Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Punct și de la capăt: de la adversitate spre conformitate

În decursul ultimului an, industria farmaceutică s-a confruntat cu schimbări dramatice de abordare a organismelor de reglementare și autorităților, aceste schimbări dovedindu-se adesea purtătoare de riscuri și provocări semnificative.

Deloitte Romania, cu spriinul BusinessMark Event Management, vă invită la conferința “Punct și de la capăt: de la adversitate spre conformitate”, care va avea loc în București, la Hotel Novotel, pe data de 7 iunie 2016, începând cu ora 09.00.

În cadrul evenimentului, vom discuta pe marginea ultimelor tendințe în domeniul farmaceutic și al serviciilor de sănătate din perspectiva provocărilor actuale pentru această industrie. Vom discuta despre cele mai bune practici de reducere a riscurilor și vom explora împreună oportunitățile de securitizare și protejare a activităților de afaceri.

Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

Ultimele abordări ale autorităților fiscale

Modele de business si riscuri fiscale asociate

Colaborarea cu doctorii în contextul noilor cerințe fiscale de înregistrare a acestora

Sub umbrela protectoare a măsurilor anti-corupție

Raportarea non-financiară integrată și calitatea informației: încotro ne îndreptăm?

Temele vor fi analizate de specialiști în domeniu, precum:

VLAD BOERIU, Partener Servicii Fiscale, Deloitte Romania
ADRIANA LOBDA, Partener Servicii Audit, Deloitte Romania
ANDREI IONESCU, Partener ERS, Deloitte Romania
PAULA LAVRIC, Director ERS, Deloitte Romania
DANIEL PETRE, Director Servicii Fiscale, Deloitte Romania

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi  modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.

Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în intampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business  matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

SunGarden Therme își deschide porțile

Articolul următor

Normele Codului Vamal explicate. În practică

Citește si:
Total
0
Share