Anna Fellini este brandul cu care compania Com Impex Dalin se bucură de succes în ţară şi reprezintă cu mândrie România la târgurile internaţionale. În anul 1992 apărea, în peisajul economic reghinean, firma Com Impex Dalin SRL, înființată de Toma Cotoi în vederea producerii de elemente pentru mobilier, parte din grupul de firme Dalin, alături de Mobila Dalin SRL, producătoare de mobilă și elemente din lemn.
În 2007, Cotoi Monica, nora administratorului afacerii, schimbă domeniul de activitate a firmei Com Impex Dalin și începe producerea și comercializarea genților și poșetelor din piele sub brandul Marocco. Anul 2009 marchează lansarea pe piaţă a unui nou brand 100 % românesc – Anna Fellini, care vine cu colecţii ce sparg tiparele prin croi, culorile îndrăzneţe, texturile de piele şi combinaţiile folosite. “Poşetele marca Anna Fellini vorbesc cu succes despre atitudinea şi stilul de viaţă ale femeii care le poartă. Anna Fellini este brandul cu care compania se bucură de succes în ţară şi reprezintă cu mândrie România la târgurile internaţionale. Din 2010 participăm la MIPEL, un târg care se desfășoară la Milano de două ori pe an. Tot în 2010 am participat la două ediții ale târgului “Leather and Shoes” din Kiew, precum şi la Next Season – târg organizat la Bucureşti de Asociația Sfera Factor şi Asociația Producătorilor de Încălțăminte și Marochinărie, singurul târg de contractări din România. De asemenea, în 2013 am participat la Zoom by Fatex – ediţia din februarie care se desfăşoară la Paris”, spune Monica Cotoi, managerul companiei.
Creaţie şi îndemânare
Anna Fellini este brandul care îmbină tradiţia unui meşteşug cu inovaţia. Toate produsele sunt confecţionate din piele naturală, material ce conferă amestecul perfect între formă şi funcţionalitate, odată cu abilitatea sa unică de a deveni mai plină de personalitate odată cu trecerea timpului.”Tot ceea ce creem se înscrie şi se ghidează după valorile în care credem şi pe care le transpunem în tot ceea ce facem: suntem mai mult decât producători, suntem creatori de poşete: succesul nostru se datorează acestei împletiri între creaţie şi îndemânare; calitatea fiecărui produs în parte. Acordăm cea mai mare atenţie detaliilor şi ne asigurăm de calitatea produselor noastre care reprezintă, fiecare în parte, distincţia şi măiestria acestui meşteşug; ne străduim să fim cei mai buni. Încercăm întotdeauna să ne lărgim orizonturile, să îmbunătăţim constant calitatea muncii noastre şi să venim mereu cu idei noi. Filozofia companiei noastre precum şi seriozitatea cu care ne facem meseria, ne-a adus colaborări cu care ne mândrim şi pe care dorim să le extindem acolo unde găsim parteneri interesaţi. Compania are încă de la început o colaborare foarte bună cu brandul Feromoda din Italia, cu Il Passo şi Steilmann, Bocci 1910 pentru care produce poşete respectând standardele impuse si termenele de livrare”, afirmă managerul Com Impex Dalin SRL.
Poşeta, reflecţie a statutului femeii
Monica Cotoi, omul din spatele brandului, este astăzi un antreprenor de succes şi datorită faptului că a înţeles importanţa acestui accesoriu vital – poşeta: „Poate mulţi dintre noi nu ştim, sau nu ne-am gândit niciodată la asta, însă, acest accesoriu care mai târziu ajunge să fie numit poşetă, a fost la început, purtat de bărbaţi. Grecii îl foloseau pentru a depozita monede. Abia în anii ‘20 poșeta s-a transformat în simbolul independenţei femeii. Femeia care purta o poşetă, putea să meargă oriunde dorea fără a mai avea nevoie de un bărbat alături care să îi ducă lucrurile. În zilele noastre, poşeta are aproape un statut de vedetă în lumea modei. Un accesoriu practic, de nelipsit din garderoba niciunei femei,, aceasta şi-a luat în ultimii 50 de ani, rolul de simbol, o reflecţie a statutului femeii şi a respectului de sine. Astăzi, există o poşetă pentru fiecare rol pe care femeia îl are sau doreşte să îl aibă, pentru fiecare imagine pe care a visat vreodată să o proiecteze despre sine. Poşetele pot fi astăzi, pentru noi femeile, biroul nostru cu laptop, telefon şi documente; ele pot să „ascundă” secretele de frumuseţe care ne transformă din profesionistul impecabil în femeia glamour şi seducătoare. Ne însoţesc pretutindeni: de la birou la un week-end cu prietenii, de la o întâlnire de afaceri la o zi în parc cu familia, de la un eveniment social la o seară cu fetele. Sunt întotdeauna cu noi. Iar prin produsele noastre exact asta încercăm, şi credem noi, reuşim să facem: să creem poşete cu personalitate, de calitate şi la preţuri accesibile tuturor. Pornind de la vorbele designerului Nathalie Hambro care spunea că geanta este piesa clasică ce susţine orice haină, iţi maschează nesiguranţa şi iţi flatează vanitatea, îmi doresc ca poşetele Marocco & Anna Fellini să le facă pe clientele noastre sa fie tot timpul încrezătoare în sine şi convinse că în fiecare zi pot cuceri lumea”, afirmă Monica Cotoi, managerul companiei.
de Alin Zaharie
Citește și:
Proprietarul Castelului Gilău: “Am investit averea familiei aici”
Investițiile în Domeniul Rakoczi – Banffy se ridică la 12 milioane de euro, ne-a mărturisit omul de afaceri…
19 mai 2024
20 de ani pentru o groapă
Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) Cluj vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv…
18 mai 2024
Oradea are aeroport nou. S-a inaugurat noul terminal al Aeroportului Oradea
Un terminal la cele mai înalte standarde, de două ori și jumătate mai mare decât vechiul terminal, și…
18 mai 2024
Festivalul Creației și Artelor Iarmaroc la Sat în Parcul Etnografic Cluj
Mai mult de 50 de creatori adunați într-un singur loc au pornit Iarmaroc la sat, un festival ce…
18 mai 2024
PORR Construct a finalizat Centura Sântandrei cu trei luni mai devreme
Vineri, 17 mai, s-a semnat procesul verbal de dare în circulație a Centurii Sântandrei. Traficul rutier va fi…
18 mai 2024
Marii constructori și-au căutat angajați la „Bursa Locurilor de Muncă” de la Oradea
Selina, Construcții Erbașu, Webuild Oradea și Dumexim au avut o ofertă consistentă de locuri de muncă pentru sectorul…
17 mai 2024
Animawings începe operarea zborurile Cluj – București
Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj (AIAIC) a anunţat debutul curselor spre Bucureşti operate în premieră de compania aeriană…
17 mai 2024
Porsche pregătește “o investiție de proporții” la Cluj. Cum va arăta noul centru
Complexul cu showroom de prezentare și service va fi amplasat în zona aeroportului, inaugurarea fiind programată pentru anul…
17 mai 2024