Lideri si afaceri

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Cluj

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal.
Noul spațiu reprezintă al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea magazinului Gerovital din Craiova, în luna martie.
Cu o suprafaţă de 40 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Mănăstur, nr. 2-6. Valoarea totală investită în proiectare, design şi amenajarea noului spaţiu este de 240 mii lei.
În cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital și Aslavital.
Gerovital este cel mai cunoscut brand al companiei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
Anul trecut, liniile de produse Gerovital şi Aslavital au înregistrat cele mai multe solicitări în magazinul online www.farmec.ro. Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution şi Fiolele cu Colagen din gama Aslavital Mineralactiv au fost cele mai căutate produse pe site-ul companiei, fiind incluse în peste 42% din totalul comenzilor online.
În momentul de faţă, Farmec deţine 5 magazine Gerovital în centre comerciale importante din ţară: 2 magazine la Bucureşti şi câte unul la Constanța, Craiova şi Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul ţării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).

Related posts

Evoluția AGERPRES continuă: nou Contract Colectiv de Muncă și noi proiecte pentru Centenarul Marii Uniri

Stefana Muresan

Producatorul brânzeturilor Torockoi din Alba a obținut rezultate mai bune cu ajutorul unui pachet de softuri pentru managementul integrat al afacerii

Papuc Irina

Şcoala de Carte şi Meserii își deschide porțile

Ionut Oprea

Serverul Continental pentru autovehicule conectează mașinile electrice Volkswagen ID.

Nicolae Pop

Bitdefender mută producția din China la Satu Mare

Stefana Muresan

Campionii Coman. Tatăl și fiul.

Ligia Voro

Creștere de 13% pentru AdePlast

Stefana Muresan

Dedeman, pe piața fondurilor de investiții

Stefana Muresan

Farmec – afaceri de peste 50 milioane euro în 2018. Produsele, comercializate în peste 30 de state

Stefana Muresan

AMCOR si oportunitati de finantare

România pentru a șaptea oară la EXPO REAL München

redactia

Great demand for modern industrial spaces accelerates Zacaria’s expansion plans

redactia

Inteligența artificială, „motorul” performanței în industria serviciilor de afaceri din România

Ionut Oprea

Teraplast, credite de investiții și linii de creditare de peste 50 milioane de lei

Stefana Muresan

Ale cui sunt primele certificate montane pentru cașcaval, smântână și urdă din România

Stefana Muresan

Clever Taxi, cea mai folosită aplicație de comandă de taxi din România, cumpărată de Daimler

Stefana Muresan

Producătorii care încalță România: afaceri de milioane, succes pe piața internă

Papuc Irina

Gotic Media mizează pe reclama în mișcare

Traian Dan

Bosch a obtinut o crestere cu doua cifre in Romania

Industriaşul Valer Blidar deschide o școală de maiștri la Arad

Stefana Muresan

50 mil. euro investiți în start-up-uri de AI, până în 2025

Papuc Irina

BearingPoint, birou in Portugalia

Transilvania Business

Agerpres, în creștere continuă

Stefana Muresan

POZITIV TB: Ștefan Matuz, Inter-Cons – „Frica ar putea să-și pună amprenta pe toate ramurile economiei. Vor prevala investițiile pe termen scurt și cele cu riscuri reduse. Afacerile de nișă vor avea cele mai mari șanse”

redactia

Leave a Comment