Auto

Accenture inovează testarea motocicletelor Ducati Corse, prin tehnologia Machine Learning

Accenture (NYSE: ACN) anunță, în cadrul Mobile World Congress, un nou parteneriat cu Ducati Corse, parte a Ducati Motor Holding, lider mondial în producția de motociclete sport, care vizează integrarea tehnologiilor IoT și inteligență artificială în testarea vehiculelor pentru curse MotoGP.
Ducati Corse își propune ca procesul de testare a motocicletelor sale de curse să fie mai rapid, mai ieftin și mai eficient. Accenture Analytics, care este deja partener digital oficial pentru echipa Ducati care participă în campionatele mondiale MotoGP, a colaborat strâns cu aceasta în ultima perioadă pentru a dezvolta o abordare inteligentă a testării, bazată pe un motor personalizat de analiză a datelor. Integrarea tehnologiilor Machine Learning face ca, odată cu creșterea cantității de date care intră în sistem, să se dezvolte și numărul de configurații care sunt disponibile pentru testare, pentru previzionări ale performanței cu o acuratețe mai ridicată. Instrumentele pentru vizualizarea datelor, concepute pentru o experiență de utilizare intuitivă, vor permite inginerilor care se ocupă de testări să interacționeze cu insight-uri, accesându-le în orice moment, pentru a crea o nouă perspectivă asupra configurațiilor și timpilor din curse. Acest lucru va genera mai multe rezultate, de la mai puține sesiuni de testare pe pistă, economisindu-se astfel timp, bani și efortul necesar anterior pentru testare și crearea de motociclete care devin mai inteligente cu fiecare test.
„Există 18 piste MotoGP și pentru a ne asigura că motocicletele au cele mai bune rezultate, avem nevoie să testăm cât mai multe configurații și scenarii. Până în prezent, am avut rezultate de laborator excelente utilizând soluția Accenture. Abilitatea de a folosi date existente și noi din sesiunile de testare ne va ajuta să alegem configurația optimă pentru motocicletele noastre. Acest instrument inovator va face ca procesul de testare să fie mai inteligent, ajutându-ne să obținem cea mai bună performanță pentru motocicletele noastre, indiferent de condițiile meteo de pe pistă”, a declarat Luigi Dall’Igna, General Manager Ducati Corse.
Utilizând date colectate de la circa 100 de senzori instalați pe motociclete, precum și datele existente de la testări, solutia Accenture va permite inginerilor echipei să creeze noi perspective, prin simularea și evaluarea performanței motocicletei într-o serie de condiții. Prin aplicarea unor instrumente de analiză și Machine Learning avansate, rezultatele simulate pe baza datelor din testele anterioare de pe piste vor permite inginerilor să tragă concluziile și să acționeze asupra datelor pentru a optimiza configurații pentru orice cursă MotoGP. Toate aceste informații sunt livrate la noi viteze, printr-un dashboard intuitiv, care să permită noi dialoguri și colaborarea în cadrul întregii echipe. Mai multe configurații potențiale ca niciodată pot fi apoi testate, maximizând astfel beneficiile testării pe pistă și obținând un avantaj competitiv pentru ziua cursei.
„Datorită acestei soluții, Ducati Corse poate implementa un program de testare inteligent, care să îmbunătățească rezultatele din competiții. Prin simularea și monitorizarea performanței unei motociclete într-o serie diversă de condiții legate de pistă și vreme, am putut aplica tehnologii din sfera Machine Learning și IoT pentru a reduce durata, costurile și eforturile implicate de testarea tradițională. În cele din urmă, sperăm ca această soluție inovatoare să ajute echipa Ducati să încheie cu succes fiecare cursă”, declară Marco Vernocchi, EALA Lead Accenture Analytics, parte a Accenture Digital.
Până în prezent, aproximativ 4.000 de sectoare de piste de curse și mai mult de 30 de scenarii de curse diferite au fost analizate, și numărul acestora este în creștere. În procesul de testare, date precum parametrii de funcționare ai motorului, viteza, turațiile și temperaturile la frânare sunt colectate, iar echipa Ducati le va folosi pentru a planifica, pregăti și testa motocicletele pentru cursele MotoGP.
Marcello Tamietti, Connected Transport lead, Digital IoT Accenture, a remarcat: „Primele rezultate ale acestei soluții sunt extrem de promițătoare. Puterea intercalării datelor de la motociclete și din cursele anterioare ne permite să calculăm mai multe rezultate posibile pentru fiecare setare, începând un nou dialog cu privire la modul în care se poate obține cea mai inteligentă și rapidă motocicletă de pe pistă. Inginerii care coordonează testarea pot utiliza insight-uri reale pentru a modifica configurațiile motocicletei în funcție de condiții, ceea ce ar putea transforma modul în care echipa Ducati operează întregul aparat de testare, adăugând o nouă valoare testării inteligente, pe pistă”.
Despre Accenture
Accenture este o companie multinațională de consultanță în management, soluții tehnologice și servicii de externalizare a proceselor de afaceri, având circa 394.000 de angajați ce deservesc clienți din mai mult de 120 de țări. Combinând experiența îndelungată, capabilități complexe ce acoperă toate industriile și procesele de afaceri, precum și cercetările întreprinse pentru cele mai de succes companii din lume, Accenture colaborează cu clienții săi pentru a-i ajuta să-și crească performanța. Compania a realizat venituri nete de 31,0 miliarde USD în anul fiscal care s-a încheiat pe 31 august 2015. Website-ul global al companiei este www.accenture.com.
Având peste 2.000 de angajați în România, Accenture livrează servicii din București, Timișoara, Cluj Napoca, Targu Mureș și Iași către companii din domeniile financiar-bancar, telecomunicații, industria auto, producție, bunuri de larg consum și energie.
Accenture Digital, format din Accenture Analytics, Accenture Interactive și Accenture Mobility, oferă un portofoliu complet de servicii și tehnologii pentru marketing digital, mobilitate și analiză. De la elaborarea de strategii digitale pentru punerea în aplicare a tehnologiilor digitale și pînă la implementarea proceselor digitale în numele lor, Accenture Digital ajută clienții să fructifice dezvoltările aduse de dispozitivele conectate și mobile, să extragă informații din date folosind instrumentele de analiză, și să îmbogățească experiența și interacțiunile clientului final, oferind rezultate tangibile din lumea virtuală și generând creșterea afacerilor. Pentru a afla mai multe despre Accenture Digital, urmăriți-ne pe @AccentureDigi și vizitați www.accenture.com/digital.

Related posts

Ford Craiova estimează volume record de producție în 2020

Ligia Voro

New Kopel Car Import, parte a SIXT Group România, devine importator BYD în România

Stefana Muresan

Bosch – solutii inteligente pentru service-urile auto

Transilvania Business

Compania portugheză Coindu, furnizor de tapițerii pentru Audi, Volvo, BMW, Mercedes, Saab, 120 de posture vacante

Stefana Muresan

NTT DATA Romania: Ce se întâmplă cu industria Automotive?

Ligia Voro

Profitul Daimler a crescut cu 87% în T1

Stefana Muresan

În ritmul schimbării… Interviu cu Michael Schmidt, președintele Automobile Bavaria Group

Ionut Oprea

Hirschmann România și IRUM, finanțare de la Guvern pentru investiții

Ligia Voro

Canadienii de la Litens Automotive, nouă unitate de producție lângă Timișoara

Stefana Muresan

Coindu recrutează 100 de oameni pentru fabrica din zona liberă Curtici-Arad

Stefana Muresan

Francezii de la Faurecia, a cincea fabrica în România

Stefana Muresan

Automobile Bavaria Group deschide un centru pentru marca Volkswagen, în Baia Mare

redactia

Antreprenorul băimărean Mircea Cirţ a deschis la Cluj un nou centru autorizat Mercedes-Benz

redactia

Marquardt Sibiu navighează cu bine pe valul pandemiei

Transilvania Business

A patra ediție a Caravanei mobilității a ajuns la Sibiu

Stefana Muresan

Advanced Embedded Technologies (AET) Business Unit – verticala în plină dezvoltare a NTT DATA Romania  

redactia

Studiu Continental România și Academia Titi Aur: șoferii admit că încalcă regulile de circulație intenționat

Ligia Voro

Eckerle angajează 200 de oameni pentru fabrica din Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Free Now ajunge în Brașov. Compania oferă servicii de taxi gratuite pentru primii 100.000 de pasageri

Papuc Irina

Sistemul automat de încărcare wireless de la Continental: convenabil și eficient

Stefana Muresan

Orădenii sunt chemați să aleagă proiectul pentru amenajarea Digi – parcării

Traian Dan

Totul la vedere: Continental combină camera frontală și cea interioară pentru o conducere automatizată

Ligia Voro

Tractoarele IRUM, potențial de Duster agricol

Ligia Voro

Hirschmann România. 10 ani de performanțe

Ligia Voro

Leave a Comment