Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lucia şi Andrei Costea (Secom), vânzări de 16 mil. euro

Antreprenorii Lucia şi Andrei Costea din București, care au construit afacerea Secom, specializată în importul şi distribuţia de suplimente alimentare naturale, au ajuns anul trecut la vânzări de 16 mil. euro, în creştere cu 33% faţă de 2015, iar strategia de extindere va continua şi în 2017. Pentru anul acesta, Lucia Costea estimează o cifră de afaceri cu 26% mai mare faţă de 2016, dar şi o creştere a bugetului de investiţii, potrivit zf.ro.
 
Un prim punct de reper în evoluţia companiei este anul în 1997, atunci când a fost deschis primul magazin naturist, într-o formă diferită de cea pe care o au acum magazinele Secom. La acel moment, compania nu derula importuri, comercializând produse ale producătorilor locali. În 2004 s-au realizat primele importuri, iar în prezent compania nu lucrează cu niciun producător român având în portofoliu peste 200 de branduri de import.
Datele de la Registrul Comerţului arată că în perioada 2008-2013, compania nu a experimentat scăderi în niciun an de criză, reuşind de asemenea să se menţină pe profit.
Anul trecut, investiţiile Secom s-au ridicat la 615.000 de euro şi au vizat atât extinderea reţelei de retail, cât şi partea tehnică, prin dezvoltarea unei aplicaţii pentru accesul mai rapid la portofoliul de produse al companiei. Investiţia în extinderea sediului administrativ şi a depozitului a fost de peste 500.000 de euro, iar pentru deschiderea unor magazine în Timişoara şi în Sibiu s-au bugetat 75.000 de euro.
”La finalul lunii ianuarie am lansat un magazin în Piteşti, iar la începutul lunii martie vom deschide un magazin şi în Cluj-Napoca. Vom continua să avem şi anul acesta investiţii susţinute în marketing, ne vom axa pe dezvoltarea echipei, prin programe de leadership şi training, şi vom investi în dezvoltarea infrastructurii IT”, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom, potrivit sursei citate.
Cele mai vândute branduri anul trecut au fost ChildLife Essentials, produse din gama de pediatrie, MSM, un produs destinat problemelor osteoarticulare, complexul de vitamine şi minerale Alive, L-Arginine – protector hepatic, renal şi cardiovascular, Vitamina C.
Secom a inaugurat la începutul acestei luni un nou magazin în Piteşti, de 45 mp, în urma unei investiţii de 40.000 de euro, ajungând la 11 magazine la nivel naţional. Secom mai are patru magazine în Bucureşti şi câte unul în Bacău, Braşov, Iaşi, Ploieşti, Sibiu şi Timişoara.
”Ne propunem să extindem gama de dermatocosmetice şi să introducem în portofoliul nostru un nou producător din Statele Unite ale Americii. (…) Vom extinde reţeaua de magazine cu încă minim trei, dar ne vom concentra şi pe îmbunătăţirea componentei de e-commerce“, a mai spus Lucia Costea.
În ceea ce priveşte piaţa de suplimente alimentare, Lucia Costea afirmă că este loc de dezvoltare, însă românii trebuie să înţeleagă mai bine de ce trebuie să acorde atenţie sănătăţii în mod permanent, nu doar când au o problemă.
”Faptul că în România investiţia pe cap de locuitor este mică, aproximativ 12 euro, faţă de 100 de euro cât este media euro¬peană sau 125 $ media în SUA, încă spune ceva despre această piaţă”, a afirmat Costea. La finalul lunii februarie Secom va ajunge la 145 de angajaţi, ca urmare a proiectelor de recrutare iniţiate de companie.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

David Deacon, Chief Talent Officer, Mastercard - cum poţi dezvolta potenţialul companiei tale

Articolul următor

Producătorul Cramele Recaș, cel mai mare exportator de vin din România

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share