Lideri si afaceri

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Cluj

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal.
Noul spațiu reprezintă al doilea magazin de brand deschis în acest an, după inaugurarea magazinului Gerovital din Craiova, în luna martie.
Cu o suprafaţă de 40 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Mănăstur, nr. 2-6. Valoarea totală investită în proiectare, design şi amenajarea noului spaţiu este de 240 mii lei.
În cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital și Aslavital.
Gerovital este cel mai cunoscut brand al companiei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
Anul trecut, liniile de produse Gerovital şi Aslavital au înregistrat cele mai multe solicitări în magazinul online www.farmec.ro. Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution şi Fiolele cu Colagen din gama Aslavital Mineralactiv au fost cele mai căutate produse pe site-ul companiei, fiind incluse în peste 42% din totalul comenzilor online.
În momentul de faţă, Farmec deţine 5 magazine Gerovital în centre comerciale importante din ţară: 2 magazine la Bucureşti şi câte unul la Constanța, Craiova şi Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul ţării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).

Related posts

Cum puteți accesa sute de milioane de euro pentru a ieși din criză. Fonduri disponibile: până la 1 miliard de euro

Papuc Irina

Nomade Communication. Cum să îți spui povestea?

Ligia Voro

Continental a inaugurat centrul de cercetare si dezvoltare din Brasov

Transilvania Business

DENT ESTET Sibiu la 6 luni de activitate: medicii gestionează tot mai multe cazuri de implantologie și estetică dentară cu nivel de complexitate ridicat

Stefana Muresan

Camera Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură în România (CCIFER) si-a ales noi administratori in Consiliul Director

Stefana Muresan

Oblio, pași îndrăzneți în producție

Stefana Muresan

Cum schimbă un curs de coaching viața unui manager?

Stefana Muresan

Business Forum, France – Balkans 2018

Ionut Oprea

De la EBS la NTT DATA. Propria rețetă de succes

Ligia Voro

Golful românesc, în căutarea timpului pierdut

Ligia Voro

NTT DATA anunță lansarea raportului pe tema Covid-19: “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză”

Nicolae Pop

Hirschmann România – investiții și noi dotări tehnologice de top

Transilvania Business

BuildGreen depășește 3 milioane m2 asistați pentru certificare sustenabilă

Nicolae Pop

Campionii în Business din Transilvania au fost premiați pe scena Operei Naționale Cluj-Napoca

redactia

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 23: Astor-Valpet. Liant de bază în construcții. De 27 de ani

Florin Marcel

Cons Electrificarea Instal din Timișoara, electricieni din Serbia

Stefana Muresan

Iulian Iuga, Accesa: “Am reușit să avem succes pe propriile picioare”

Stefana Muresan

Peste 50% din vânzările Secuiana, la export

Stefana Muresan

Sameday lansează un nou serviciu de livrare la domiciliu. „Încercăm să ne adaptăm”

Ion Surdu

Approd, portalul care te ajută să-ţi faci firmă de acasă

Inovația – cheia sustenabilității și a securității alimentare. Anne Alonzo, vicepreședinte Corteva Agriscience, a ținut un discurs în cadrul summitului Politico Agriculture and Food

Papuc Irina

Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba intră din februarie pe piaţa de „ready meal“

redactia

Tehnologia GPL, integrată de inginerii români și instalată la Mioveni, contribuie la scăderea emisiilor de dioxid de carbon ale vehiculelor A

Nicolae Pop

Pehart Tec Group, investiție de 7 mil. euro în noi capacităţi de producţie

Stefana Muresan

Leave a Comment