Fondul de accelerare Risky Business, alături de Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants şi investitor al fondului, a anunţat prima investiţie alocată unui startup românesc, în valoare de 70.000 de euro, pentru dezvoltarea casei de marcat virtuale Ebriza.
Potrivit unui comunicat al Risky Business, citat de Mediafax, Ebriza reduce semnificativ efortul şi costul de operare al cafenelelor, restaurantelor, al micilor magazine sau al comercianţilor la început de drum, care nu au nevoie să investeasca în soluţii scumpe de gestiune şi casă de marcat.
”Fondul de accelerare clujean Risky Business, alături de Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants şi investitor al fondului, anunţă prima investiţie alocată unui start-up românesc, în valoare de 70.000 de euro, pentru dezvoltarea casei de marcat virtuale Ebriza. Suma astfel alocată ridică evaluarea start-up-ului Ebriza la jumătate de milion de euro. Cu banii investiti, Ebriza urmează să devină mai mult decat un soft de casă de marcat, prin integrări cu alte soluţii utilizate de comercianţi. Ebriza reduce semnificativ efortul şi costul de operare al cafenelelor, restaurantelor, al micilor magazine sau al comercianţilor la început de drum, care nu au nevoie să investeasca în soluţii scumpe de gestiune şi casă de marcat”, se arată în documentul citat.
Deja testată în câteva locaţii din Cluj-Napoca, Bucureşti şi Constanţa, Ebriza se accesează imediat şi gratuit, comerciantul plătind doar un abonament lunar accesibil, în funcţie de nivelul de utilizare.
“Cheia dezvoltării Ebriza este integrarea cu diverse sisteme de livrări, furnizori sau contabilitate existente în piaţă, experienţa facilă a utilizatorului şi acces de pe orice tip de platformă în timp real. Pe asta ne vom concentra eforturile în următoarea perioadă”, a afirmat Alexandru Mareş, co-fondator Ebriza.
În acelaşi timp, Ebriza facilitează accesul comercianţilor la imprimante fiscale wireless, perfect integrate cu soluţia lor, comerciantul operând astfel simplu, cu o tabletă şi o imprimantă, în acord cu toate normele în vigoare.
Marcelus Suciu, co-finanţator, alături de Risky Business, în proiectul Ebriza, susţine că a ales să sprijine casa de marcat virtuală, convins de eficienţa testată în unele dintre propriile restaurante.
“Nu aş fi investit dacă nu am fi testat soluţia pe propriul business. În felul acesta am înţeles cum va arăta viitorul caselor de marcat în România, şi este unul care merită sprijinit şi promovat 100%”, a explicat fondatorul Marty Restaurants.
Ebriza.com este o casă de marcat virtuală, software as a service, compatibilă cu orice device şi accesibilă imediat, fără costuri de instalare.
Risky Business este un fond de accelerare privat, pornit la Cluj – Napoca în ianuarie 2017, ce reuneşte peste 30 dintre cei mai proeminenţi antreprenori şi investitori din Transilvania. Risky Business este primul program de accelerare din România care investeşte în startup-urile selectate, având la dispoziţie 250.000 de euro pentru primul an de activitate. Fondul investeşte circa 20.000 de euro per startup, cu co-investiţie de până la 100.000 de euro din partea investitorilor săi.
Proiectele care pot primi finanţare au fost depuse până în 15 februarie 2017.
Citește și:
Băile Felix, pe locul întâi în preferințele turiștilor pentru minivacanța de 1 Mai
Stațiunea Băile Felix depășește stațiunile de pe litoralul românesc și alte stațiuni din România în funcție de numărul…
20 aprilie 2024
Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 va construit Parcul Industrial Ștei
Vineri, 19 aprilie, a fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Parcul de Specializare Inteligentă din Ștei. După…
20 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024