Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BusinessMark și-a extins evenimentele în Cluj și Brașov

Compania de organizare evenimente dedicate mediului de afaceri BusinessMark, înființată în 2013 de Daniel Drăgan, Andreea Păun și Dan Popescu, a reușit să își găsească un loc pe foarte aglomerata piață a evenimentelor B2B din București. Anul acesta, echipa BusinessMark și-a extins activitatea și în alte orașe, Cluj-Napoca fiind primul dintre ele.
În cei peste trei ani de activitate, BusinessMark a organizat aproximativ 100 de evenimente și a reunit peste 950 de speakeri și 7500 de participanți. Echipa își propune organizarea a aproximativ 30 de evenimente pe an, iar industriile abordate sunt din ce în ce mai variate. Este foarte important să ai această abordare globală asupra mediului de afaceri, consideră cei trei parteneri, o perspectivă de ansamblu fiind foarte utilă pentru a înțelege modul în care se conectează anumite sectoare și care sunt oportunitățile de colaborare între acestea.
Investiția pe care cei trei antreprenori au avut-o la început de drum a fost minimă și a fost reprezentată de costurile înființării efective a firmei. Pornind de la zero, au învățat să își măsoare bine pașii, dar și să își calibreze așteptările. Dezvoltarea s-a făcut ținând cont de priorități și stabilind valoarea fiecărui element în parte. Înainte de a își stabili strategia, s-au uitat la beneficiile reale pe care un eveniment business ar trebui să le aibă, de informare și perfecționare profesională, de business development și inspirare. Toate acestea s-au așezat apoi la baza planului de dezvoltare și au devenit obiectivele fiecărui proiect în parte. Este important ca un eveniment să fie util și relevant, iar fără aceste elemente nu poți obține aprecierea unui public foarte informat și pretențios precum cel al evenimentelor business. Dar pentru a obține aceste lucruri, totul pornește de la conținut. De la concept și tematică, de la modul în care reușești să răspunzi nevoilor industriilor și ariilor profesionale pe care le urmărești.
Pentru ca planul lor să funcționeze, au considerat că cel mai important este să investească în dezvoltarea echipei. Nu este posibil să crești un business și să îți îmbunătățești activitatea dacă nu ai resursele umane necesare și potrivite, ne spun cei trei antreprenori. Acum, la trei ani de la înființare, se bucură de o echipă de nouă persoane. Nimic nu este mai important ca echipa pe care reușești să o formezi, cred fondatorii firmei. Din acest punct de vedere, se consideră norocoși, având o echipă ambițioasă și dedicată, ce le împărtășește valorile la nivel de abordare și etică. Într-un domeniu precum al lor, cei trei antreprenori ne spun că valorile și principiile membrilor echipei se reflectă foarte ușor în calitatea evenimentelor. Greșelile sunt foarte ușor sancționate în acest domeniu, iar totul este foarte transparent – când ceva nu merge bine, este foarte ușor remarcat. Rigurozitatea pe care trebuie să o ai în organizare și atenția la detalii trebuie, însă, să se completeze cu potențialul creativ și de inovație.
Extinderea în Transilvania
RP1_6879
RP1_6951
Acum, cu echipa formată și aliniată la nivel operațional, BusinessMark este pregătită să se dezvolte și în alte regiuni ale țării, iar 2016 este anul lor de debut pe piața din Cluj-Napoca și Brașov. Filosofia companiei a fost mereu aceea de a sprijini în mod real mediul de afaceri astfel încât, deși dorința de a se îndrepta și spre Ardeal exista de mult timp, pașii au fost bine măsurați. Înainte de primul proiect, echipa a studiat preferințele și nevoile companiilor din această zonă, potențialul pieței și utilitatea diferitelor proiecte. Dinamica orașului la nivelul mediului de business din ultimii ani a reprezentat un prim semnal pentru echipa BusinessMark. De asemenea, unul din principalii indicatori pe care i-a luat în calcul a fost acela că au remarcat, de-a lungul timpului, mulți participanți din centrul și nordul țării la evenimetele lor din București. Astfel, au decis să meargă cu proiectele ce s-au dovedit cel mai de interes mai aproape de mediul de afaceri din aceste zone.
În toamna lui 2016, BusinessMark a semnat primele două evenimente în afara Capitalei: ”Operational HR” și ”ACCELERATE. Sales Conference”. Ambele au avut loc în luna octombrie la Cluj-Napoca, au reunit peste 200 de participanți și s-au adresat specialiștilor de Sales, respectiv HR, din toate industriile, urmărind, însă, problemele specifice pe care aceștia le întâmpină.
Cele două evenimente organizate la Cluj-Napoca sunt concepte implementate în București. BusinessMark și-a propus să realizeze o combinație de speakeri ai edițiilor precedente din București cu speakeri locali, reprezentanți ai unor companii reprezentantive pentru mediul de business din Transilvania.
Feedback-urile vor fi cele mai importante pentru a își construi strategia pentru Ardeal din următorul an. Ca întotdeauna, opiniile participanților vor fi măsurate, iar sugestiile lor vor fi luate în calcul pentru editiile următoare.
De multe ori temele de discuție propuse au avut sursa în sugestiile participanților, ne povestesc cei trei, iar eforturile lor s-au îndreptat spre a reuni în panel specialiști ce pot răspunde acestor preferințe. Dorința oamenilor de informare și specializare este foarte mare, dar așteptările sunt ridicate. Ca organizator trebuie să ai capacitatea de filtra informațiile ce le primești, de a selecta propunerile și, până la urmă, de a urma media evaluărilor ce îți sunt transmise. Deși ne spun că și-ar dori să respecte și să împlinească așteptările tuturor participanților, se întâmplă ca acestea să fie contradictorii. Nu sunt informații ușor de interpretat, iar în cele din urmă te întorci la analiza mediilor pentru a veni în sprijinul unui număr cât mai mare de persoane. Acest gen de detalii este esențial pentru echipă și i-a ghidat până în prezent. Tot acestea indică și diferențele dintre consumatori, element cu atât mai important acum, când s-au îndreptat și către piețe regionale.
În luna noiembrie BusinessMark va continua dezvoltarea proiectelor la nivel național și va organiza la Brașov “Tax & Finance Forum”. Evenimentul organizat de șase ori în București este unul dintre cele mai importante proiecte dedicat specialiștilor din departamantele financiar-contabile.
În 2017, BusinessMark își propune șă continue creșterea evenimentelor demarate în ultimii ani și să adauge în portofoliu tematici și industrii noi. Strategia lor vizează anul viitor prezența în mai multe orașe din România, considerând că sunt cel puțin cinci, șase orașe în țara noastră a căror dezvoltare a mediulu de afaceri reprezintă un context favorabil pentru evenimentele business.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Auto Schunn România: Sprijinind tinerii, avem timpul de partea noastră!

Articolul următor

BVB, proiect „Made in Romania”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share