Lideri si afaceri

Poșta Română lansează serviciul MyPostard

Poșta Română a lansat un nou serviciu care oferă clienților posibilitatea să trimită cărți poștale personalizate cu propriile fotografii, direct de pe site-ul companiei, se arată într-un comunicat de presă.
Plata serviciului MyPostcard se va face online, utilizând cardul bancar.
“Începând cu 27 martie, clienții Poștei Române pot trimite, prin MyPostcard, cărți poștale ilustrate personalizate, direct de pe telefonul mobil sau de pe calculator, fără a mai fi nevoie să se prezinte în oficiile poștale. Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secțiunea MyPostcard, unde, pentru a expedia o carte poștală personalizată, expeditorul va încărca fotografia preferată, va scrie textul dorit și va completa datele sale și ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar și va primi factura pe adresa de e-mail comunicată”, se precizează în comunicat.
Plata se efectuează în condiții de maximă siguranță, prin intermediul platformei de plăți online pe care Poșta Română o pune la dispoziția clienților, în parteneriat cu BCR.
Cărțile poștale digitale create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plății, se efectuează operațiunile de tipărire pe suport fizic, sortare și introducere a trimiterilor MyPostcard în rețeaua poștală.
“MyPostcard este un serviciu inovativ care face legătura dintre poșta tradițională, pe suport de hârtie, și tehnologiile IT&C, și se adresează clienților care utilizează frecvent dispozitive mobile, în viața de zi cu zi. Sperăm că MyPostcard va readuce în atenția tuturor utilizatorilor de servicii poștale tradiția și farmecul expedierii de cărți poștale ilustrate, felicitări și vederi, care acum pot fi personalizate și trimise extrem de ușor, direct de pe dispozitivele mobile”, a declarat Irina Purcaru, director Direcția Operațiuni și Relații Comerciale.
Serviciul MyPostcard este oferit clienților în două versiuni, diferențiate în funcție de destinație, regimul de viteză și utilizarea serviciului suplimentar Recomandat: MyPostcard Basic — expediere ca și trimitere poștală internă/internațională neprioritară simplă, fără împlicuire. Pentru trimitere pe teritoriul României, tariful pentru acest serviciu este de 3,8 lei, iar pentru trimiterile internaționale, prețul este de 6 lei; MyPostcard Premium — expediere ca și trimitere poștală internă/internațională prioritară, recomandată, în plic închis. Pentru trimitere pe teritoriul României, tariful pentru acest serviciu este de 5,7 lei, iar pentru trimiterile internaționale, prețul este de 18,90 lei.
Timpul de livrare va fi de maximum 3 zile, pentru MyPostcard Premium, și de maximum 6 zile, pentru categoria MyPostcard Basic.
Poșta Română este o companie națională înființată conform Legii 31/1990, deținută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%. Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România.

Related posts

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 1: Mircea Oltean, director general IRUM SA Reghin: “Pentru mine este o mândrie faptul că am reușit să salvez această fabrică”

Ligia Voro

Mihai Rotaru, fondator și CEO Clever Taxi, mentor la Startup Weekend Cluj

A. I.

Fuziuni și achiziții în România: 19 tranzacții în primul trimestru al anului

Ion Surdu

Napoca Imobiliare o afacere și, mai ales, o familie de succes

Stefana Muresan

The Wine Book of Romania – Volumul II

Ligia Voro

Belgienii de la VGP, parc industrial și logistic în Sibiu

Stefana Muresan

Afacerile furnizorului de soluţii IT Net Brinel au ajuns la 34 mil. euro

Stefana Muresan

Competitive Intelligence – avantajele practice (II)

redactia

Teraplast – planuri ambițioase: exporturile să ajungă la 25% din cifra de afaceri

Stefana Muresan

Grindeanu, mesaj de stabilitate investitorilor

Stefana Muresan

11 startup-uri, dintre care trei din Transilvania, selectate de Techcelerator pentru un program de accelerare dedicat industriei FinTech

Ion Surdu

Andrei Trifan: ”În 2018, ne propunem să deschidem încă 10 restaurante Subway în țară”

Stefana Muresan

Un clujean vinde fotolii de masaj în toată lumea, inclusiv la Polul Nord

redactia

Industria IT dă STARTUL programului Bursele ANIS 2020, dedicat cadrelor didactice

Nicolae Pop

Horia Ciorcilă, de 16 ani președinte al Băncii Transilvania: creștere a cotei de piață de la 1,8 la 14%

Stefana Muresan

Despre energia de a schimba lumea în bine la Endava Inspire

Ionut Oprea

IKEA, trei posibile locații pentru un magazin în Brașov

Stefana Muresan

FOTO SIBIU: Unitatea, leitmotivul liderilor europeni într-o Europă lovită de valul eurosceptic

Ligia Voro

Cosmin BOIANGIU, Reprezentant Permanent adjunct: „România trebuie să aibă întotdeauna încredere în sine”  

Ligia Voro

Brașov: Magazin de mobilă de 5.000 de metri pătrați

Stefana Muresan

Și apa se plătește!

Stefana Muresan

Familia Mureşan din Gherla, reţea de 23 de magazine de mezeluri în judeţul Cluj

redactia

FlixBus își întărește prezența în România: cu ALIS Group, rețeaua verde se extinde rapid

Stefana Muresan

Vitacom Electronics, profit mai mare cu 8% în T1

Stefana Muresan

Leave a Comment