Ford Romania va recruta 976 de noi angajati – operatori de baza si calificati – pentru a sprijini productia SUV-ului de clasa mica Ford EcoSport. Actualul numar de angajati de la Craiova, atat in zona de asamblare a vehiculelor, cat si in cea de productie a motoarelor, este de 2715 persoane si se va ajunge unde la 3.691 angajati, o crestere de 36%.
Acum, data cu intrarea in fabricatie a Ford EcoSport in Romania, in aceasta toamna, Ford are nevoie de o forta de munca mai mare, pe langa cresterea numarului de roboti din uzina cu 220 de bucati (Ford a anuntat initial cresterea cu 190 roboti – n.r.), adaugandu-se celor 320 deja instalati pentru a fabrica modelul B-MAX.
Modelul EcoSport produs la Craiova va fi vandut pe pietele din intreaga Europa, cu exceptia Rusiei, iar productia de serie va incepe in aceasta toamna.
„Ford va analiza in continuare oportunitatile de a construi noi produse la Craiova pentru a folosi in intregime capacitatea de productie si tehnologia existenta, in timp ce deruleaza discutii productive cu Guvernul Romaniei in vederea imbunatatirii infrastructurii si a logisticii pentru a mentine competitivitatea globala a uzinei Ford Craiova”, spune Ford, intr-un comunicat de presa.
Procesul de recrutare a celor 976 de noi angajati se va derula prin intermediul agentiei de recrutare de personal, Manpower, acolo unde un grup dedicat este coordonat de echipa de Resurse Umane de la Ford Romania.
„Procesul de selectie a noilor angajati a inceput in luna aprilie si se va derula pana la finalul lunii iulie. Din luna august, ne vom bucura sa-i putem primi deja pe noii nostri angajati, iar acestia vor incepe un program de formare specific pentru a intelege Sistemul Global de Productie Ford, precum si rolurile pe care le vor avea in pregatirea lansarii viitorului EcoSport”, a explicat Marina Babara, directorul departamentului de Resurse Umane al Ford Romania.
Investitia in uzina Ford din Craiova pentru a produce aici si modelul EcoSport se ridica la 200 milioane euro. Trei zone-cheie ale Uzinei de Asamblare a Vehiculelor din Craiova au fost semnificativ imbunatatite.
In acest moment EcoSport este produs in India si exportat in tarile in care se vinde.
Din 2008, anul achizitiei uzinei din Craiova, Ford a investit peste 1,2 miliarde euro in operatiunile de productie pe care le detine in Romania. La Craiova sunt produse in acest moment automobilul Ford B-MAX si motorul 1.0 EcoBoost.
Versiunea EcoSport produsa la Craiova va fi vanduta in toata Europa – cu exceptia Rusiei – in timp ce fabrica Ford din Chennai va continua sa produca versiunile EcoSport dedicate Indiei si celorlalte piete de export la nivel mondial.
In 2016, vanzarile de SUV-uri Ford au crescut in Europa cu mai mult de 30%, in timp ce vanzarile modelului EcoSport au urcat cu mai mult de 40% si vor continua pe un trend crescator pe parcursul anului 2017.
Despre Ford Motor Company
Ford Motor Company este o companie globala din industriile auto si mobilitate, cu sediul la Dearborn, Michigan. Cu aproximativ 201.000 angajati si 62 de fabrici in toata lumea, activitatile principale ale companiei includ proiectarea, productia, finantarea de marketing si asigurarea de service pentru o gama completa de autovehicule, camioane, SUV-uri si autovehicule electrice Ford, precum si autovehicule premium sub marca Lincoln. In acelasi timp, Ford urmareste cu mare interes oportunitati de dezvoltare prin intermediul Ford Smart Mobility, planul companiei de a deveni lider in domeniile: conectivitate, mobilitate, autovehicule autonome, experienta clientilor, date si analiza.
Ford Europa produce, vinde si serviseaza vehicule sub marca Ford in peste 50 de piete individuale si are aproximativ 52.000 de angajati la unitatile proprii si aproximativ 68.000 de angajati daca sunt luate in consideratie si asocierile in participatiune si entitatile neconsolidate. Primele autoturisme Ford au fost livrate in Europa in 1903 – acelasi an in care a fost fondata Ford Motor Company. Productia europeana a inceput in 1911.
Citește și:
48 de autobuze electrice BYD vor fi furnizate de New Kopel Car Import către municipiul Bacău
New Kopel Car Import, parte a SIXT Group Romania, a semnat cu Municipiul Bacău un Acord – Cadru*…
15 martie 2024
EBM Papst va reloca la Oradea două linii de producție din Germania
38 de angajați de la EBM Papst Oradea se află în acestea zile la fabrica mamă din Germania,…
13 martie 2024
Sistem de preselecție pentru fluidizarea traficului la Vama Nădlac 2
Pe sensul de intrare în țară prin punctul de frontieră Nădlac 2 (autostrada A1) CNAIR are în curs…
6 martie 2024
Primarul Florin Birta a inaugurat Terminalul Intermodal Oradea, o investiție de 15 milioane de euro
Centrul Intermodal Oradea, situat pe Calea Borșului, a fost inaugurat fără mare fast vineri, 1 martie 2024, de…
1 martie 2024
Sorana Cernea, TPA România: Sistemul Ro e-Transport, generator de ineficiență și costuri noi pentru companiile românești
Procesul de digitalizare accelerată a administrației fiscale, demarat anul trecut, expune companiile românești riscului de a pierde business,…
29 februarie 2024
Finanțare de 4 milioane de euro pentru IMM-uri și autorități publice locale din regiunea Centru, România
Futures of Innovation and Technology European Digital Innovation Hub (FIT EDIH), singurul Centru European de Inovare Digitală din…
28 februarie 2024
Automotive Expo & B2B Meetings 2024: 300 de companii vor fi prezente la principalul târg de profil din România
Automotive Expo & B2B meetings, cel mai important eveniment din industria automotive B2B din țară, reunește peste 800…
28 februarie 2024
De Mărțișor, revin vaporașele pe Bega
Începând cu data de 1 martie 2024, timișorenii, și nu numai, se vor putea plimba cu vaporașele pe…
26 februarie 2024