Poșta Română a lansat un nou serviciu care oferă clienților posibilitatea să trimită cărți poștale personalizate cu propriile fotografii, direct de pe site-ul companiei, se arată într-un comunicat de presă.
Plata serviciului MyPostcard se va face online, utilizând cardul bancar.
“Începând cu 27 martie, clienții Poștei Române pot trimite, prin MyPostcard, cărți poștale ilustrate personalizate, direct de pe telefonul mobil sau de pe calculator, fără a mai fi nevoie să se prezinte în oficiile poștale. Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secțiunea MyPostcard, unde, pentru a expedia o carte poștală personalizată, expeditorul va încărca fotografia preferată, va scrie textul dorit și va completa datele sale și ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar și va primi factura pe adresa de e-mail comunicată”, se precizează în comunicat.
Plata se efectuează în condiții de maximă siguranță, prin intermediul platformei de plăți online pe care Poșta Română o pune la dispoziția clienților, în parteneriat cu BCR.
Cărțile poștale digitale create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plății, se efectuează operațiunile de tipărire pe suport fizic, sortare și introducere a trimiterilor MyPostcard în rețeaua poștală.
“MyPostcard este un serviciu inovativ care face legătura dintre poșta tradițională, pe suport de hârtie, și tehnologiile IT&C, și se adresează clienților care utilizează frecvent dispozitive mobile, în viața de zi cu zi. Sperăm că MyPostcard va readuce în atenția tuturor utilizatorilor de servicii poștale tradiția și farmecul expedierii de cărți poștale ilustrate, felicitări și vederi, care acum pot fi personalizate și trimise extrem de ușor, direct de pe dispozitivele mobile”, a declarat Irina Purcaru, director Direcția Operațiuni și Relații Comerciale.
Serviciul MyPostcard este oferit clienților în două versiuni, diferențiate în funcție de destinație, regimul de viteză și utilizarea serviciului suplimentar Recomandat: MyPostcard Basic — expediere ca și trimitere poștală internă/internațională neprioritară simplă, fără împlicuire. Pentru trimitere pe teritoriul României, tariful pentru acest serviciu este de 3,8 lei, iar pentru trimiterile internaționale, prețul este de 6 lei; MyPostcard Premium — expediere ca și trimitere poștală internă/internațională prioritară, recomandată, în plic închis. Pentru trimitere pe teritoriul României, tariful pentru acest serviciu este de 5,7 lei, iar pentru trimiterile internaționale, prețul este de 18,90 lei.
Timpul de livrare va fi de maximum 3 zile, pentru MyPostcard Premium, și de maximum 6 zile, pentru categoria MyPostcard Basic.
Poșta Română este o companie națională înființată conform Legii 31/1990, deținută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%. Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România.
Citește și:
Cele mai eficiente soluții de combatere a buruienilor în postemergență la cultura porumbului
Așa cum am văzut în ultimii ani, condițiile climatice din primăvară sunt din ce în ce mai provocatoare…
26 martie 2024
Parteneriat al Excelenței, la Simpozionul Tehnic DAFCOCHIM Agro
Tradiționalul Simpozion Tehnic de Primăvară DAFCOCHIM Agro, eveniment la care au participat aproximativ 600 de fermieri transilvăneni, și-a…
26 martie 2024
Tereza Tranakas, fondator și CEO OXYGEN: Într-o situație de dificultate, comunicarea transparentă cu angajații este prioritatea nr. 1
Tereza Tranakas, fondator și CEO al agenției de comunicare OXYGEN, este unul dintre cei mai cunoscuți experți în…
26 martie 2024
Startup-ul transilvan Nordensa provoacă industria fotbalului mondial
Printre suporterii fotbalului există și posibili investitori în acest sport, așa că startup-ul Nordensa vrea să sprijine descoperirea…
23 martie 2024
România viitorului: stabilitate economică, competitivitate, predictibilitate și implicare activă a femeilor în management
România viitorului se bazează pe stabilitate economică, competitivitate, predictibilitate și implicare activă a femeilor în management. Acestea sunt…
22 martie 2024
Clubul Francofon de Afaceri Cluj are un nou președinte și a ajuns la 60 de membri
Creat în 2011, Clubul Francofon de Afaceri (C.FAC) Cluj este unul dintre cluburile de afaceri implicate activ în…
22 martie 2024
EXEC-EDU lansează o nouă ediție a programului de burse pentru antreprenori
EXEC-EDU, liderul pieței de executive education, segmentul de top al pieței de training, lansează a patra ediție a…
22 martie 2024
Plasmaserv Metal Connection mizează pe o creștere de 15% în 2024 și își consolidează business-ul
Plasmaserv Metal Connection, companie românească cu o experiență de aproape două decenii în furnizarea de echipamente și soluții…
21 martie 2024