Samsonite România anunţă creşterea cu 7% a cifrei sale de afaceri în 2016 faţă de anul anterior ajungând astfel la 6,88 milioane de euro. De asemenea, compania îşi propune pentru următorii 5 ani atingerea unei ţinte de peste 18 milioane de euro cifră de afaceri şi deschiderea a 100 de magazine la nivelul întregii ţări, faţă de cele 25 existente în prezent, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se arată: “Activând pe piaţa locală de peste 18 ani, SC General Business System SRL- unic importator şi distribuitor Samsonite în România, a reuşit să se impună printr-o strategie care oferă cele mai bune preţuri din lume la produsele brandului, dar şi printr-unul dintre cele mai bogate portofolii de produse de pe continent. Valizele şi trolerele Samsonite se disting prin calitatea materialelor, aspectul profesional, spaţierea inovativă, dar şi lejeritate în folosinţă. Toate aceste lucruri au făcut ca firma să aibă o creştere de 7% faţă de anul anterior, în condiţiile în care în 2015 a înregistrat o creştere de 15% comparativ cu 2014”.
Elena Bucur, manager Vânzări şi IT al firmei SC General Business System SRL a spus: “Ne extindem reţeaua de magazine şi vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preţ mondial cu care ne-am impus pe piaţa locală. Dacă cineva îşi cumpără un produs Samsonite de la noi şi găseşte un preţ mai mic în altă ţară, va primi de la noi diferenţa. Şansele să se întâmple acest lucru sunt mici, deoarece ştim sigur că avem cele mai mici preţuri din lume la produsele noastre”.
Potrivit comunicatului, cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a fost acoperită în proporţie de 60% de activitatea companiei în Bucureşti. Pentru a menţine ritmul susţinut de creştere, Samsonite România îşi propune să deschida încă 10 magazine până la finalul anului. De altfel, reţeaua proprie este responsabilă de 95% din vânzările Samsonite România.
Citește și:
Dr. Adriana Cioca, managing director Artemis România, a fost aleasă președinte al Camerei de Comerț Elveția-România
Antreprenorii și investitorii români și elvețieni, membri ai Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), au ales un nou Consiliu…
24 aprilie 2024
Carbochim aniversează 75 de ani de la înființare. Planurile de viitor vizează o creștere de 20% a producției
CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, aniversează la începutul lunii mai 75 de…
23 aprilie 2024
Soluții de transport pentru maximizarea oportunităților pe rutele internaționale
Pentru a își susține creșterea comercială, România, ca membru al Uniunii Europene, trebuie să se racordeze cât mai…
22 aprilie 2024
RO-Wine, ediția clujeană de primăvară, o primă zi spectaculoasă
Vinurile premium şi superpremium au festivalul lor și acesta e RO-Wine, care a debutat la Cluj-Napoca în 20…
21 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024
Reprezentarea exclusivă. Tendința pieței imobiliare din România
Într-o lume în continuă schimbare, piața imobiliară din România a început să adopte în ultimii ani tendințe și…
17 aprilie 2024
Un deceniu de excelență. Povestea Transilvania Executive Education în România
Anul acesta, Transilvania Executive Education (TEE) sărbătorește 10 ani de activitate. Asociația a fost fondată în 2014, sub…
17 aprilie 2024
Star Transmission și Star Assembly lansează programul de internship Summer Experience
După cum știm și noi, trecerea de la mediul academic la job poate fi una destul de stresantă.…
17 aprilie 2024