Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Operational HR 2016

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului ”Operational HR”, pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Printre temele abordate în cadrul evenimentui se regăsesc:

•    cultura organizațională în era tehnologică
•    dinamica pieței muncii; context, efecte și perspective
•    măsurarea performanței angajaților; criterii și evaluare
•    care sunt factorii ce influențează performanța?
•    importanța implementării unui sistem de performance management
•    pregătirea potențialilor angajați; lacunele sistemului educational
•    cât investesc companiile în formarea personalului?
•    implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați; responsabilitate socială și HR
•    managementul diversității; rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
•    risk management în resurse umane; cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
•    instrumente financiare pentru specialiștii în Resurse Umane
•    salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
•    BPO – avantaje, dezavantaje și tendințe

Speakerii alături de care vom discuta tematicile propuse sunt:

•    PAUL PĂTRAȘCU, HR Senior Manager Eastern Europe FAE, Fujikura Automotive
•    THOMAS PECKRE, Head of HR Operations, Bombardier Transportation
•    ADRIAN DRAGOMIR, Business Analysis Manager, Bombardier Transportation
•    BOGDAN GEORGESCU, Founder, Bookster
•    SORIN ANGHEL, Regional Sales Manager, Signal Iduna
•    GABRIEL MĂTĂUAN, HR Director, CRH
•    BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
•    MIRELA STERE, HR Director, Macromex
•    IRINA STOIAN, HR Director, Cetelem
•    VICTOR DRAGOMIRESCU, CEO, Romanian Software
•    DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
•    ȘTEFAN ZOICAN, HR Manager, Saint Gobain
•    MIHAELA CRACEA, Managing Associate, Pachiu și Asociații
•    CIPRIAN MOGA, Business Transformation Advisor
•    CĂTĂLINA CIUBOTARU, Head of Data Service Unit – Europe, Recognos

Evenimentul va beneficia si de doua workshopuri care vor fi sustinute de catre reprezentantii TMF Group – UCMS Groupsi, respectiv, Romanian Software.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

TeCOMM 2016: Storytelling-ul într-o lume digitală

Articolul următor

Lansare - Vox Technology Park

Citește și:
Citeste mai mult

Cities of Tomorrow #9: Green Cities

Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România) organizează în perioada 13-16 septembrie 2021 cea de-a noua ediție…
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share