de Ec. Elena Kovacs, Manager General Auto Schunn România
Mercedes-Benz este brandul auto care impresionează și confirmă pe deplin că “timpul este măsura tuturor lucrurilor”. Un adevăr pentru a cărui aprofundare avem nevoie de… timp. În viața unei companii timpul înseamnă bani, timpul se măsoară în indicatori de eficiență, timpul înseamnă calitatea proceselor. Dar cine dă valoare timpului? Nimeni altcineva decât omul!
Lansată în piața din România ca partener autorizat al producătorului german Mercedes-Benz, compania Auto Schunn, cu sediul central în Arad, a împlinit recent, mai precis în 15 octombrie a.c., 23 de ani de când a deschis porțile primului client al firmei, în condițiile în care clientela Mercedes-Benz în acea perioadă era absolut rarisimă în România. Astăzi, firma are mii de clienți și peste 150 de angajaţi care, ca într-un stup de albine, produc “mierea” de calitate pe care clientela firmei o așteaptă permanent.
Una dintre surprizele foarte plăcute oferite clientelei, care intră în oricare dintre locațiile de vânzări și service din Arad, Deva, Sibiu sau Suceava, sunt tinerețea oamenilor firmei și atmosfera prietenoasă.
Echipa Auto Schunn și-a asumat pe deplin misiunea de a răspunde cu DA la standarde profesionale foarte înalte, standarde exprimate succint în deviza lui Gotlieb Daimler: The Best or Nothing.
Suntem în România anului 2016, peste 3,5 milioane de români tineri sau maturi își împlinesc visurile pe alte meridiane, cu toții căutând o viață mai bună decât în propria lor țară.
În acest răstimp, compania germano-română Auto Schunn își exercită rolul de pion activ în piața auto din România. Printr-un management iscusit, stabil și dedicat, compania Auto Schunn iese în mod fericit în evidență în abordarea temeinică a funcțiunii generic definite ca “resurse umane“. În fond, este vorba de oamenii companiei, a angajaților, indiferent de poziția profesională pe care o ocupă. Oferta prin care sunt invitați să se alăture, să se acomodeze și să își desăvârșească profesiile tinerii ucenici sau proaspeții absolvenți ai facultăților tehnice sau economice este extrem de generoasă. Atracția stelei Mercedes-Benz, atracția unei lumi dinamice și mereu provocatoare prin noile tehnologii de avangardă se adaugă șanselor de învățare continuă prin care tinerii își perfecționează cunostințele profesionale tehnice, economice, financiare.
Auto Schunn oferă tinerei generații condiții excelente de dezvoltare profesională alături de brandul german Mercedes-Benz, brandul care de peste 100 de ani cucerește prin originalitate, prin siguranță și confortul unic, valori constant recunoscute pe întreg mapamondul.
Costurile formării și specializării forței de muncă tinere sunt cu adevărat importante în compania Auto Schunn, iar integrarea este graduală. Durează minim 2-3 ani pentru formarea specialiștilor din departamentele operative, inclusiv prin cursuri organizate de către producătorul mărcii Mercedes-Benz. Pornind de la colaborări cu școlile de specialitate tehnice din domeniul auto și până la colaborarea cu școlile superioare din domeniul tehnic, economic, integrarea și specializarea reprezintă temele de referință din agenda noastră.
Stabilitatea forţei de muncă asigură în timp un răspuns favorabil în ceea ce privește compentența pe care piața o așteaptă de la noi. Suntem constienți că investiția în oameni tineri asigură viitorul companiei, acesta fiind și motivul pentru care media de vârstă este sub 30 de ani.
Încurajăm cunoașterea și interesul tinerilor prin burse acordate tinerilor elevi și studenți, prin organizarea de vizite ale studenților și elevilor, prin practica elevilor și studenților în cadrul locațiilor noastre.
Citește și:
Conferința Business Evolution ajunge, pentru prima dată, la Suceava
Road show-ul de conferințe Business Evolution cu tema ”Finanțare. Digitalizare. Management eficient”, ajunge pentru prima dată la Suceava…
23 aprilie 2024
Michelin își mută la Zalău o parte din producția din Polonia
Costurile tot mai mari din această țară duc la transferarea fabricației anvelopelor pentru vehicule comerciale de la Olsztyn…
22 aprilie 2024
Locuințele din Bistrița s-au scumpit cu 25% într-o lună
Orașele Bistrița, Timișoara, Cluj și Brașov au cunoscut cele mai mari creșteri în această zonă a țării. În…
22 aprilie 2024
Turismul face pași înapoi la Cluj
Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
22 aprilie 2024
Măcelarii de elită ai României se vor antrena la Cluj
Țara noastră este singura țară din Sud-Estul Europei care va concura în competiția World Butchers’ Challenge (WBC). 10…
22 aprilie 2024
Drumul spre Padiș, asfaltat doar până la limita cu Bihorul
Consiliul Județean (CJ) Cluj a demarat lucrările de întreținere pe Drumul Județean 763 Doda Pilii – Ic Ponor…
22 aprilie 2024
Pasajul suprateran din Oșorhei (la ieșirea spre Cluj) se face din fonduri europene
Luni, 22 aprilie, s-a semnat, de către Consiliul Județean Bihor și Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, contractul de…
22 aprilie 2024
Lecții de business pentru studenții orădeni de la antreprenori de succes
Studenții de la Universitatea din Oradea au aflat din surse sigure care sunt calitățile și abilitățile pe care…
22 aprilie 2024