Antreprenori

eMag, secțiune pentru micii antreprenori

eMag a lansat o sectiune dedicata exclusiv micilor antreprenori romani, acestia putand astfel sa aiba acces la intreaga piata din Romania, prin intermediul platformei celui mai mare eCommercer din tara, potrivit wall-street.ro.
“Am realizat ca sunt multi mici antreprenori din Romania care au timp, talent. Micii antreprenori romani sunt baza unei economii sanatoase – produc valoare, angajeaza oameni. Tot ei sunt, insa, vulnerabili la toate schimbarile – legislative, de forta de munca. Le pleaca oamenii usor, se intampla foarte multe lucruri si este, per total, un business foarte volatil. De asemenea, acesti mici antreprenori care produc lucruri au limitare geografica – de obicei ii vedem in targuri sau la marginea drumului”, spune Iulian Stanciu, CEO la eMag, pentru sursa citată.
eMag urmareste sa sustina antreprenoriatul romanesc, putand integra in platforma un numar nelimitat de antreprenori si de produse.
Compania se adreseaza producatorilor locali, ONG-urilor si intreprinderilor sociale, PFA-urilor (mesteri care fac ii, ceramica, de exemplu). Cum functioneaza? Antreprenorii vin cu produsele, selecteaza programul “deschide Romania” apoi dureaza circa 30 de zile pana cand produsele sunt incarcate in site; intre timp, angajatii eMag ii sustin si le ofera consiliere. Produsele trebuie sa fie utile, standardizate si sa respecte standardele de calitate legale. De asemenea, produsele trebuie sa fie utile si documentate corespunzator – aici vor primi consiliere de la eMag.
Comisionul mediu ar urma sa fie undeva in jurul a 5-6%, spune Iulian Stanciu.

Related posts

Darian DRS devine ”one stop consultancy company”  

Ligia Voro

Primul tractor agricol românesc, lansat în toamnă, la Reghin

Ligia Voro

Firma orădeană Glow, cunoscută pentru confecții de lux, s-a reprofilat pe măști

Traian Dan

Se modifică tarifele şi sistemul de taxare al colectării deşeurilor din Timiş

Robert Bloancă

Piața forței de muncă din Banat rămâne la un nivel constant în 2021. La fel și salariil

Robert Bloancă

Viitorii economiști ai Clujului au vândut mobilă de lux în mediul virtual

Nora Dumitrescu

Juriul Future Makers a ales 55 de idei de afaceri ale tinerilor

Ligia Voro

Reprezentanți ai mediului de afaceri au creat o platformă pentru spitalele care au nevoie de ajutor

Ion Surdu

Tinerii din mediul rural pot aplica acum la Edulab – programul online de antreprenoriat în educație

Nicolae Pop

Cum stimulăm tinerii să se implice în viața comunității lor?

Ligia Voro

Enzo Bertini și-a deschis primul magazin de pantofi de lux din Transilvania

Nora Dumitrescu

15.000 de case de marcat din Bihor așteaptă să fie conectate la ANAF

Traian Dan

Ministrul Daea, vizită inopinată la Daracul de la Sadu, unul din puținele ateliere unde se mai obține lână

Stefana Muresan

Power Net Consulting va sprijini românii din Diaspora să dezvolte afaceri în România

Stefana Muresan

Electrogrup Cluj, cu afaceri anuale de 92 mil. euro, vrea la bursă

Stefana Muresan

Kozma Mónika, directorul executiv al Fundației Pro Economica și vicepreședinte OFA: “Femeile pot face diferența în mediul antreprenorial”  

Ligia Voro

Pansab, povestea de succes a pâinii Sabău

Stefana Muresan

Festivalul Industriilor Creative, ediția a IX-a

Ligia Voro

Avocatul mureșean Vasile Costea: „Dacă vrei să ții pasul cu vremurile, trebuie să ții cont de dezvoltarea economică”

Ligia Voro

Propunerile CCIR pentru diminuarea efectelor COVID-19 asupra mediului de afaceri

Traian Dan

Antreprenorul bistrițean Ioan Petruț, nouă afacere în domeniul IT&C

Stefana Muresan

Omul de afaceri Dan Pitic a preluat maga­zinele Ambient din Cluj-Napoca, Alba Iulia şi Blaj

Stefana Muresan

Ce­macon, profit de 14 mil. de lei, în nouă luni

Stefana Muresan

Valer Blidar – industriaș, bancher și viticultor la Tohani. Povestea fiului ultimului luptător anticomunist răpus de Securitate

redactia

Leave a Comment