Real Estate Slider

Auchan introduce prima colecție vestimentară semnată de un designer român

Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, demarează luna aceasta „Designeri români pentru România”, un proiect ambițios prin care va introduce în gama sa de articole vestimentare colecții capsulă create de designeri români exclusiv pentru Auchan. În acest sens, prima etapă a proiectului o marchează lansarea colecției S’épanouir semnată de designer-ul clujean Diana Flore.
Începând din luna noiembrie, Auchan introduce în 10 dintre magazinele sale prima colecție vestimentară semnată de un designer român, o acțiune ce face parte din proiectul „Designeri români pentru România”. Astfel, gamele de produse din magazinele și raioanele de textile in extenso by Auchan din incinta hipermarketului vor fi extinse cu mini-colecții vestimentare semnate de celebri designeri români.
auchan-designeri-romani-pentru-romania
Primul designer care se alătură inițiativei Auchan este Diana Flore, absolventă a Universității de Arte din Cluj și membră a echipei de creație a Irinei Schrotter. Recunoscută pentru proiectele ei de styling, Diana Flore a creat exclusiv pentru Auchan 8 articole vestimentare pentru doamne și fetițe, toate având la bază simbolul floral, devenit un punct de referință pentru creațiile sale.
Potrivit companiei, colecția S’épanouir semnată de Diana Flore impresionează nu doar prin design-ul său unic, ci și datorită versatilității sale, toate piesele fiind ușor de adaptat atât pentru un stil casual, cât și pentru ocazii speciale. În plus, acest proiect oferă clienților un produs made in Romania, cu un excelent raport preț-calitate.
Colecția S’épanouir este alcătuită din piese chic și comode, ce pot fi ușor accesorizate pentru a fi purtate în acest sezon, indiferent de ocazie. Paleta cromatică, specifică designer-ului, este alcătuită din nuanțe intense de lila și magenta, potrivite sezonului rece.
O surpriză a acestei colecții o reprezintă cele două articole create special pentru fetițele cu vârste cuprinse între 4-8 ani. Acestea respectă întocmai design-ul unitar al colecției, ceea ce permite mămicilor o asortare completă cu vestimentația celor mici.
„A fost o adevărată plăcere pentru mine să creez această colecție special pentru clienții Auchan. Am luat în calcul nevoia lor de a deține articole vestimentare de calitate, care pot fi purtate pe o perioadă mai lungă de timp în multiple ocazii, și care să se încadreze în tendințele de modă actuale. Bineînțeles, toate la un preț avantajos”, a menționat designer-ul Diana Flore.
flore-diana-auchan-4
Colecția S’épanouir pentru in extenso by Auchan este disponibilă în magazinele Auchan: Titan, Militari, Cotroceni, in extenso Vitan, Timișoara Iulius Mall, in extenso Cluj Iris, Cluj Iulius-Mall, Brașov Coresi, Craiova, Constanța Mall.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. www.auchan.ro.

Related posts

Top 10 cele mai scumpe terenuri de vânzare din Cluj. 7 milioane de euro pentru 2 hectare de pământ în Mărăşti

redactia

Plăți în avans pe anul 2019 pentru aproape 32.000 de fermieri bihoreni

Traian Dan

Cercetare & Dezvoltare la cel mai înalt nivel: Schaeffler deschide un nou Centru de Testare în Brașov

Nicolae Pop

Magazinul București din centrul Capitalei va fi livrat integral la finalul lui 2019

Ligia Voro

Leco Impex, un business de familie vital pentru industrie și agricultură

Stefana Muresan

Life Solutions, soluții pentru medicina personalizată, de la diagnostic la tratament

Stefana Muresan

Imoteca, portofoliu in rezidential de 162 milioane euro

România a primit la Berlin trei premii pentru educație antreprenorială

Traian Dan

The 6th MYS Superyacht Awards Ceremony

Ionut Oprea

Conferinta: Cities of Tomorrow #5

Ionut Oprea

Compania Unifarm, un business de succes dublat de activitate cu caracter social-sanitar

Stefana Muresan

Proiect Sudium Green pentru plantarea a 10.000 de arbori în Cluj Napoca

Ionel Albu

Prima stradă de case pasive din România se construiește la Cluj

Nora Dumitrescu

Carrefour sprijină fermierii români care vor să facă agricultură ecologică

Traian Dan

Programul de Burse Schweighofer: 8000 de lei anual pentru un student în anul universitar 2017/2018

redactia

CBRE: Bucureștiul domină piața de spații de birouri din ECE, aflată într-o dezvoltare dinamică

Ligia Voro

Noul sediu EBS – NTT Data

Bucharest is 7th in the inaugural Tech Cities of the Future ranking. London is 1st.

Ionut Oprea

UNPR solicită Guvernului măsuri urgente de atenuare a consecințelor COVID-19

Traian Dan

ASA Cons a început lucrările la Dedeman Lugoj

Nora Dumitrescu

Sunet profund fără difuzor: Continental și Sennheiser revoluționează sistemul audio din vehicul

Nicolae Pop

NEPI negociază exclusiv cu AFI Europe vânzarea a 4 clădiri de birouri

Ligia Voro

Certificatele de urgenţă nu mai sunt necesare pentru obţinerea şomajului tehnic

Traian Dan

Cele mai mari tranzacții din al doilea trimestru al anului 2019

Ligia Voro

Leave a Comment