Brașov Lideri si afaceri

Brașov: Coresi Shopping Resort, 25.000 de vizitatori pe zi în 2016

În 2016, Coresi Shopping Resort a fost vizitat de 9 milioane de persoane, adică de aproximativ 25.000 de vizitatori pe zi, în creștere cu 25% față de anul anterior, potrivit bizbrasov.ro. Aceștia au cheltuit în cel mai mare mall brașovean 120 de milioane de euro, aproximativ 340.000 de euro pe zi. Un calcul simplu relevă faptul că fiecare vizitator a lăsat anul trecut în mall-ul brașovean aproape 14 euro (circa 63 de lei).
Pentru anul acesta, conducerea Coresi Shopping Resort se așteaptă la peste 10 milioane de vizitatori. „Vrem să depășim anul acesta cifra magica de 10 milioane de vizitatori. Anul trecut creșterea a fost de 25% la număruș de vizitatori, conversia în cumpărături fiind de peste 30%, față de 2015”, a declarat Iulian Turuianu, directorul Centrului Comercial Coresi Shopping Resort, pentru sursa citată.
Potrivit conducerii Coresi, portretul robot al vizitatorului din mall este: femeie, 25-40 de ani, studii superioare, venituri peste medie, unul-doi copii, posesor de autoturism personal.
Turianu a mai precizat că se poartă negocieri cu un retailer de fashion care să se alăture mixului de chiriași din interiorul centrului comercial, în timp ce în Coresi Street va veni, probabil, în cazul în care negocierile se vor solda cu succes, un retailer de articole sportive. De asemenea, tot în zona Coresi va fi adus un operator de spălătorii auto, în timp ce în zona sensului giratoriu de pe drumul Coresi va fi adus un operator de restaurante tip drive – inn.
70 de milioane de euro investite doar în retail
Centrul comercial Coresi Shopping Resort a fost deschis în 27 martie 2015 în urma unei investiții de 60 de milioane de euro. În aprilie 2016, centrul comercial s-a extins cu proiectul Coresii Street, o investiție de 10 milioane de euro.
Sursa citată notează că Immochan România intenționează să continue proiectul Coresi Shopping Resort cu o a treia etapă de dezvoltare a proiectului de retail, după ce primele două etape – centrul comercial și si street-mall-ul au avut succes pe piața brașoveană.
Compania care dezvoltă proiectul de pe platforma fostei uzine Tractorul a modificat Planul Urbanistic Zonal, în locul zonei de birouri pe care intenționa să o construiască fiind prevăzută o nouă zonă de comerț. Tatian Diaconu, CEO Immochan România, a confirmat intenția dezvoltării unei noi zone de comerț, adăugând că între proiectul imobiliar și cel comercial va fi amenajată o perdea verde.
În aprilie 2012, grupul Auchan a plătit circa 25 milioane de euro fondului de investiţii Centtera Capital Partners pentru achiziţia fostei fabrici Tractorul.
Anul trecut, compania a început să dezvolte, alături de femeia de afaceri Daniela Kasper, zona de imobiliare a proiectului Coresi, în care vor fi construite circa 3.000 de apartamente, valoarea totală a investiției fiind de 100 de milioane de euro.

Related posts

Bani pentru viitorul aeroport de la Ghimbav

redactia

Neujahrsempfang 2016

Transilvania Business

Șase ofertanți pentru lucrările de la aeroportul internaţional Braşov-Ghimbav. Termen de finalizare 2020

Stefana Muresan

Bosch a deschis o cantină modernă la fabrica din Blaj

Stefana Muresan

Veniturile Sunimprof Rottaprint în 2018 se apropie de 100 milioane de lei

Stefana Muresan

România pentru a șaptea oară la EXPO REAL München

redactia

Rafinament francez în ţinutele business de la Alisia Enco

Auto Schunn România: Sprijinind tinerii, avem timpul de partea noastră!

Stefana Muresan

S-a lansat TechTalent Growth – cursuri gratuite de IT pentru IMM-uri

Traian Dan

Onco Card şi Onco Card Invest au ieşit din insolvenţă

Ligia Voro

În ultimele 2 luni în Brașov vânzările de case și apartamente aproape s-au dublat față de prima parte a anului

Papuc Irina

Inovația – cheia sustenabilității și a securității alimentare. Anne Alonzo, vicepreședinte Corteva Agriscience, a ținut un discurs în cadrul summitului Politico Agriculture and Food

Papuc Irina

Mihai Huzău, Director Executiv Olimpia Travel Group: Guvernul ar trebui să se îngrijească, în primul rând, de companiile cu perspectivă de creștere, adică singurele care pot pune în mișcare economia în următoarea perioadă.

Gruita Ienasoiu

Două lansări consecutive ale Synevo la Cluj-Napoca și Brașov

Ligia Voro

#IamWIZZcrew – Cea mai mare campanie de recrutări

Ionut Oprea

ABSL Romania is offering 30 scholarships every years for postgraduate studies

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking I: Violeta Oltean, director general MAVIPROD: “Nimic nu este mai frumos decât să ai o afacere proprie pe care să o vezi cum crește, din nimic, și ajunge acolo unde nici nu ai visat!”

Ligia Voro

ATP Trucks Automobile din Baia Mare pregătește lansarea UpCity, primul autobuz electric românesc

Nicolae Pop

Nouă conducere la Albalact

Stefana Muresan

Sibiu: Lidl vrea XXL Mega Discount

Stefana Muresan

Alba: Apulum a trecut de 29 mil. euro

Stefana Muresan

Dacia Plant continuă investițiile cu un nou depozit de produse finite de 1.300 mp

Papuc Irina

O firmă din Tîrgu Mureș echipează casa viitorului!

Stefana Muresan

Werner Braun: Clubul Economic German Brașov este un liant între investitori și comunitate

Nicolae Pop

Leave a Comment