După primul an de activitate în România, Marmot Mountain Europe (MME), anunță atât o evoluție pozitivă semnificativă pe piața românească, cât și o colaborare de succes cu distribuitorul local, Mountain Gear Distribution SRL (MGD), din Timișoara.
“Cooperarea cu distribuitorul Mountain Gear Distribution (MGD) pe parcursul anului trecut a arătat, în mod clar, că am găsit partenerul ideal pentru promovarea produselor Marmot în România. Magazinul “Marmot Concept Store” din Timisoara reprezintă un succes real pentru brand și a contribuit la creșterea numărului de distribuitori ai produselor Marmot, implicit la consolidarea brandului în țară. Pentru viitor, Marmot vrea să intensifice și mai mult prezența pe piața românească și să extindă cooperarea cu MGD și comercianții Marmot. România s-a dovedit a fi o destinație populară pentru aventuri în aer liber, iar mulți sportivi Marmot au vizitat-o deja în călătoriile lor de alpinism sau schi de tură. Prin urmare, Marmot va continua sprijinirea evenimentelor importante în aer liber, pentru a consolida poziția brandului ca jucător cheie în scena de outdoor a țării”, a declarat Jan SCHAPMANN, Senior Manager Retail & Business Development MME.
“În urmă cu un an, am acceptat provocarea de a reprezenta brandul Marmot pe piața din România și până acum toate așteptările au fost confirmate. Ne-am propus un lucru simplu, ca pe lângă produse de înaltă calitate să oferim servicii excelente partenerilor și mai departe, clienților, combinație care să ne ofere un grad înalt de diferențiere față de competiție. Evident, acest lucru nu era posibil fără implicarea excepțională a partenerilor noștri, cărora le mulțumim pe această cale: AB Prod Invest SRL (www.nootkasport.ro cu magazine în Cluj și București); Alpin Expe SRL (www.alpinexpe.ro, Oradea); Alphavet SRL (www.craimont.ro, București); CAF Premium Equipment SRL (www.caf-equipment.ro, Pitești); Explorer Sport SRL (www.explorersport.ro, Sibiu și Râmnicu Vâlcea); Marasem SRL (www.edelweiss-shop.ro, Câmpulung Moldovenesc); Montrek SRL (www.montrek.ro, București); Pro Alpin SRL (www.himalayabrasov.ro, Brașov); Shop Alaska (Baia Mare). Nu în ultimul rând, vreau să mulțumesc tuturor prietenilor Marmot din România care ne-au susținut cu mare entuziasm”, a declarat Mircea Sîrbu, Business Development Manager MGD.
Partenerul român precizează că participat, în calitate de sponsor, la mai multe acțiuni importante, printre care: Edelweiss Night Run (mai 2016, Câmpulung Moldovenesc), Sasca Bike (iunie 2016, Sasca Montană), Hercules Maraton (octombrie, Herculane). Poate cea mai vizibilă colaborare a fost asocierea cu unul din cei mai cunoscuți alpiniști români, timișoreanul Horia Colibășanu, care a cucerit pentru a doua oară vârful Manaslu din masivul Himalaya. Împreună cu Horia, MGD a făcut o serie de recenzii pentru produsele Marmot pe care acesta le-a folosit in expediție.
În acest an vor ajunge la clienții finali un număr de peste 5.000 produse Marmot, din care peste 80% reprezintă îmbrăcăminte, iar restul echipament (corturi, saci de dormit și rucsacuri). Pentru anul viitor MGD estimează o creștere cu 70% a vânzărilor în România, bazată pe creșteri semnificative al întregul portofoliu de produse.
Despre Marmot:
Înființată în 1974, în California (SUA), Marmot este lider mondial în îmbrăcămintea și echipamentul profesional pentru iubitorii de sport în aer liber, escaladă, alpinism și expediții montane. Încă de la început, Marmot și-a propus să producă cele mai bune piese de îmbrăcăminte și echipament pentru outdoor, care să poată face față cel mai bine rigorilor naturii. Reprezentanța în Europa se află în Germania, lângă Nuremberg. Pentru mai multe detalii legate de compania Marmot, vizitați: www.marmot.eu.
Citește și:
Businesmenii străini l-au luat “la țintă” pe primarul Clujului
Sute de oameni de afaceri din țară și străinătate au participat la evenimentul Meet the Mayor, de la…
8 decembrie 2023
Călin Biriș și-a lansat “Antrenamentul de marketing” la Cluj
Numeroși antreprenori și specialiști în domeniu au ținut să fie prezenți la evenimentul din complexul The Office. “Cartea…
8 decembrie 2023
Piața rezidențială în 2024. Blitz: “Tranzacțiile cu locuințe vor crește”
Sectorul rezidențial va marca o majorare anul viitor ca efect al scăderii preconizate a dobânzii de referință, susțin…
8 decembrie 2023
Hunedoara, mai aproape de conexiunea cu autostrada A1, de 48 milioane euro
Conexiunea Hunedoarei cu A1, etapa pe documente. Consilierii Județeni au votat adoptarea Notei conceptuale și Temei de proiectare…
8 decembrie 2023
Inovație prin însămânțare – să creștem viitorul acum
Euroseeds, organizația nonprofit a industriei de semințe a Uniunii Europene și a Spațiului Economic European, a emis o…
8 decembrie 2023
Raiffeisen și UBB au deschis un tech hub cu specific bancar
Rețeaua de centre de excelență și inovare dezvoltată în jurul instituției clujene se extinde. Facultatea de Matematică și…
8 decembrie 2023
Bugetul pentru cadouri de Crăciun în Transilvania: până la 1.000 de lei
Analiza a fost realizată de-a lungul perioadei 15 noiembrie – 3 decembrie 2023, în mediul online. Un chestionar…
8 decembrie 2023
Aftermovie Untold 2023, lansat la Mina Museum
600 de fani, vedete, influenceri și parteneri ai festivalului au văzut avanpremiera aftermovie-ului Untold. Evenimentul de lansare a…
8 decembrie 2023
Zi de Zi știri economice:
