Industrie

Holzindustrie Schweighofer – sistem de urmărire a camioanelor prin GPS

Holzindustrie Schweighofer (HS) dezvoltă și implementează un sistem de urmărire a camioanelor prin GPS pentru livrările directe de lemn, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.
Sistemul, denumit Timflow, va fi gestionat de unul dintre cei mai importanți furnizori de telefonie mobilă din România.
Începând cu decembrie 2016, Holzindustrie Schweighofer a început să echipeze cu dispozitive GPS camioanele care livrează bușteni la fabricile de cherestea și la punctele de lucru (depozite).
Potrivit oficialilor HS, furnizorii și transportatorii vor trebui să prezinte traseul parcurs de camioane, în plus față de toate celelalte documente cerute de legislația în vigoare. Traseul GPS va fi analizat cu atenție.
“Prin această măsură ne vom asigura că încărcătura camionului provine într-adevăr din locul specificat în documente și că transportatorii nu pot devia de la traseul prestabilit și nu pot falsifica documentele emise pentru HS pentru a livra lemn ilegal altor procesatori” declara Hannes Plackner—Project Manager Holzindustrie Schweighofer .
Procedura Timflow de urmărire a camioanelor care livrează lemn la Holzindustrie Schweighofer este următoarea:
* La locul de încărcare, șoferul camionului va fotografia încărcătura, va introduce în sistemul Timflow numărul avizului, numerele de înmatriculare ale camionului și va apasa butonul start. În acel moment, transportul se consideră ca și ,,început’.
* Pe durata transportului, dispozitivul GPS, care este integrat în instalația electrică a camionului, înregistrează traseul acestuia, la intervale de 30 de secunde și transmite aceste date către un server cloud.
* Atunci când camionul ajunge la fabricile de cherestea ale Holzindustrie Schweighofer, transportul este marcat în sistemul Timflow ca fiind ,,ajuns la destinație’ de către angajații HS. În mod automat, pachetul de date va fi încărcat pe dispozitivul angajatului HS de la poarta fabricii. Acest pachet de date cuprinde:
—Fotografii ale încărcăturii înainte de începerea transportului
—Numărul de aviz
—Numerele de înmatriculare
—Ruta parcursă de camion de la locul de încărcare și până la destinație
* Angajatul de la poarta fabricii HS verifică toate aceste date. Dacă acesta identifică nereguli, cum ar fi o deviere inexplicabilă de la ruta firească sau o diferență a încărcăturii suprinsă în fotografiile făcute înainte de a începe transportul și cele de la destinație, camionul nu va fi acceptat.
După 24 de ore (pentru a respecta drepturile șoferului în ceea ce privește datele cu caracter personal), setul de date aferente transportului va fi publicat pe timflow.com unde cei interesați pot accesa aceste date, pot cere documentele încărcăturii și pot trimite observații către Holzindustrie Schweighofer. HS va verifica imediat aceste informații și va răspunde reclamantului în cazul confirmării suspiciunilor, dacă respectivul caz este dat pe mâna autorităților sau dacă nu există nicio dovadă a vreunei nereguli.
Pachetul de date pentru fiecare încărcătură va fi publicat imediat cum sistemul Timflow va fi operațional complet (programat pentru primul trimestrul din 2017).
La momentul actual, peste 185 de camioane sunt deja echipate cu dispozitivul Timflow-GPS. La sfârșitul primului trimestru al anului 2017, peste 400 de camioane vor fi echipate cu acest dispozitiv.
Precizăm că HS înregistrează în România mai multe locații de producție – Sebeș, Comănești, Rădăuți, Siret și Reci.

Related posts

Contrabanda cu țigarete, la cel mai mic nivel din ultimii șase ani

Ligia Voro

InGENIOUSly Continental 2018: studenții au creat mașini care decid singure ce traseu să urmeze

Stefana Muresan

FOTO: TAGRO made by IRUM, primul tractor agricol românesc, prezentat oficial

redactia

IRUM, investiţii de 1,9 milioane de euro în dezvoltarea fabricii de tractoare din Reghin

Stefana Muresan

De Ziua Femeii, Mömax deschide la Timişoara. Austriecii au angajat pensionari, bazându-se pe experienţa şi aptitudinile acestora

Stefana Muresan

Producătorul de carne Transavia- exporturi de 21 mil. euro, 15% din business

Stefana Muresan

Tenaris a livrat țevi pentru cea mai mare macara din lume

Nora Dumitrescu

Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania: Am atins la sfârșitul acestui an fiscal o cifră de afaceri de 72.17 mil. euro, în creștere cu 25.6%

Stefana Muresan

Muncitori indieni, angajați la fabrica de vagoane Astra Rail Industries din Arad

redactia

Platforma Scarabeo 9 începe forajul în perimetrul Trident din Marea Neagră

Papuc Irina

Infrastructură navală nouă, drumuri și căi ferate de 90 mil. euro în portul Galați. Finanțare din fonduri europene

redactia

Autonet Import, cel mai mare furnizor de piese auto din România, cifră de afaceri de peste 277 mil. euro

Stefana Muresan

O firmă românească face locomotive hybrid plug-in din vechituri de acum 40 de ani

redactia

Șimleul vrea facilități fiscale pentru investitori după plecarea Ara Shoes

Nora Dumitrescu

Fabrică de mobilă pe 5 hectare la Câmpia Turzii

Nora Dumitrescu

Compania Modpack System, furnizor de servicii de ambalare industriala pentru export si relocare de obiective industriale – sediu la Liverpool

Stefana Muresan

Fabrică cu 200 de salariaţi din Bihor, furnizor pentru Marks & Spencer

Stefana Muresan

Cel mai mare procesator de carne din lume cumpără firmele Elit și Vericom din Alba, aparținând omului de afaceri Dorin Mateiu

Stefana Muresan

Grupul maramureşean Taparo vrea să trimită peste 13.000 de tiruri încărcate cu mobilă în Europa, Orientul Mijlociu şi SUA în 2018

redactia

Americanii de la Emerson, noi angajări în campusul din Cluj

Stefana Muresan

Producătorul de panouri termoizolante TeraSteel a înregistrat exporturi de aproape 60% din cifra de afaceri în 2019

Papuc Irina

Multibet Transilvania furnizează betoane de calitate

redactia

Producătorul german de detergent Dalli, cu fabrică la Timișoara, a înființat propria firmă de distribuție

Stefana Muresan

Topul afacerilor din Zona industrială vest a Sibiului

Stefana Muresan

Leave a Comment