Turism Ultimele stiri

Marmot sarbatoreste 1 an in Romania

După primul an de activitate în România, Marmot Mountain Europe (MME), anunță atât o evoluție pozitivă semnificativă pe piața românească, cât și o colaborare de succes cu distribuitorul local, Mountain Gear Distribution SRL (MGD), din Timișoara.
“Cooperarea cu distribuitorul Mountain Gear Distribution (MGD) pe parcursul anului trecut a arătat, în mod clar, că am găsit partenerul ideal pentru promovarea produselor Marmot în România. Magazinul “Marmot Concept Store” din Timisoara reprezintă un succes real pentru brand și a contribuit la creșterea numărului de distribuitori ai produselor Marmot, implicit la consolidarea brandului în țară. Pentru viitor, Marmot vrea să intensifice și mai mult prezența pe piața românească și să extindă cooperarea cu MGD și comercianții Marmot. România s-a dovedit a fi o destinație populară pentru aventuri în aer liber, iar mulți sportivi Marmot au vizitat-o deja în călătoriile lor de alpinism sau schi de tură. Prin urmare, Marmot va continua sprijinirea evenimentelor importante în aer liber, pentru a consolida poziția brandului ca jucător cheie în scena de outdoor a țării”, a declarat Jan SCHAPMANN, Senior Manager Retail & Business Development MME.
“În urmă cu un an, am acceptat provocarea de a reprezenta brandul Marmot pe piața din România și până acum toate așteptările au fost confirmate. Ne-am propus un lucru simplu, ca pe lângă produse de înaltă calitate să oferim servicii excelente partenerilor și mai departe, clienților, combinație care să ne ofere un grad înalt de diferențiere față de competiție. Evident, acest lucru nu era posibil fără implicarea excepțională a partenerilor noștri, cărora le mulțumim pe această cale: AB Prod Invest SRL (www.nootkasport.ro cu magazine în Cluj și București); Alpin Expe SRL (www.alpinexpe.ro, Oradea); Alphavet SRL (www.craimont.ro, București); CAF Premium Equipment SRL (www.caf-equipment.ro, Pitești); Explorer Sport SRL (www.explorersport.ro, Sibiu și Râmnicu Vâlcea); Marasem SRL (www.edelweiss-shop.ro, Câmpulung Moldovenesc); Montrek SRL (www.montrek.ro, București); Pro Alpin SRL (www.himalayabrasov.ro, Brașov); Shop Alaska (Baia Mare). Nu în ultimul rând, vreau să mulțumesc tuturor prietenilor Marmot din România care ne-au susținut cu mare entuziasm”, a declarat Mircea Sîrbu, Business Development Manager MGD.
Partenerul român precizează că participat, în calitate de sponsor, la mai multe acțiuni importante, printre care: Edelweiss Night Run (mai 2016, Câmpulung Moldovenesc), Sasca Bike (iunie 2016, Sasca Montană), Hercules Maraton (octombrie, Herculane). Poate cea mai vizibilă colaborare a fost asocierea cu unul din cei mai cunoscuți alpiniști români, timișoreanul Horia Colibășanu, care a cucerit pentru a doua oară vârful Manaslu din masivul Himalaya. Împreună cu Horia, MGD a făcut o serie de recenzii pentru produsele Marmot pe care acesta le-a folosit in expediție.
În acest an vor ajunge la clienții finali un număr de peste 5.000 produse Marmot, din care peste 80% reprezintă îmbrăcăminte, iar restul echipament (corturi, saci de dormit și rucsacuri). Pentru anul viitor MGD estimează o creștere cu 70% a vânzărilor în România, bazată pe creșteri semnificative al întregul portofoliu de produse.
 
Despre Marmot:
Înființată în 1974, în California (SUA), Marmot este lider mondial în îmbrăcămintea și echipamentul profesional pentru iubitorii de sport în aer liber, escaladă, alpinism și expediții montane. Încă de la început, Marmot și-a propus să producă cele mai bune piese de îmbrăcăminte și echipament pentru outdoor, care să poată face față cel mai bine rigorilor naturii. Reprezentanța în Europa se află în Germania, lângă Nuremberg. Pentru mai multe detalii legate de compania Marmot, vizitați: www.marmot.eu.

Related posts

Parcarea subterană de pe strada Independenței din Oradea spre final

Traian Dan

Industrial Park Brasov aniversează 10 ani

redactia

Noul val al producătorilor din Cluj, atras de vânzările pe internet

Nora Dumitrescu

Ministerul Dezvoltării Regionale vrea să cumpere 17 tramvaie cu peste 36 milioane de euro

redactia

Editura Casa din Oradea sprijină conceptul „do-it-yourself”

Traian Dan

Acord de colaborare semnat de CCIAT și Hong Kong Trade Development Council

redactia

Romsilva a demarat a doua campanie de împăduriri din acest an

redactia

Concurență mare pentru un contract de 19 milioane de euro care prevede colectarea deşeurilor în Alba

Stefana Muresan

FOTO: STEMsylvania – Școala de vară ce pregăteștii tinerii pentru viitor

Ligia Voro

Italienii își fac asociație în județul Bihor

Traian Dan

Selina preia Autostrada Transilvania de unde a părăsit-o Bechtel

Nora Dumitrescu

POZITIV TB: Dan Paștiu, fondatorul francizei Dabo Doner – „Unii ar spune că mai bine stai degeaba, decât să lucrezi degeaba. Noi vrem să fim alături de client, chiar dacă nu facem profit”

Ion Surdu

Oradea la ceas aniversar

Traian Dan

Transilvania Motor Ring, în curs de omologare

redactia

INAUGURARE SHOWROOM CAAB HOME&OFFICE DESIGN

Stefana Muresan

Hotelul Hilton DoubleTree, sediu de campanie anticonoravirus

Nora Dumitrescu

Șapte oraşe din Europa vor învăţa de la Alba Iulia cum și-a construit strategia de brand

redactia

Paradoxul clădirilor de birouri neocupate: Cum reducem costurile de operare fără a afecta serviciile

Papuc Irina

Expoziție de machete între cele două terminale ale Aeroportului Cluj

Nora Dumitrescu

Narcis Neaga, generalul CNAIR, a demisionat. 12 directori în 12 ani

Ligia Voro

Ardealul, campionul tăierilor ilegale de lemn

Nora Dumitrescu

ECO & SAFE: cuvintele cheie pentru orice participant la Electric Castle 2019

Ligia Voro

Expoziția „Alianța Inimilor”: 100 de ani de la Convenția de alianță româno-polonă

Ion Surdu

ELITE ÎN BUSINESS Banat-Transilvania. Top 220 companii cu capital străin: locurile 1-25

Ion Surdu

Leave a Comment