Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Brașov: Coresi Shopping Resort, 25.000 de vizitatori pe zi în 2016

În 2016, Coresi Shopping Resort a fost vizitat de 9 milioane de persoane, adică de aproximativ 25.000 de vizitatori pe zi, în creștere cu 25% față de anul anterior, potrivit bizbrasov.ro. Aceștia au cheltuit în cel mai mare mall brașovean 120 de milioane de euro, aproximativ 340.000 de euro pe zi. Un calcul simplu relevă faptul că fiecare vizitator a lăsat anul trecut în mall-ul brașovean aproape 14 euro (circa 63 de lei).
Pentru anul acesta, conducerea Coresi Shopping Resort se așteaptă la peste 10 milioane de vizitatori. „Vrem să depășim anul acesta cifra magica de 10 milioane de vizitatori. Anul trecut creșterea a fost de 25% la număruș de vizitatori, conversia în cumpărături fiind de peste 30%, față de 2015”, a declarat Iulian Turuianu, directorul Centrului Comercial Coresi Shopping Resort, pentru sursa citată.
Potrivit conducerii Coresi, portretul robot al vizitatorului din mall este: femeie, 25-40 de ani, studii superioare, venituri peste medie, unul-doi copii, posesor de autoturism personal.
Turianu a mai precizat că se poartă negocieri cu un retailer de fashion care să se alăture mixului de chiriași din interiorul centrului comercial, în timp ce în Coresi Street va veni, probabil, în cazul în care negocierile se vor solda cu succes, un retailer de articole sportive. De asemenea, tot în zona Coresi va fi adus un operator de spălătorii auto, în timp ce în zona sensului giratoriu de pe drumul Coresi va fi adus un operator de restaurante tip drive – inn.
70 de milioane de euro investite doar în retail
Centrul comercial Coresi Shopping Resort a fost deschis în 27 martie 2015 în urma unei investiții de 60 de milioane de euro. În aprilie 2016, centrul comercial s-a extins cu proiectul Coresii Street, o investiție de 10 milioane de euro.
Sursa citată notează că Immochan România intenționează să continue proiectul Coresi Shopping Resort cu o a treia etapă de dezvoltare a proiectului de retail, după ce primele două etape – centrul comercial și si street-mall-ul au avut succes pe piața brașoveană.
Compania care dezvoltă proiectul de pe platforma fostei uzine Tractorul a modificat Planul Urbanistic Zonal, în locul zonei de birouri pe care intenționa să o construiască fiind prevăzută o nouă zonă de comerț. Tatian Diaconu, CEO Immochan România, a confirmat intenția dezvoltării unei noi zone de comerț, adăugând că între proiectul imobiliar și cel comercial va fi amenajată o perdea verde.
În aprilie 2012, grupul Auchan a plătit circa 25 milioane de euro fondului de investiţii Centtera Capital Partners pentru achiziţia fostei fabrici Tractorul.
Anul trecut, compania a început să dezvolte, alături de femeia de afaceri Daniela Kasper, zona de imobiliare a proiectului Coresi, în care vor fi construite circa 3.000 de apartamente, valoarea totală a investiției fiind de 100 de milioane de euro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Timișoara: Banca Transilvania şi OTP Bank, partenerii financiari ai VOX Technology Park

Articolul următor

HR Summit Cluj-Napoca - Punctul de întâlnire al specialiştilor HR din Transilvania!

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 
Citeste mai mult

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share