Antreprenori București

Lucia şi Andrei Costea (Secom), vânzări de 16 mil. euro

Antreprenorii Lucia şi Andrei Costea din București, care au construit afacerea Secom, specializată în importul şi distribuţia de suplimente alimentare naturale, au ajuns anul trecut la vânzări de 16 mil. euro, în creştere cu 33% faţă de 2015, iar strategia de extindere va continua şi în 2017. Pentru anul acesta, Lucia Costea estimează o cifră de afaceri cu 26% mai mare faţă de 2016, dar şi o creştere a bugetului de investiţii, potrivit zf.ro.
 
Un prim punct de reper în evoluţia companiei este anul în 1997, atunci când a fost deschis primul magazin naturist, într-o formă diferită de cea pe care o au acum magazinele Secom. La acel moment, compania nu derula importuri, comercializând produse ale producătorilor locali. În 2004 s-au realizat primele importuri, iar în prezent compania nu lucrează cu niciun producător român având în portofoliu peste 200 de branduri de import.
Datele de la Registrul Comerţului arată că în perioada 2008-2013, compania nu a experimentat scăderi în niciun an de criză, reuşind de asemenea să se menţină pe profit.
Anul trecut, investiţiile Secom s-au ridicat la 615.000 de euro şi au vizat atât extinderea reţelei de retail, cât şi partea tehnică, prin dezvoltarea unei aplicaţii pentru accesul mai rapid la portofoliul de produse al companiei. Investiţia în extinderea sediului administrativ şi a depozitului a fost de peste 500.000 de euro, iar pentru deschiderea unor magazine în Timişoara şi în Sibiu s-au bugetat 75.000 de euro.
”La finalul lunii ianuarie am lansat un magazin în Piteşti, iar la începutul lunii martie vom deschide un magazin şi în Cluj-Napoca. Vom continua să avem şi anul acesta investiţii susţinute în marketing, ne vom axa pe dezvoltarea echipei, prin programe de leadership şi training, şi vom investi în dezvoltarea infrastructurii IT”, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom, potrivit sursei citate.
Cele mai vândute branduri anul trecut au fost ChildLife Essentials, produse din gama de pediatrie, MSM, un produs destinat problemelor osteoarticulare, complexul de vitamine şi minerale Alive, L-Arginine – protector hepatic, renal şi cardiovascular, Vitamina C.
Secom a inaugurat la începutul acestei luni un nou magazin în Piteşti, de 45 mp, în urma unei investiţii de 40.000 de euro, ajungând la 11 magazine la nivel naţional. Secom mai are patru magazine în Bucureşti şi câte unul în Bacău, Braşov, Iaşi, Ploieşti, Sibiu şi Timişoara.
”Ne propunem să extindem gama de dermatocosmetice şi să introducem în portofoliul nostru un nou producător din Statele Unite ale Americii. (…) Vom extinde reţeaua de magazine cu încă minim trei, dar ne vom concentra şi pe îmbunătăţirea componentei de e-commerce“, a mai spus Lucia Costea.
În ceea ce priveşte piaţa de suplimente alimentare, Lucia Costea afirmă că este loc de dezvoltare, însă românii trebuie să înţeleagă mai bine de ce trebuie să acorde atenţie sănătăţii în mod permanent, nu doar când au o problemă.
”Faptul că în România investiţia pe cap de locuitor este mică, aproximativ 12 euro, faţă de 100 de euro cât este media euro¬peană sau 125 $ media în SUA, încă spune ceva despre această piaţă”, a afirmat Costea. La finalul lunii februarie Secom va ajunge la 145 de angajaţi, ca urmare a proiectelor de recrutare iniţiate de companie.

Related posts

CTP o numește pe Andreea Odovîncă în funcția de Director Financiar pentru România

Stefana Muresan

Ministrul Daea, vizită inopinată la Daracul de la Sadu, unul din puținele ateliere unde se mai obține lână

Stefana Muresan

Un canal online pentru copii, lansat de doi antreprenori din Iaşi, premiat de Google cu “butonul de diamant”

redactia

Pegas inaugurează prima franciză, în Brașov. De Black Friday, reduceri de până la 80%

redactia

Lucrul “la comun”, noua tendință în România

Stefana Muresan

GTS Telecom aniversează 25 de ani de activitate în România și continuă să-și dezvolte portofoliul

Stefana Muresan

P3: Radical and unexpected events test our adaptability

Ionut Oprea

Vorbim despre viitorul din câmpul muncii la Tomorrow@Work

Stefana Muresan

500 de milioane de euro, ajutor de stat, pentru întreprinderile din HoReCa

Traian Dan

Invata ce inseamna designul de interior pe 6-7 octombrie, la Bucuresti

redactia

Cele mai multe proiecte pentru Start-up Nation 2018, în Timiş. Începe semnarea contractelor

Stefana Muresan

OECD și Comisia dau ca exemplu UVT pentru antreprenoriat și inovație

Ligia Voro

NTT DATA Romania, premiul special al juriului în cadrul Transilvania Tech Industry Awards

Stefana Muresan

Limtex, producător pentru Giorgio Armani, Moschino, Dolce&Gabbana, angajează în Bihor

Traian Dan

Declarația pe propria răspundere și garanțiile eliminate de la IMM Invest

Traian Dan

ABSL invites you to Timișoara Business Mixer 2019 on October 16th

Ionut Oprea

CEO Conference – Shaping the future

Ionut Oprea

Obligațiunile Ready Office Rent listate pe bursă

Ligia Voro

Manifestul startup-urilor de la Cluj, promovat ca bună practică în Europa

Nora Dumitrescu

A Mayor, a Minister, and a New York proptech guru meet at MIPIM

Stefana Muresan

Azur SA, brandul colorat de vopsele al Timișoarei. O istorie de peste 150 de ani. 

Ligia Voro

Românii cheltuie, în medie, 8,7 euro pe lună pentru activități culturale și de recreere

Papuc Irina

CBRE preia administrarea Ethos House

Papuc Irina

Povestea basarabencei care a cucerit industria de Beauty din România: ”Depresia postanală m-a făcut să renunţ la confort şi să îmi urmez visul”

Stefana Muresan

Leave a Comment