Infrastructura

Contractul de revizuire a SF pentru autostrada Sibiu-Piteşti, atribuit

Contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti a fost atribuit prin procedură de licitaţie publică asocierii Spea Ingegneria Europea, sucursala din Bucureşti, contractul având o durată de implementare de 17 luni, potrivit unui comunicat transmis luni de CNAIR.
Contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Piteşti” a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, anunţă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Finanţarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (85%) şi bugetul de stat (15%).
CNAIR a supus dezbaterii publice cele cinci variante de traseu ale Autostrăzii Sibiu-Piteşti, încă din faza realizării Studiului de Fezabilitate şi a declanşat discuţii cu autorităţile locale şi cu toţi cei interesaţi.
Având în vedere importanţa acestui proiect, autostrada Sibiu-Piteşti, la nivelul CNAIR s-a înfiinţat încă de anul trecut colectivul de lucru – Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru „Autostrada Sibiu-Piteşti”. Această unitate, în cadrul căreia au fost desemnaţi 18 angajaţi ai CNAIR de diferite specializări, va urmări procesul de realizare a SF-ului şi, în mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât să fie respectate standardele de calitate impuse de UE.
Pentru realizarea eficientă a Studiului de Fezabilitate, compania a decis în luna decembrie 2016 suspendarea contractului pentru o perioadă de trei luni întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice.
În cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu – Piteşti, după cum urmează: secţiunea 2 (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000) şi secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).
Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Piteşti, în lungime de aproximativ 123 km, este compus din şase secţiuni:
– Secţiunea 1, Sibiu – Boiţa, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
– Secţiunea 2, Boiţa – Racoviţă de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boiţa cu localitatea Racoviţă;
– Secţiunea 3, Racoviţă-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului şi Defileul Văii Topologului;
– Secţiunea 4, Văleni – Curtea de Argeş, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeş;
– Secţiunea 5, Curtea de Argeş – Piteşti, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeş cu oraşul Piteşti şi autostrada existentă prin valea Argeşului;
– Secţiunea 6, această secţiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Naţional, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni şi Râmnicu Vâlcea, precum şi construcţia a 2,5 km de drum nou.

Related posts

Historic milestone for Munich Airport

Tarom suplimentează frecvenţa pe ruta Bucureşti – Baia Mare

Stefana Muresan

Progres în zona localităţii unde Autostrada Transilvania trece de două ori Mureșul; constructor – Astaldi

Stefana Muresan

Strabag, câștigătoare pentru realizarea lotului de autostradă Târgu Mureș-Ungheni, în valoare de 192 milioane lei

Stefana Muresan

Tronson de 61 km al celui mai circulat drum judetean din Arad, reabilitat cu peste 140 mil. lei

Stefana Muresan

Rapoartele de atribuire pentru lotul 5 la Comarnic-Brașov și pentru varianta de ocolire Comarnic au fost semnate

Stefana Muresan

Patru oferte pentru drumul care leagă Oradea de Autostrada Transilvania

Traian Dan

Aeroportul Timișoara, aplicație online utilă informării în timp real a pasagerilor

redactia

Nicio speranţă pentru timişoreni! Lucrările efective la centura sud de ocolire a oraşului încep doar în aprilie

Robert Bloancă

3 miliarde de lei pentru modernizarea subsecțiunii tronsonului feroviar Apața-Cața

Stefana Muresan

Proiectele de transport pentru perioada 2018 – 2027

Stefana Muresan

Oradea va construi o șosea nouă, semi-îngropată, ce va lega DN79 Oradea-Arad și Centura Oradea

redactia

Aeroportul clujean se modernizează cu 20 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Sălajul își face drumuri modernizate de 90 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internaţional Timişoara estimează venituri de 55,5 milioane lei, în acest an

Stefana Muresan

O nouă cursă Blue Air, Iași – Torino

Stefana Muresan

Proiectul autostrăzii Sibiu-Pitești, accelerat

Stefana Muresan

Eugen Davidoiu, director general al TAROM

Stefana Muresan

Aeroportul International Iasi a primit Certificatul European de Aerodrom

Stefana Muresan

MT a aprobat cererea de finanţare pentru construcţia autostrăzii Târgu Mureş – Ogra – Câmpia Turzii, proiect evaluat la 1,83 miliarde lei

Stefana Muresan

Lucrările la Autostrada Borș – Biharia sunt terminate în proporție de 87%

Traian Dan

Arad: 54 tramvaie noi, până în anul 2024

Stefana Muresan

Ministerul Transporturilor a emis autorizatia pentru lucrarile la podul suspendat peste Dunare de la Braila

redactia

Noi zboruri spre Bucuresti de pe Aeroportul Timisoara

Stefana Muresan

Leave a Comment