Producătorul de confecţii Secuiana din Târgu-Secuiesc, judeţul Covasna, a încheiat anul 2016 cu afaceri totale de 32,9 mil. lei (7,3 mil. euro), mai mult cu 10% faţă de anul anterior, pe baza creşterii cu 15% a exportului, anunță zf.ro. Compania a revenit anul trecut pe profit după opt ani consecutivi de pierdere, crescând la 54% ponderea vânzărilor la export.
Principalii parteneri de afaceri ai Secuiana pe piaţa externă sunt Bruno Saint Hillaire din Franţa, Alberto din Germania, I.C. Group din Danemarca, Adamakos din Grecia, Comeback Fashion din Olanda, dar şi alte companii din Italia sau Irlanda.
Despre Secuiana
Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al firmei, Secuiana Group din Târgu Secuiesc este proprietara a două fabrici de confecţii: Secuiana S.A. pentru bărbaţi şi S’ Mode S.A. pentru femei; a firmei de transport intern şi internaţional Secuiana Trans precum şi a lanţului de magazine Adam’s by Secuiana.
Secuiana produce sub brandul Adam’s întreaga gamă de articole bărbaţi care se distribuie în întreaga tară.
Toate produsele Adam’s, de la cravată la costum, sunt fabricate în România, pe stasurile şi tipologia consumatorilor din piaţa română.
Ţesăturile folosite de Secuiana sunt alese cu mare responsabilitate faţă de consumatori, au finisaje speciale care oferă multe avantaje client, cum ar fi: tratamente antişifonare, tratamente antipată, tratamente care nu permit pătrunderea apei din exterior, dar permit aerisirea corpului.
Toţi pantalonii şi toate cămăşile se produc numai în propria fabrică din Tg. Secuiesc care are o experienţă de peste 40 de ani şi o vastă cooperare internaţională la export în tări precum: Franţa, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Anglia.
Secuiana Group acordă o mare prioritate pieţei române, care va fi invadată de branduri străine, a căror produse de fabricaţie asiatică, africană, sudamericană, crează o mare provocare pentru brandul Adam’s.
Secuiana are 24 de magazine proprii Adam’s by Secuiana şi o reţea de clienţi în toată ţara, de la Oradea la Constanţa, de la Suceava la Timişoara.
Politica pentru piaţa română este foarte clar stabilită: toate produsele se vor fabrica exclusiv în România, calitatea este întotdeauna pe primul loc, întreaga orientare este către client, nu către producător, respectul faţă de client şi menţinerea celui mai just raport calitate-preţ.
Sursa foto: secuiana. ro
Citește și:
Campionii excelenței în vin Gîrboiu la RO Wine 2024, Cluj-Napoca
RO Wine, ediția clujeană din 2024 a coagulat crame de rezonanță, precum Crama Gîrboiu, care au adus în…
16 mai 2024
Prof. univ.dr. ing. Vasile Țopa candidează din nou pentru funcția de rector al UTCN
După o viață în slujba UTCN, din toate ipostazele, cercetător, profesor, șef de catedră, director al Oficiului de…
14 mai 2024
Leader Team Broker menține neschimbate, în 2024, prețurile pachetelor de asigurare IT
Leader Team Broker de asigurare, integrator de oferte specializat în pachete complexe de asigurări de răspunderi profesionale IT…
13 mai 2024
Alcrisagro, certitudinea unei agriculturi performante
Câmpia Transilvaniei. Acest tărâm minunat unde agricultura ocupă un loc de cinste. Printre cei care dau plus valoare…
13 mai 2024
Nordic Group investește și la Izvin
Nordic Group, una un jucător important în piața distribuției de produse alimentare premium în rețele Retail, HoReCa și…
10 mai 2024
Candidații la Primăria Oradea și CJ Bihor în fața mediului de afaceri
Șapte partide și-au trimis candidații la Primăria Municipiului Oradea și Consiliul Județean Bihor la întâlnirea organizată de Federația…
10 mai 2024
Genoveva Turcu anunță primul ROAD SHOW românesc al investitorilor din Dubai
Genoveva Turcu, Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri din cadrul Camerelor de Comerț din Dubai, vorbește, în interviul…
10 mai 2024
BVB și BERD vor revizui codul de guvernanță corporativă al pieței din România
Bursa de Valori București (BVB) și Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) vor colabora pentru a revizui codul de guvernanță…
9 mai 2024