Turism Ultimele stiri

Marmot sarbatoreste 1 an in Romania

După primul an de activitate în România, Marmot Mountain Europe (MME), anunță atât o evoluție pozitivă semnificativă pe piața românească, cât și o colaborare de succes cu distribuitorul local, Mountain Gear Distribution SRL (MGD), din Timișoara.
“Cooperarea cu distribuitorul Mountain Gear Distribution (MGD) pe parcursul anului trecut a arătat, în mod clar, că am găsit partenerul ideal pentru promovarea produselor Marmot în România. Magazinul “Marmot Concept Store” din Timisoara reprezintă un succes real pentru brand și a contribuit la creșterea numărului de distribuitori ai produselor Marmot, implicit la consolidarea brandului în țară. Pentru viitor, Marmot vrea să intensifice și mai mult prezența pe piața românească și să extindă cooperarea cu MGD și comercianții Marmot. România s-a dovedit a fi o destinație populară pentru aventuri în aer liber, iar mulți sportivi Marmot au vizitat-o deja în călătoriile lor de alpinism sau schi de tură. Prin urmare, Marmot va continua sprijinirea evenimentelor importante în aer liber, pentru a consolida poziția brandului ca jucător cheie în scena de outdoor a țării”, a declarat Jan SCHAPMANN, Senior Manager Retail & Business Development MME.
“În urmă cu un an, am acceptat provocarea de a reprezenta brandul Marmot pe piața din România și până acum toate așteptările au fost confirmate. Ne-am propus un lucru simplu, ca pe lângă produse de înaltă calitate să oferim servicii excelente partenerilor și mai departe, clienților, combinație care să ne ofere un grad înalt de diferențiere față de competiție. Evident, acest lucru nu era posibil fără implicarea excepțională a partenerilor noștri, cărora le mulțumim pe această cale: AB Prod Invest SRL (www.nootkasport.ro cu magazine în Cluj și București); Alpin Expe SRL (www.alpinexpe.ro, Oradea); Alphavet SRL (www.craimont.ro, București); CAF Premium Equipment SRL (www.caf-equipment.ro, Pitești); Explorer Sport SRL (www.explorersport.ro, Sibiu și Râmnicu Vâlcea); Marasem SRL (www.edelweiss-shop.ro, Câmpulung Moldovenesc); Montrek SRL (www.montrek.ro, București); Pro Alpin SRL (www.himalayabrasov.ro, Brașov); Shop Alaska (Baia Mare). Nu în ultimul rând, vreau să mulțumesc tuturor prietenilor Marmot din România care ne-au susținut cu mare entuziasm”, a declarat Mircea Sîrbu, Business Development Manager MGD.
Partenerul român precizează că participat, în calitate de sponsor, la mai multe acțiuni importante, printre care: Edelweiss Night Run (mai 2016, Câmpulung Moldovenesc), Sasca Bike (iunie 2016, Sasca Montană), Hercules Maraton (octombrie, Herculane). Poate cea mai vizibilă colaborare a fost asocierea cu unul din cei mai cunoscuți alpiniști români, timișoreanul Horia Colibășanu, care a cucerit pentru a doua oară vârful Manaslu din masivul Himalaya. Împreună cu Horia, MGD a făcut o serie de recenzii pentru produsele Marmot pe care acesta le-a folosit in expediție.
În acest an vor ajunge la clienții finali un număr de peste 5.000 produse Marmot, din care peste 80% reprezintă îmbrăcăminte, iar restul echipament (corturi, saci de dormit și rucsacuri). Pentru anul viitor MGD estimează o creștere cu 70% a vânzărilor în România, bazată pe creșteri semnificative al întregul portofoliu de produse.
 
Despre Marmot:
Înființată în 1974, în California (SUA), Marmot este lider mondial în îmbrăcămintea și echipamentul profesional pentru iubitorii de sport în aer liber, escaladă, alpinism și expediții montane. Încă de la început, Marmot și-a propus să producă cele mai bune piese de îmbrăcăminte și echipament pentru outdoor, care să poată face față cel mai bine rigorilor naturii. Reprezentanța în Europa se află în Germania, lângă Nuremberg. Pentru mai multe detalii legate de compania Marmot, vizitați: www.marmot.eu.

Related posts

Va fi lansat primul Thok Rental Center din România

Ligia Voro

Mari proiecte de dezvoltare prezentate la București pe 5 octombrie

redactia

Un startup românesc, ce învață copiii și părinții să se alimenteze sănătos, a fost selectat în acceleratorul Google for Startups

Papuc Irina

Forest Romania 2019, la bilanț

Ligia Voro

Mihai Daraban, președintele CCIR: “Noi creăm o rețea de atașați comerciali, care să se comporte, dacă vreți, ca niște bone cu agenții economici care vin pe teritoriul respectiv”

Ligia Voro

Nuclearelectrica a semnat un contract de market maker cu BRK Financial Group

Ligia Voro

Fiscal disputes: sensitive issues regarding tax audits

Transilvania Business

Eurostat: printre statele unde industria este cea mai semnificativă activitate economică

Papuc Irina

Acord comercial semnat între Corteva Agriscience™ și Pro Farm Technologies

Ligia Voro

ADNBA: Looking ahead to a new exciting chapter of growth

Ionut Oprea

Oradea: Contract de finanţare europeană a pasajelor subterane din Piaţa Gojdu, investiție de 111,2 milioane lei

redactia

ANCOM a anunțat tarife mai mici în România pentru terminarea apelurilor mobile

Papuc Irina

Germanii de la Bosch caută peste 300 de oameni pentru fabrica din Jucu

Stefana Muresan

Jumătate din suprafața agricolă a României a fost cultivată cu porumb și floarea soarelui

Stefana Muresan

AFIR lansează un portal unic cu informații despre fonduri europene pentru agricultură şi dezvoltare rurală

Stefana Muresan

16 proiecte promovate de ANAR la Ministerul Fondurilor Europene

redactia

La fiecare trei minute un proiect este depus pe aplicaţia Start-Up Nation 2018. Tinerii stau treji nopţile numai să-şi facă propria afacere pe banii statului

redactia

Peste 35 de milioane de lei pentru coridorul de mobilitate urbană din Oradea

Traian Dan

Se ține TIFF! Abonamentele au fost repuse în vânzare

Nora Dumitrescu

Proiect pilot de strategie urbană pentru cartierul Rogerius din Oradea

Traian Dan

Prinţul Charles, "Prinţ de Transilvania"

Stefana Muresan

Programul Rabla 2020 va fi lansat în luna martie: buget de 140 de milioane de lei

Papuc Irina

Electrogrup se pregătește de listarea la Bursa de Valori Bucureşti

Stefana Muresan

Analiză: Sănătatea și bunăstarea ocupanților clădirilor de birouri

Papuc Irina

Leave a Comment