Arad Auto Lideri si afaceri

Auto Schunn România: Sprijinind tinerii, avem timpul de partea noastră!

de Ec. Elena Kovacs, Manager General Auto Schunn România
Mercedes-Benz este brandul auto care impresionează și confirmă pe deplin că “timpul este măsura tuturor lucrurilor”. Un adevăr pentru a cărui aprofundare avem nevoie de… timp. În viața unei companii timpul înseamnă bani, timpul se măsoară în indicatori de eficiență, timpul înseamnă calitatea proceselor. Dar cine dă valoare timpului? Nimeni altcineva decât omul!
Lansată în piața din România ca partener autorizat al producătorului german Mercedes-Benz, compania Auto Schunn, cu sediul central în Arad, a împlinit recent, mai precis în 15 octombrie a.c., 23 de ani de când a deschis porțile primului client al firmei, în condițiile în care clientela Mercedes-Benz în acea perioadă era absolut rarisimă în România. Astăzi, firma are mii de clienți și peste 150 de angajaţi care, ca într-un stup de albine, produc “mierea” de calitate pe care clientela firmei o așteaptă permanent.
Una dintre surprizele foarte plăcute oferite clientelei, care intră în oricare dintre locațiile de vânzări și service din Arad, Deva, Sibiu sau Suceava, sunt tinerețea oamenilor firmei și atmosfera prietenoasă.
Echipa Auto Schunn și-a asumat pe deplin misiunea de a răspunde cu DA la standarde profesionale foarte înalte, standarde exprimate succint în deviza lui Gotlieb Daimler: The Best or Nothing.
Suntem în România anului 2016, peste 3,5 milioane de români tineri sau maturi își împlinesc visurile pe alte meridiane, cu toții căutând o viață mai bună decât în propria lor țară.
În acest răstimp, compania germano-română Auto Schunn își exercită rolul de pion activ în piața auto din România. Printr-un management iscusit, stabil și dedicat, compania Auto Schunn iese în mod fericit în evidență în abordarea temeinică a funcțiunii generic definite ca “resurse umane“. În fond, este vorba de oamenii companiei, a angajaților, indiferent de poziția profesională pe care o ocupă. Oferta prin care sunt invitați să se alăture, să se acomodeze și să își desăvârșească profesiile tinerii ucenici sau proaspeții absolvenți ai facultăților tehnice sau economice este extrem de generoasă. Atracția stelei Mercedes-Benz, atracția unei lumi dinamice și mereu provocatoare prin noile tehnologii de avangardă se adaugă șanselor de învățare continuă prin care tinerii își perfecționează cunostințele profesionale tehnice, economice, financiare.
Auto Schunn oferă tinerei generații condiții excelente de dezvoltare profesională alături de brandul german Mercedes-Benz, brandul care de peste 100 de ani cucerește prin originalitate, prin siguranță și confortul unic, valori constant recunoscute pe întreg mapamondul.
Costurile formării și specializării forței de muncă tinere sunt cu adevărat importante în compania Auto Schunn, iar integrarea este graduală. Durează minim 2-3 ani pentru formarea specialiștilor din departamentele operative, inclusiv prin cursuri organizate de către producătorul mărcii Mercedes-Benz. Pornind de la colaborări cu școlile de specialitate tehnice din domeniul auto și până la colaborarea cu școlile superioare din domeniul tehnic, economic, integrarea și specializarea reprezintă temele de referință din agenda noastră.
Stabilitatea forţei de muncă asigură în timp un răspuns favorabil în ceea ce privește compentența pe care piața o așteaptă de la noi. Suntem constienți că investiția în oameni tineri asigură viitorul companiei, acesta fiind și motivul pentru care media de vârstă este sub 30 de ani.
Încurajăm cunoașterea și interesul tinerilor prin burse acordate tinerilor elevi și studenți, prin organizarea de vizite ale studenților și elevilor, prin practica elevilor și studenților în cadrul locațiilor noastre.

Related posts

Aproape 2.000 de autorizații de transport alternativ au fost eliberate de Autoritatea Rutieră Română

Papuc Irina

ES James Rosapepe va primi titlul de Doctor Honoris Causa

Ligia Voro

SAP investește în accesul la tehnologiile IoT

Nicolae Pop

Teraplast – planuri ambițioase: exporturile să ajungă la 25% din cifra de afaceri

Stefana Muresan

Asiguratorii susțin introducerea unui tarif de referință pentru reparațiile auto

Traian Dan

Compania unui sătmărean construiește casele milionarilor din Londra. Ciorba Construction, premiată cu aur de o organizaţie susţinută de Guvernul Marii Britanii

redactia

Asociația Moldova VREA Autostradă – scrisoare deschisă transmisă oficialilor europeni

Ligia Voro

Timişul, Aradul și Bihorul, în fruntea producției de grâu din România

redactia

Sibiu: Compa va amenaja două hoteluri

Stefana Muresan

MS | „Ilinca”, mobilierul bebeluşilor fericiţi

Transilvania Business

Părinții din Cluj își fac cumpărăturile în spațiul virtual

Nora Dumitrescu

A fost semnat contractul pentru pasajul de pe centura Aradului cu firma Implenia Baugesellschaft; valoarea contractului, 25,7 milioane lei

Stefana Muresan

Retailerul epiesa.ro, prezent în Oradea, investiție de 250.000 de euro

Stefana Muresan

Bianca Muntean – Clusterul Transilvania IT, cel mai bun manager din Europa în domeniul clusterelor

Stefana Muresan

Lanţul polonez Orbis a inagurat hotelul de trei stele ibis Styles din Arad

Stefana Muresan

Neil McGregor, noul președinte al Camerei de Comerț Româno – Britanice

redactia

BUSINESS to more BUSINESS – Conferința Regională de la Constanta

Grupul ARCON preluat de Hirsch Porozell

Transilvania Business

Porsche Engineering Cluj, plan de angajări, valabil până de Paște

Stefana Muresan

Programele "Rabla Clasic" și "Rabla Plus" pot fi accesate

Stefana Muresan

Elvețienii de la Holcim vor finanța spitale din Transilvania și Banat

Nora Dumitrescu

Autostrada Oradea – Arad, posibilă datorită Poloniei

redactia

Puma – al doilea SUV produs de americanii de la Ford la Craiova

redactia

Predare de ștafetă la Rotary Club Turda și Câmpia Turzii

Stefana Muresan

Leave a Comment