București Lideri si afaceri Ultimele stiri

Brandul ALISIA ENCO lanseaza colectia de pulovere cu motive traditionale romanesti

ALISIA ENCO, brandul de cămăși și îmbrăcăminte business dedicat femeilor în afaceri, sărbătorește Ziua Națională a României prin lansarea unei colecții de pulovere brodate cu motive tradiționale. Noile modele vestimentare completează colecția de cămăși cu broderie din gama ”Tradiționale”, lansată în 2015.
“Motivele tradiționale românești reprezintă pentru noi o sursă de inspirație, fiind detalii discrete, dar care adaugă un plus de eleganță ținutelor. Gama de cămăși brodate din colecția ”Tradiționale” se bucură de succes, atât pe piața locală, cât și internațională. Ne-am dorit să completăm această colecție cu pulovere brodate, inspirate din frumusețea motivelor românești. Noua colecție combină cu succes elementele folclorice cu sobrietatea ținutelor business specifice anotimpului rece”, explică Alice Botnarenco, fondator ALISIA ENCO, despre motivația și sursa creativității din spatele acestei lansări.
Prin noua colecție de pulovere brodate, brandul ALISIA ENCO dorește să îmbogățească ținutele vestimentare purtate în mediul de afaceri, punând accent pe versatilitate și pe creativitate. Puloverele sunt brodate cu grijă, păstrând în același timp elementul cheie al brandului, asupra căruia nu s-a făcut nicio concesie – calitatea țesăturii. Toate cele trei modele de pulovere disponibile reprezintă o continuare a motivelor colecției de cămăși “Tradiționale”: hora, trifoiul și floarea de mai, de această dată, în ton cu sezonul rece.
Puloverele din noua gamă sunt confecționate integral din material natural de înaltă calitate – lână italiană de oaie. Modelele disponibile se găsesc în trei variante cromatice – roșu, bleumarin și crem și se închid cu nasturi, în partea din spate.
De curând, a fost lansat și blogul de fashion-business al brandului – EMPOWER by ALISIA ENCO. Blogul își propune să își inspire cititoarele cu informații despre lumea ALISIA ENCO și cu sugestii de ținute inspirate de stilul și produsele brandului, alături de tot ce trebuie știut despre cămăși, fashion, business, timp liber și locații deosebite.
Toate articolele create de brandul ALISIA ENCO sunt fabricate în România. În prezent, piesele vestimentare și accesoriile ALISIA ENCO sunt comercializate exclusiv online, pe www.alisiaenco.com. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi tuturor femeilor oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul cheie al brandului fiind cămașa.
Colecțiile, articolele de îmbrăcăminte și accesoriile ALISIA ENCO sunt disponibile exclusiv pe www.alisiaenco.com.

Related posts

Călin Gălășeanu (ARPIM): ”România nu mai este considerată o piață foarte atractivă pentru organizatorii de studii clinice”

Stefana Muresan

Ministerul Muncii: peste 1 milion de contracte au fost suspendate și peste 200.000 – încetate, de la începutul crizei Covid-19. Distribuția pe domenii

Papuc Irina

Experți de la Tesla, Oracle, Fujitsu, Airbus și Microsoft prezintă pe scenele GoTech World

Ligia Voro

Italienii de la Policlinico di Monza, clinică de de cardiologie în Cluj Napoca

Stefana Muresan

Europa dă 4 milioane € pentru modernizarea parcului central din Turda

Nora Dumitrescu

„Brukenthalfest”: Trei săptămâni de petrecere în grădinile Palatului Brukenthal Avrig

Ion Surdu

Investițiile continuă: CBRE gestionează proiecte de construire și amenajări interioare de peste 80 milioane de euro

Papuc Irina

Compania Aromatics din Făgăraş, afaceri de 2 mil. euro din producţia de arome și coloranţi

Stefana Muresan

iCEE.fest: UPGRADE 100 – start în mai puțin de 24 de ore

Ligia Voro

Tarom, din nou pe Aeroportul Arad după 15 ani

redactia

Bosch va deschide o fabrică de mașini de spălat în Simeria

Stefana Muresan

Liber la Hotelul Privo pe malul Someșului

Nora Dumitrescu

Dr. Oana Taban, Fondator și Director General Dent Estet: “Strategia noastră este să menținem și în anii următori ritmul de creștere exponențială și consistentă față de competitori și față de evoluția pieței”

Stefana Muresan

Investiţie de aproape 2 milioane lei, finalizată de Hidroelectrica la Staţia de Pompe Jidoaia

Ion Surdu

Cluj Business Days 2017

Ionut Oprea

Proiectul Regional „Apaserv” aferent județului Satu Mare debutează cu semnarea contractelor pentru comunele Bătarci, Târșolț și Orașu Nou

Gruita Ienasoiu

Ambasadorul Italiei în România, la Cluj: Românii, cea mai numeroasă comunitate de imigranți din Italia

Stefana Muresan

Școală “smart” în Bihor: Toţi elevii învață prin jocuri şi aplicaţii, pe table interactive

Stefana Muresan

OECD și Comisia dau ca exemplu UVT pentru antreprenoriat și inovație

Ligia Voro

Muzeul Țării Crișurilor din Oradea va fi reabilitat cu bani europeni. Investiția totală – 21,6 milioane de lei

Stefana Muresan

Care sunt cele mai puternice afaceri din județul Alba

redactia

“Autostrada Iernut – Chețani va fi funcțională în câteva zile”

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj dă startul sezonului de zboruri turistice din anul 2018

Stefana Muresan

Sondaj online: CNIPMMR cheamă șefii de întreprinderi mici și mijlocii să dezbată eficiența măsurilor propuse de Guvern

Ion Surdu

Leave a Comment