Industrie

Holzindustrie Schweighofer – sistem de urmărire a camioanelor prin GPS

Holzindustrie Schweighofer (HS) dezvoltă și implementează un sistem de urmărire a camioanelor prin GPS pentru livrările directe de lemn, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.
Sistemul, denumit Timflow, va fi gestionat de unul dintre cei mai importanți furnizori de telefonie mobilă din România.
Începând cu decembrie 2016, Holzindustrie Schweighofer a început să echipeze cu dispozitive GPS camioanele care livrează bușteni la fabricile de cherestea și la punctele de lucru (depozite).
Potrivit oficialilor HS, furnizorii și transportatorii vor trebui să prezinte traseul parcurs de camioane, în plus față de toate celelalte documente cerute de legislația în vigoare. Traseul GPS va fi analizat cu atenție.
“Prin această măsură ne vom asigura că încărcătura camionului provine într-adevăr din locul specificat în documente și că transportatorii nu pot devia de la traseul prestabilit și nu pot falsifica documentele emise pentru HS pentru a livra lemn ilegal altor procesatori” declara Hannes Plackner—Project Manager Holzindustrie Schweighofer .
Procedura Timflow de urmărire a camioanelor care livrează lemn la Holzindustrie Schweighofer este următoarea:
* La locul de încărcare, șoferul camionului va fotografia încărcătura, va introduce în sistemul Timflow numărul avizului, numerele de înmatriculare ale camionului și va apasa butonul start. În acel moment, transportul se consideră ca și ,,început’.
* Pe durata transportului, dispozitivul GPS, care este integrat în instalația electrică a camionului, înregistrează traseul acestuia, la intervale de 30 de secunde și transmite aceste date către un server cloud.
* Atunci când camionul ajunge la fabricile de cherestea ale Holzindustrie Schweighofer, transportul este marcat în sistemul Timflow ca fiind ,,ajuns la destinație’ de către angajații HS. În mod automat, pachetul de date va fi încărcat pe dispozitivul angajatului HS de la poarta fabricii. Acest pachet de date cuprinde:
—Fotografii ale încărcăturii înainte de începerea transportului
—Numărul de aviz
—Numerele de înmatriculare
—Ruta parcursă de camion de la locul de încărcare și până la destinație
* Angajatul de la poarta fabricii HS verifică toate aceste date. Dacă acesta identifică nereguli, cum ar fi o deviere inexplicabilă de la ruta firească sau o diferență a încărcăturii suprinsă în fotografiile făcute înainte de a începe transportul și cele de la destinație, camionul nu va fi acceptat.
După 24 de ore (pentru a respecta drepturile șoferului în ceea ce privește datele cu caracter personal), setul de date aferente transportului va fi publicat pe timflow.com unde cei interesați pot accesa aceste date, pot cere documentele încărcăturii și pot trimite observații către Holzindustrie Schweighofer. HS va verifica imediat aceste informații și va răspunde reclamantului în cazul confirmării suspiciunilor, dacă respectivul caz este dat pe mâna autorităților sau dacă nu există nicio dovadă a vreunei nereguli.
Pachetul de date pentru fiecare încărcătură va fi publicat imediat cum sistemul Timflow va fi operațional complet (programat pentru primul trimestrul din 2017).
La momentul actual, peste 185 de camioane sunt deja echipate cu dispozitivul Timflow-GPS. La sfârșitul primului trimestru al anului 2017, peste 400 de camioane vor fi echipate cu acest dispozitiv.
Precizăm că HS înregistrează în România mai multe locații de producție – Sebeș, Comănești, Rădăuți, Siret și Reci.

Related posts

Învățământul dual, răspuns la criza forței de muncă

redactia

Turcii de la Kastamonu, afaceri de aproape 75 mil. euro în S1, cu fabrica din Reghin

Stefana Muresan

Producătorul de echipamente industriale Comelf Bistrița aduce, din februarie, primii 20 de muncitori din India

redactia

Producătorul de cabluri IPROEB Bistrița, creștere cu 6,6 mil. lei a veniturilor și cu 1,9 mil. lei a profitului net

Stefana Muresan

Olandezii de la Damen vizează dublarea angajaților pe Șantierul Naval din Mangalia. Centru de excelență pentru viitorii meseriași

redactia

Radu Oprea promovează exporturile româneşti în China

redactia

Wetterbest a preluat integral Cortina WTB

Ligia Voro

Reţeta profitului, la fabricile de medicamente din Mureş

Stefana Muresan

Cea mai veche fabrică din Cluj, Remarul 16 Februarie, cifră de afaceri de 73,5 mil. lei, în creştere cu 112%

Stefana Muresan

Bistriţa: Comelf, afaceri de 180 mil. lei

Stefana Muresan

Continental Iasi se extinde

Stefana Muresan

Elit si Vericom fac parte, oficial, din compania Smithfield

Stefana Muresan

Targetul FSA România, 60 mil. euro cifra de afaceri pâna în 2020

A. I.

Continental investește la Timișoara într-un sistem de depozitare integral automatizat

Stefana Muresan

Programul de Burse Schweighofer: 8000 de lei anual pentru un student în anul universitar 2017/2018

redactia

O parte din fabrica de medicamente Polisano din Sibiu, cumpărată de un fond de investiții din Texas

Papuc Irina

Dacia a demarat la uzina de la Mioveni cea mai mare extindere din ultimii 15 ani. Capacitatea anuală va depăși 400.000 de mașini

redactia

Producătorul de încălţăminte Clujana, în insolvenţă; activitatea va continua

Stefana Muresan

De Ziua Femeii, Mömax deschide la Timişoara. Austriecii au angajat pensionari, bazându-se pe experienţa şi aptitudinile acestora

Stefana Muresan

Lista cu primii 20 contribuabili la bugetul municipiului Satu Mare care însumează o cifră de afaceri de 1 mld. de euro și peste 15.000 angajați

Stefana Muresan

Relansarea economică a turismului românesc: peste 300 mln. euro pentru HoReCa, stimulente pentru atragerea turiștilor străini

Ion Surdu

Acţionarii AAGES Târgu Mureş scot la vânzare 15% din companie, la un preț între 3,15 – 3,90 lei/acţiune

Stefana Muresan

Rombat din Bistriţa, profit triplat anul trecut

Stefana Muresan

Uzina de la Mioveni, jumătate de secol de la fabricarea primului autoturism marca Dacia

Stefana Muresan

Leave a Comment