Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri în creştere cu aproximativ 17%, comparativ cu 2015, şi mizează pe un avans cu cel puţin 10 procente în acest an, potrivit capital.ro.
Astfel, compania a ajuns la afaceri de peste 10,4 milioane de lei (2,3 milioane de euro) în creştere faţă de 2015 când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce priveşte volumul produselor vândute, acesta s-a situat la cca. 1,2 milioane de unităţi.
„Creşterea business-ului în 2016 a fost determinată de mai mulţi factori. Printre aceştia se numără mărirea gamei sortimentale, creşterea notorietăţii brandului şi lansarea livrărilor către lanţul de super şi hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului”, a declarat Susana Laszlo (foto), director general al Cosmetic Plant, potrivit sursei citate.
Aceasta a subliniat, în plus, că majorarea business-ului a fost impulsionată şi de vânzările mari pentru produsele solare, odată cu lărgirea gamei cu produse bazate pe ulei de cocos BIO, acest lucru fiind facilitat şi de condiţiile meteorologice favorabile din lunile calde.
„Și în cazul shop-ului nostru online, în 2016 am realizat o creştere cu 16% a vânzărilor, româncele fiind tot mai interesate de achiziţia de produse cosmetice online. Raportat la cele mai bine vândute produse, cremele antirid sunt cele mai cerute, cu 57,4% din totalul produselor destinate îngrijirii tenului”, a mai spus Susana Laszlo.
În ceea ce priveşte exporturile companiei, anul 2016 a adus noi parteneriate în ţări precum Spania şi Grecia, dar şi lărgirea gamei sortimentale către magazinele partenere din Ungaria, unde compania deţine şi o reprezentanţă. În plus, de anul trecut produsele companiei sunt disponibile şi pe alte două noi pieţe, Franţa şi Cipru.
Pentru 2017, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 10 procente, la cca. 2,5 milioane de euro, cât şi a numărului de produse vândute.
Citește și:
Parcul Științific și Tehnologic Bihor și-a dezvăluit secretele
Vineri, 11 decembrie, cu o zi înainte de aniversarea Zilei Oradiei, a fost inaugurat oficial Parcul Științific și…
12 octombrie 2024
Smart cities and urban innovation – Integrating travel and sustainability
The British-Romanian Chamber of Commerce is glad to organize the event entitled The Smart Cities and Urban Innovation…
12 octombrie 2024
Brașov caută în Slovenia parteneriate economice și cooperări în domeniul învățământului și cercetării științifice
Consiliul Județean Brașov a inițiat demersuri pentru a identifica împreună cu Excelența Sa Dr. Robert Kokalj, ambasadorul Republicii…
12 octombrie 2024
Beiușenii scapă de traficul greu. De duminică se deschide Centura Beiușului
Se fac ultimele retușuri la Centura Beiușului. De duminică, 13 octombrie 2024, ora 17:00 se va putea circula…
12 octombrie 2024
“Aspiratorul” de producători locali. Cum au pătruns aceștia în hipermarketuri
Mai mulți întreprinzători din Banat și Transilvania reușesc să își comercializeze produsele în rețeaua Auchan, inclusiv peste granițele…
11 octombrie 2024
Parcurile tehnologice ale Transilvaniei trezesc interesul americanilor
Trimișii statului american Arizona au venit să afle detalii despre parcurile de specializare inteligentă (PSI) finanțate prin Agenția…
11 octombrie 2024
Relația administrației cu comunitatea, dezbătută la nivel internațional la Cluj
Conferința Internațională în Administrație Publică (TICPA) a reunit academicieni, cercetători și practicieni în domeniul administrației publice din toate…
11 octombrie 2024
Hub-ul de artă digitală nr. 1 al Europei, inaugurat cu un show Monet
Spectacolul de la Cluj, din 1 noiembrie, va oferi publicului oportunitatea de a explora operele celebrului pictor impresionist…
11 octombrie 2024