Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Camelia Șucu și Genoveva Hossu extind ClassIN în Dubai

Compania ClassIN, fondată de antreprenoarele Camelia Șucu și Genoveva Hossu, s-a extins în Emiratele Arabe Unite prin deschiderea unei reprezentanțe în Dubai, în parteneriat cu Irina Matei. Astfel, în momentul de față, ClassIN numără șase puncte de lucru naționale și internaționale.

Dubai Racing World Cup, eveniment care a avut loc sâmbătă, 25 martie, a fost momentul ales de Camelia Șucu, Genoveva Hossu și Irina Matei pentru a marca deschiderea unui nou sediu dedicat industriei de design interior în Dubai. Cu această ocazie, cele trei antreprenoare au sărbătorit și semnarea primului contract pentru un apart-hotel, care va fi gata până în vara anului 2017.

,,De multă vreme discutăm despre extinderea ClassIN la nivel internațional, luând în calcul și orașe din Europa, precum Anvers, însă până la urmă am decis să pariem pe Dubai, deoarece piața designului și arhitecturii din emiratul arab este efervescentă și am găsit o cerere mare pentru servicii integrate în acest domeniu”, a declarat Camelia Șucu, Strategic Partner ClassIN. ,,Echipa noastră de profesioniști are o vastă experiență internațională și colaborează cu experți locali pentru livrarea proiectelor”, a adăugat Camelia Șucu.

ClassIN este un spațiu dedicat industriei de design interior din România și nu numai, care oferă servicii unice pe piața de design: soluții la cheie și concepte integrate în cazul amenajărilor interioare, fiind un business full-service care acoperă servicii precum etapa de consultanță, de proiectare și implementare, incluzând decorarea și alegerea accesoriilor finale.

Deschiderea noului sediu ClassIN în Dubai este dublată și de lansarea unui website oficial, classin.ae, care include un magazin online integrat și acoperă o gamă largă de produse, selectate de la cei peste 600 de furnizori aflați în portofoliul companiei. Noutatea adusă prin secțiunea dedicată cumpărăturilor online oferă clienţilor posibilitatea de a achiziționa la prețuri speciale produse din liniile cele mai recente ale celor peste 600 de branduri românești și internaționale. Această lansare a unui website cu magazin online integrat va fi urmată de una identică, în România, special concepută pentru piața românească, în cursul anului curent.
Gama de servicii ClassIN este mai amplă și include elaborare de master planuri și alte servicii integrate. Rezultatul este un concept de pionierat complex și îndrăzneț, unic pe piața de arhitectură și design, oferind soluții complete, creative, la cele mai înalte standarde.

,,Ne bucurăm să o avem parteneră pe Irina Matei, o profesionistă care împărtășește valorile ClassIN. Lucrările pentru un apart-hotel, primul proiect ClassIN Dubai câștigat în urma unui concurs de idei care a reunit companii internaționale din industrie, au demarat. Propunerea noastră a convins prin orientarea către design thinking, dar, totodată, oferind propunerii un raport corect calitate-preț”, a declarat Genoveva Hossu, Managing Partner ClassIN.

Compania urmărește în momentul de față semnarea a încă două contracte importante, prin care își va asigură stabilitate și vizibilitate pe piața internațională a proiectelor de arhitectură și design. ClassIN oferă, de asemenea, servicii post-vânzare, amenajările fiind însoțite de garanția și mentenanța aferente fiecărui produs.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Companii de renume, gadget-uri și competiție pentru startup-uri la cea de-a 4-a editie Techsylvania.

Articolul următor

EuropaProperty: short-list for 12th annual SEE Real Estate Awards

Citește și:
Sălajul are nevoie de autostrăzi pe bune, nu doar pe hârtie.
Citeste mai mult

Autostrăzile pe hârtie ale Sălajului

În teorie, județul din Nord-Vestul României trebuia să aibă finalizate trei secțiuni din Autostrada Transilvania (A3), practic încă…
În cadrul galei de decernare a Premiilor Progresiv 2023, eveniment care premiază inovația și performanța în piața de retail & FMCG, Farmec a ridicat trofeul la categoria Best New Non-food Product, pentru cea mai recentă gamă lansată: Gerovital Must Have.
Citeste mai mult

Farmec ia premii în serie la București

Trei distincții au fost obținute, în ultima perioadă, de către fabricantul de produse cosmetice din Cluj-Napoca. În cadrul…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share