Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri în creştere cu aproximativ 17%, comparativ cu 2015, şi mizează pe un avans cu cel puţin 10 procente în acest an, potrivit capital.ro.
Astfel, compania a ajuns la afaceri de peste 10,4 milioane de lei (2,3 milioane de euro) în creştere faţă de 2015 când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce priveşte volumul produselor vândute, acesta s-a situat la cca. 1,2 milioane de unităţi.
„Creşterea business-ului în 2016 a fost determinată de mai mulţi factori. Printre aceştia se numără mărirea gamei sortimentale, creşterea notorietăţii brandului şi lansarea livrărilor către lanţul de super şi hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului”, a declarat Susana Laszlo (foto), director general al Cosmetic Plant, potrivit sursei citate.
Aceasta a subliniat, în plus, că majorarea business-ului a fost impulsionată şi de vânzările mari pentru produsele solare, odată cu lărgirea gamei cu produse bazate pe ulei de cocos BIO, acest lucru fiind facilitat şi de condiţiile meteorologice favorabile din lunile calde.
„Și în cazul shop-ului nostru online, în 2016 am realizat o creştere cu 16% a vânzărilor, româncele fiind tot mai interesate de achiziţia de produse cosmetice online. Raportat la cele mai bine vândute produse, cremele antirid sunt cele mai cerute, cu 57,4% din totalul produselor destinate îngrijirii tenului”, a mai spus Susana Laszlo.
În ceea ce priveşte exporturile companiei, anul 2016 a adus noi parteneriate în ţări precum Spania şi Grecia, dar şi lărgirea gamei sortimentale către magazinele partenere din Ungaria, unde compania deţine şi o reprezentanţă. În plus, de anul trecut produsele companiei sunt disponibile şi pe alte două noi pieţe, Franţa şi Cipru.
Pentru 2017, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 10 procente, la cca. 2,5 milioane de euro, cât şi a numărului de produse vândute.
Citește și:
Încă două pasaje subterane în Oradea, unul lână Magazinul Crișul, altul la Gară
Oradea devine din ce în ce mai mult un model de mobilitate urbană. După pasajele subterane pe sub…
26 aprilie 2024
Sibiu și Timișoara, prospectate de companii din Germania pentru potențiale colaborări și investiții
Vizita de informare a unei delegații de oameni de afaceri din Germania în România a constituit o ocazie…
26 aprilie 2024
Launch of a Memorandum of Understanding for Architectural Excellence in Georgia
In a major step forward to promote architectural excellence and technological integration in the construction sector, SHARE Architects,…
26 aprilie 2024
Caravana ADR Nord Vest la Oradea. Bihorul, model de bune practici
O delegația a ADR Nord Vest, în frunte cu directorul general – Csilla Hegedus și Petru Alboi –…
26 aprilie 2024
Schimbare de manager la Purem by Eberspaecher. Jörg Steins este noul CEO
Din motive de sănătate, Marcus Knödler nu își poate continua rolul de CEO al Purem by Eberspaecher și…
26 aprilie 2024
Leoni România va premia copiii performanți ai angajaților
Producătorul de sisteme de cablaje la nivel global a anunțat că susține angajamentul său față de educație. Părinții…
26 aprilie 2024
Banca Transilvania împarte dividende de 1 miliard de lei
Acționarii Băncii Transilvania (BT) au aprobat distribuirea de dividende în de 1 miliard de lei din rezultatul exercițiului…
26 aprilie 2024
3.000 de clujeni la prima expoziție Gustav Klimt de la Cluj
„Gustav Klimt. The Immersive Show” este prima expoziție dedicată lucrărilor celebrului pictor austriac, cunoscut pentru operele sale simboliste…
26 aprilie 2024