Arad Auto

Coindu, 140 de locuri de muncă disponibile pentru fabrica de lângă Arad

Producătorul de componente auto Coindu România recrutează în prezent 144 de oameni pentru fabrica de componente auto din zona liberă Curtici-Arad, cele mai multe joburi disponibile fiind pentru confecţioneri-asam¬blori articole din textile şi pentru muncitori necalificaţi, cu studii gimna¬ziale, potrivit site-ului Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Arad, citat de zf.ro.
Compania Coindu România produce în fabrica din Curtici tapiserii auto şi alte componente soft de interior pentru Audi, BMW, Volvo, VW, Renault sau Mercedes, potrivit unor informaţii anterioare. Portughezii deţin în zona liberă Curtici-Arad o unitate de producţie dezvoltată pe o suprafaţă de 17.500 de metri pătraţi, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.
În luna decembrie 2016 compania avea 2.000 de angajaţi, iar în primele trei săptămâni din ianuarie au mai fost recrutaţi încă 143 de oameni. Planurile portughezilor pentru acest an sunt de a creşte capacitatea de producţie la fabrica de lângă Arad şi de a ajunge la 2.500 de angajaţi pe plan local.
Compania Coindu România a realizat în 2015 o cifră de afaceri de 419,5 mil. lei (aproximativ 95 mil. euro), un profit net de aproape 9,5 mil. lei (peste 2 mil. euro), cu un număr mediu de 1.524 de angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor. În anul 2015, grupul portughez Coindu a atins o cifră de vânzări de 293,1 mil. euro, generată de activitatea desfăşurată pentru Audi, VW, BMW şi Porsche. Datele grupului arată că o treime din cifra de afaceri este asigurată de producţia din România.
În 2015, întreaga producţie de compo¬nente auto a Coindu din România mergea în străinătate, 90% ajungând în unităţile de producţie şi asamblare ale constructorului auto german BMW. România exportă astfel tapiserie către fabricile BMW din Germania, Cehia, China, Africa de Sud, Brazilia şi India, potrivit unor informaţii anterioare.
Fabrici în România, Portugalia şi Mexic
România a fost prima piaţă internaţională pe care a intrat Coindu, care în prezent mai deţine pe lângă fabrica din Curtici unităţi de producţie în Portugalia şi în Mexic, două centre de dezvoltare şi un birou de vânzări în Germania şi un spaţiu de depozitare în Slovacia, potrivit informaţiilor de pe site-ul Coindu. Cei mai mari producători de componente auto din România sunt Continental, Autoliv, Michelin, Schaeffler România, Takata Petri, Pirelli, SEWS, Bosch, TRW Automotive Safety Systems, Leoni Wiring Systems Ro, Preh România sau Coindu România.

Related posts

Finanţare europeană pentru 8 tramvaie noi şi modernizarea altor 20 în municipiul Arad

Ligia Voro

Chinezii vor fabrica la Baicoi autobuze electrice pentru Europa, investiție de 100 mil. euro

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Arad, the city of Vienna style palaces

Transilvania Business

Spitalul Clinic Judeţean Arad a primit aparatură medicală de 8,4 milioane de lei

Robert Bloancă

Continental lansează tehnologii pentru producția de serie pentru robo-taxiuri

Nicolae Pop

Anunț Groupe Renault: Uzinele din Mioveni își întrerup activitatea începând de mâine

Ligia Voro

Mercedes-Benz, reclamă impresionantă filmată în Sibiu

Stefana Muresan

Wipro lansează în București și Timișoara Centrul de Excelență în Automotive

Stefana Muresan

Tractoarele IRUM, potențial de Duster agricol

Ligia Voro

Arad: 15 hale industriale de peste 100.000 mp. vor fi contruite în județ

redactia

Automobile Bavaria Group deschide un centru pentru marca Volkswagen, în Baia Mare

redactia

Cinci localități din Transilvania în top 10 cele mai îmbătrânite orașe

Ligia Voro

Serverul Continental pentru autovehicule conectează mașinile electrice Volkswagen ID.

Nicolae Pop

Cum arată noul sediu al Groupe Renault Romania

Ligia Voro

Tesla vine în România, în 2019. Informația a fost confirmată de Elon Musk

redactia

Conducerea CNAIR a desemnat o comisie de supracontrol la toate punctele de frontieră

Ligia Voro

Producătorul de anvelope Michelin, cu fabrică în Zalău, cifră de afaceri de peste 2,5 mld. lei

Stefana Muresan

BMW, 100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor

Renault, parteneriat cu învățământul clujean

Stefana Muresan

Cum arată automobilul fără șofer în versiunea Bosch. Soluții pentru mașinile autonome, create la Cluj

redactia

Peste 70 de companii din România și Ungaria vor fi prezente la Confort Construct & Instal Arad

Stefana Muresan

Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut în luna octombrie

Ion Surdu

Kromberg & Schubert caută chiar și peste graniță 250 de oameni pentru fabrica din Arad

Stefana Muresan

Hödlmayr, cifră de afaceri de 36 milioane euro

Stefana Muresan

Leave a Comment