Arad Auto Lideri si afaceri

Auto Schunn România: Sprijinind tinerii, avem timpul de partea noastră!

de Ec. Elena Kovacs, Manager General Auto Schunn România
Mercedes-Benz este brandul auto care impresionează și confirmă pe deplin că “timpul este măsura tuturor lucrurilor”. Un adevăr pentru a cărui aprofundare avem nevoie de… timp. În viața unei companii timpul înseamnă bani, timpul se măsoară în indicatori de eficiență, timpul înseamnă calitatea proceselor. Dar cine dă valoare timpului? Nimeni altcineva decât omul!
Lansată în piața din România ca partener autorizat al producătorului german Mercedes-Benz, compania Auto Schunn, cu sediul central în Arad, a împlinit recent, mai precis în 15 octombrie a.c., 23 de ani de când a deschis porțile primului client al firmei, în condițiile în care clientela Mercedes-Benz în acea perioadă era absolut rarisimă în România. Astăzi, firma are mii de clienți și peste 150 de angajaţi care, ca într-un stup de albine, produc “mierea” de calitate pe care clientela firmei o așteaptă permanent.
Una dintre surprizele foarte plăcute oferite clientelei, care intră în oricare dintre locațiile de vânzări și service din Arad, Deva, Sibiu sau Suceava, sunt tinerețea oamenilor firmei și atmosfera prietenoasă.
Echipa Auto Schunn și-a asumat pe deplin misiunea de a răspunde cu DA la standarde profesionale foarte înalte, standarde exprimate succint în deviza lui Gotlieb Daimler: The Best or Nothing.
Suntem în România anului 2016, peste 3,5 milioane de români tineri sau maturi își împlinesc visurile pe alte meridiane, cu toții căutând o viață mai bună decât în propria lor țară.
În acest răstimp, compania germano-română Auto Schunn își exercită rolul de pion activ în piața auto din România. Printr-un management iscusit, stabil și dedicat, compania Auto Schunn iese în mod fericit în evidență în abordarea temeinică a funcțiunii generic definite ca “resurse umane“. În fond, este vorba de oamenii companiei, a angajaților, indiferent de poziția profesională pe care o ocupă. Oferta prin care sunt invitați să se alăture, să se acomodeze și să își desăvârșească profesiile tinerii ucenici sau proaspeții absolvenți ai facultăților tehnice sau economice este extrem de generoasă. Atracția stelei Mercedes-Benz, atracția unei lumi dinamice și mereu provocatoare prin noile tehnologii de avangardă se adaugă șanselor de învățare continuă prin care tinerii își perfecționează cunostințele profesionale tehnice, economice, financiare.
Auto Schunn oferă tinerei generații condiții excelente de dezvoltare profesională alături de brandul german Mercedes-Benz, brandul care de peste 100 de ani cucerește prin originalitate, prin siguranță și confortul unic, valori constant recunoscute pe întreg mapamondul.
Costurile formării și specializării forței de muncă tinere sunt cu adevărat importante în compania Auto Schunn, iar integrarea este graduală. Durează minim 2-3 ani pentru formarea specialiștilor din departamentele operative, inclusiv prin cursuri organizate de către producătorul mărcii Mercedes-Benz. Pornind de la colaborări cu școlile de specialitate tehnice din domeniul auto și până la colaborarea cu școlile superioare din domeniul tehnic, economic, integrarea și specializarea reprezintă temele de referință din agenda noastră.
Stabilitatea forţei de muncă asigură în timp un răspuns favorabil în ceea ce privește compentența pe care piața o așteaptă de la noi. Suntem constienți că investiția în oameni tineri asigură viitorul companiei, acesta fiind și motivul pentru care media de vârstă este sub 30 de ani.
Încurajăm cunoașterea și interesul tinerilor prin burse acordate tinerilor elevi și studenți, prin organizarea de vizite ale studenților și elevilor, prin practica elevilor și studenților în cadrul locațiilor noastre.

Related posts

Cifra de afaceri a agenției de turism eSky a crescut cu 27,5% în 2019. Strategiile luate de companie după răspândirea Covid-19

Ion Surdu

Dacia papamobil pentru Suveranul Pontif

Stefana Muresan

Belgienii de la VGP, parc industrial și logistic în Sibiu

Stefana Muresan

MedLife a preluat pachetul majoritar de 55% din Spitalul Humanitas din Cluj

Stefana Muresan

Evenimentele, cea mai eficientă modalitate de promovare B2B

Ionut Oprea

VCST Automotive Production Alba Iulia, 5 ani de activitate. Investiții de 40 de milioane de lei, estimate în 2018

Stefana Muresan

România a depăşit Ungaria şi Polonia la producţia de automobile în 2018

Stefana Muresan

Automobile Bavaria Group, creșteri spectaculoase!

Stefana Muresan

SIF Banat-Crişana vrea să preia compania IMGB

Robert Bloancă

Vitacom Electronics, cifră de afaceri de 10,7 milioane de euro în 2017

Stefana Muresan

Poșta Română lansează serviciul MyPostard

Stefana Muresan

Cesiro din Sighişoara, cu afaceri de 9 mil. euro în S1, țintește piețele din Brazilia, Ar­gen­tina şi Ucraina

Stefana Muresan

Cluj, Oradea, Arad și Timișoara- platformă comună pentru a lega municipiile pe partea de IT şi de destinaţii

redactia

Producția fabricii de componente electronice a Continental Timișoara a ajuns la 15 milioane de produse finite anual

Robert Bloancă

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 26: Mirdatod, ambasadorul gustului natural și sănătos al Văii Gurghiului

Transilvania Business

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 8: Oprea Avicom și Puiul de Crăiești. Succesul construit pas cu pas

Transilvania Business

ASA CONS Turda, proiect important pentru turcii de la Yildiz Entegre

Stefana Muresan

Magazinele Auchan în stațiile OMV Petrom

Stefana Muresan

Fomco Group, un business care se clădește constant. De 15 ani.

Stefana Muresan

Bosch, al doilea cel mai dorit angajator din industria automotive din România

Papuc Irina

SIXT Group România lansează ATELIERUL UNION MOTORS

redactia

Transylvania Awards 2018. Împreună transformăm Transilvania.

Ligia Voro

Hirschmann România – investiții și noi dotări tehnologice de top

Transilvania Business

Primăria Arad cumpără cu 1,1 milioane lei fabrica de păpuşi Arădeanca

Stefana Muresan

Leave a Comment