadă, aceştia dorind informaţii cât mai detaliate, încă de la început, cu privire la reputaţia locaţiei de cazare, cerându-ne o listă de review-uri, informaţii despre traseu şi durata lui, despre activităţile conforme cu interesele lor declarate, sugestii de restaurante, un meniu în funcţie de preferinţe, lista cu obiective turistice de vizitat şi chiar rezervarea de bilete pentru acele obiective. S-a creat o adevărată cultură a turismului printre români şi turismul tematic este la mare căutare începând cu 2016”, conchide Alice Udrea, specialist în turism şi Managing Partner al Qualis Travel.

QUALIS TRAVEL – The real travel experience

QUALIS TRAVEL s-a nascut ca urmare a celor peste 12 ani de experienta profesionala in turism si in mediul de afaceri din Romania si strainatate a fondatorilor precum si din pasiunea acestora pentru calatorii, descoperind si cunoascand de-a lungul timpului destinatii, oameni, locuri si culturi cat mai diferite.
Misiunea Qualis Travel este aceea de a oferi tuturor clientilor nostri reale experiente de calatorie.

Viziunea noastra este sa construim alaturi de clientii nostri amintiri din vacante de neuitat.

In viziunea noastra o vacanta inseamna mai mult decat rezervarea unor bilete de avion, camere de hotel, rent-a-car si bilete la anumite obiective turistice sau un simplu tur ghidat. Vacanta, din punctul nostru de vedere inseamna cateva zile de ragaz, departe de viata cotidiana, timp in care iti doresti sa te relaxezi alaturi de familie, prieteni sau poate chiar singur, sa experimentezi noi destinatii si culturi revenind acasa cu amintiri de neuitat si simtindu-te mai bogat spiritual.

Angajamentul nostru este ca iti vom furniza servicii turistice superioare, pentru orice tip de vacanta solicitat, indiferent daca este unul personalizat sau prestabilit care face parte din oferta noastra standard, la un raport calitate-pret corect si in permanenta transparenta, fara costuri suplimentare ascunse.
Vom raspunde la fiecare solicitare urmand sa respectam termenul de ofertare promis si intotdeauna iti vom oferi minim 3 variante pentru destinatia dorita si iti vom prezenta avantajele fiecareia dintre ele, acordandu-ti suportul si informatiile necesare pentru a putea face alegerea potrivita.

Vom efectua o documentare temeinica si permanenta asupra serviciilor oferite la destinatie, fiecare locatie de cazare propusa avand recomandari foarte bune in ceea ce priveste calitatea serviciilor si un rating peste 3.5 puncte dintr-un total de 5 pe site-urile de specialitate, parteneri locali si furnizori de servicii la destinatie cu experienta si feedback-uri foarte bune precum si informatii detaliate cu privire la traseul si excursiile optionale sau serviciile suplimentare de care poti beneficia la fata locului si conditiile de desfasurare;

Qualis Travel ofera tuturor turistilor sai:

•    Consultanta si servicii de customer support pentru compunerea pachetelor de vacanta si pe intreaga durata a calatoriei, fiecare pachet fiind construit dupa o atenta analiza a nevoilor si preferintelor clientului;
•    Propuneri de calatorii personalizate si pachete tematice, in functie de hobby-ul sau domeniul de interes preferat: auto, sport, food & wine, yachting, arta, arhitectura, muzica, party etc
•    Servicii pentru rezervari luxury travel in cele mai bine cotate destinatii si locatii la nivel mondial si agent de turism dedicat

LANSARE & PARTENERIAT QUALIS TRAVEL –YACTHING LIFESTYLE

Aprilie 2015 – stabilirea si promovarea parteneriatului intre QUALIS TRAVEL si YACHTING LIFESTYLE- companie specializata in organizarea vacantelor pe mare oferindu-va servicii complete, de la rezervarea yacht-ului dorit pana la bilete de avion, cazari la hotel, excursii optionale, consultanta pentru stabilirea traseului dorit, skipper profesionist, la cerere chiar si bucatar sau barman in permanenta la dispozitie  Prin acest parteneriat turistii pot rezerva pachete prestabilite dar si au si posibilitatea organizarii unor vacante pe mare personalizate, in functie de preferinte.

Parteneriatul a fost inaugurat cu ocazia unui eveniment la care au participat in jur de 50 persoane, organizat in data de 14 aprilie in Bucuresti, alaturi de alte companii de renume.

ALICE UDREA:

–    Managing partner Qualis Travel
–    activează în domeniul turismului peste 12 ani, si-a desfășurat activitatea în:  domeniul hotelier, a condus o firmă de consultanță în management hotelier, care a asigurat servicii de sales și marketing externalizat pentru hoteluri din Romania și Austria iar timp de 2 ani a fost managerul unei agentii de turism in Bucuresti.
–    Este fondatorul unul blog despre calatorii si afaceri in turism lansat anul trecut ( www.touristry.ro) unde cu success a reusit sa aduca in atentia publicului si profesionistilor in domeniu subiecte si interviuri de mare interes.

Related posts

Fondurile europene și Ajutoarele de Stat 2014-2020

Relansarea economică a turismului românesc: peste 300 mln. euro pentru HoReCa, stimulente pentru atragerea turiștilor străini

Ion Surdu

„La Hanul Cald”, tradiționalul îmbinat armonios cu relaxarea și buna dispoziție

redactia

SALSA WEEK & KIZOMBA 2016

AFROJACK SI HARDWELL – headlineri la UNTOLD

Transilvania Business

Cluj: Aqua Park pe 10 hectare, investiţie de 25 de milioane de euro

Stefana Muresan

Sorin Lazăr, președintele Comisiei de Buget din Camera Deputaților: „Antreprenorii au nevoie să nu fie încurcați de statul român”

Papuc Irina

Firma de consultanță BearingPoint atinge un nou vârf în 2015 la nivel european

Sectorul sanitar public va trebui să-si privească prin lentile economice activitatea

More Business la Hilton

Portland, un nou premiu

Blazonul afacerilor

Zona Baia Sprie va avea hărți de mari dimensiuni pentru traseele turistice

Nora Dumitrescu

Timiș: Muzeu şi observator astronomic, în casa primul astronaut român, Dumitru Prunariu

Stefana Muresan

„Stradale” se deschide in Oregon Park

Transilvania Business

Air traffic grows strongly despite the diversified challenges

Transilvania Business

Ministerul Turismului, reprezentanţe teritoriale interne în Harghita, Sibiu și Bistriţa-Năsăud

redactia

Ce conteaza in angajarea de juniori – specializarea studiilor sau programele de internship?

La 1 ianuarie 2020, CCIR va prelua președinția Consiliului de Afaceri al OCEMN

Papuc Irina

Peste 3.900 angajati in cladirile Palas Iasi

Transilvania Business

Daimler lanseaza in Romania productia cutiilor de viteze automate cu nouă trepte

Afacerile de succes ale fraților Szell: Agrosel și Green Farmsel

| De anul viitor se anunta zbor direct Iasi-Dubai

Spre noi orizonturi

Transilvania Business

Leave a Comment