București Real Estate

Camelia Șucu și Genoveva Hossu extind ClassIN în Dubai

Compania ClassIN, fondată de antreprenoarele Camelia Șucu și Genoveva Hossu, s-a extins în Emiratele Arabe Unite prin deschiderea unei reprezentanțe în Dubai, în parteneriat cu Irina Matei. Astfel, în momentul de față, ClassIN numără șase puncte de lucru naționale și internaționale.

Dubai Racing World Cup, eveniment care a avut loc sâmbătă, 25 martie, a fost momentul ales de Camelia Șucu, Genoveva Hossu și Irina Matei pentru a marca deschiderea unui nou sediu dedicat industriei de design interior în Dubai. Cu această ocazie, cele trei antreprenoare au sărbătorit și semnarea primului contract pentru un apart-hotel, care va fi gata până în vara anului 2017.

,,De multă vreme discutăm despre extinderea ClassIN la nivel internațional, luând în calcul și orașe din Europa, precum Anvers, însă până la urmă am decis să pariem pe Dubai, deoarece piața designului și arhitecturii din emiratul arab este efervescentă și am găsit o cerere mare pentru servicii integrate în acest domeniu”, a declarat Camelia Șucu, Strategic Partner ClassIN. ,,Echipa noastră de profesioniști are o vastă experiență internațională și colaborează cu experți locali pentru livrarea proiectelor”, a adăugat Camelia Șucu.

ClassIN este un spațiu dedicat industriei de design interior din România și nu numai, care oferă servicii unice pe piața de design: soluții la cheie și concepte integrate în cazul amenajărilor interioare, fiind un business full-service care acoperă servicii precum etapa de consultanță, de proiectare și implementare, incluzând decorarea și alegerea accesoriilor finale.

Deschiderea noului sediu ClassIN în Dubai este dublată și de lansarea unui website oficial, classin.ae, care include un magazin online integrat și acoperă o gamă largă de produse, selectate de la cei peste 600 de furnizori aflați în portofoliul companiei. Noutatea adusă prin secțiunea dedicată cumpărăturilor online oferă clienţilor posibilitatea de a achiziționa la prețuri speciale produse din liniile cele mai recente ale celor peste 600 de branduri românești și internaționale. Această lansare a unui website cu magazin online integrat va fi urmată de una identică, în România, special concepută pentru piața românească, în cursul anului curent.
Gama de servicii ClassIN este mai amplă și include elaborare de master planuri și alte servicii integrate. Rezultatul este un concept de pionierat complex și îndrăzneț, unic pe piața de arhitectură și design, oferind soluții complete, creative, la cele mai înalte standarde.

,,Ne bucurăm să o avem parteneră pe Irina Matei, o profesionistă care împărtășește valorile ClassIN. Lucrările pentru un apart-hotel, primul proiect ClassIN Dubai câștigat în urma unui concurs de idei care a reunit companii internaționale din industrie, au demarat. Propunerea noastră a convins prin orientarea către design thinking, dar, totodată, oferind propunerii un raport corect calitate-preț”, a declarat Genoveva Hossu, Managing Partner ClassIN.

Compania urmărește în momentul de față semnarea a încă două contracte importante, prin care își va asigură stabilitate și vizibilitate pe piața internațională a proiectelor de arhitectură și design. ClassIN oferă, de asemenea, servicii post-vânzare, amenajările fiind însoțite de garanția și mentenanța aferente fiecărui produs.

Related posts

17% crestere pentru stocul de spatii logistice si industriale

Ionut Oprea

Pe cine ar trebui să cunoști pentru a avansa mai ușor în cariera sau afacerea ta?

Ionut Oprea

Peste 25 de magazine se deschid în Sun Plaza după finalizarea etapei a doua de remodelare

Ionut Oprea

Peste 500.000 mp se adaugă stocului de birouri din București în 2019 și în 2020

Ionut Oprea

Specialiștii români și internaționali dezvăluie ultimele tendințe în vânzări și marketing la Sales and Marketing Conference

Stefana Muresan

Moldovenii de la Dedeman vor preluarea integrală a Cemacon, la 55 de bani pe acţiune

Stefana Muresan

Munich Airport as concessionaire for Sofia Airport

Ionut Oprea

Danezii de la Rockwool demarează construcţia celei mai mari fabrici de vată minerală din România. CON-A, antreprenor general

Stefana Muresan

Politica comercială a UE – noi oportunităţi şi provocări pentru mediul de business din România

Ligia Voro

Studiu EnergyPal: 26% dintre companii au un sistem de smart metering pe echipamentele principale, față de 14% anul trecut

Stefana Muresan

New floor plan – The Big 5 Dubai

Transilvania Business

CBRE a intermediat tranzacții de aproape 22.000 m² pentru Regus și Spaces, în România

redactia

Pe Feleac va apărea un ansamblu de case înșiruite

Nora Dumitrescu

S IMMO AG încheie remodelarea Sun Plaza

Ionut Oprea

MIPIM 2017 to showcase the investment opportunities in Turkey

Ionut Oprea

Un politehnist de la Cluj va administra căile ferate ale României

Nora Dumitrescu

Winners – CEE Investment & Green Building Awards 2016

Ionut Oprea

Mega Image, sediu in Plaza Romania Offices

Transilvania Business

Brașov: Biroul de proiectare Dico&Țigănaș va crea conceptul pentru Sala polivalentă

Stefana Muresan

Dezvoltatorul imobiliar Zacaria anunță extinderea parcului industrial din Oradea

Ionut Oprea

58% dintre români au încredere în ceea ce spun oamenii de știință despre mediu, locul 2 în Europa

Ligia Voro

6 startup-uri românești creative, selectate pentru un marketing bootcamp internațional la Madrid

Stefana Muresan

Top managementul Draxlmaier s-a întâlnit cu ambasadorul Germaniei

Nora Dumitrescu

6th annual CEE Investment & Green Building Awards

Leave a Comment