Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

eMag, secțiune pentru micii antreprenori

eMag a lansat o sectiune dedicata exclusiv micilor antreprenori romani, acestia putand astfel sa aiba acces la intreaga piata din Romania, prin intermediul platformei celui mai mare eCommercer din tara, potrivit wall-street.ro.
“Am realizat ca sunt multi mici antreprenori din Romania care au timp, talent. Micii antreprenori romani sunt baza unei economii sanatoase – produc valoare, angajeaza oameni. Tot ei sunt, insa, vulnerabili la toate schimbarile – legislative, de forta de munca. Le pleaca oamenii usor, se intampla foarte multe lucruri si este, per total, un business foarte volatil. De asemenea, acesti mici antreprenori care produc lucruri au limitare geografica – de obicei ii vedem in targuri sau la marginea drumului”, spune Iulian Stanciu, CEO la eMag, pentru sursa citată.
eMag urmareste sa sustina antreprenoriatul romanesc, putand integra in platforma un numar nelimitat de antreprenori si de produse.
Compania se adreseaza producatorilor locali, ONG-urilor si intreprinderilor sociale, PFA-urilor (mesteri care fac ii, ceramica, de exemplu). Cum functioneaza? Antreprenorii vin cu produsele, selecteaza programul “deschide Romania” apoi dureaza circa 30 de zile pana cand produsele sunt incarcate in site; intre timp, angajatii eMag ii sustin si le ofera consiliere. Produsele trebuie sa fie utile, standardizate si sa respecte standardele de calitate legale. De asemenea, produsele trebuie sa fie utile si documentate corespunzator – aici vor primi consiliere de la eMag.
Comisionul mediu ar urma sa fie undeva in jurul a 5-6%, spune Iulian Stanciu.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

The Woman 2017: Învățarea continuă - strategia liderilor de mâine

Articolul următor

Satu Mare: Un nou magazin Kaufland

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share