Lideri si afaceri

Marcel Bărbuţ: AdePlast – fabrică de vată minerală bazaltică din fonduri proprii, la Oradea

Producătorul de materiale de construcţii AdePlast intenţionează să construiască la Oradea o fabrică de vată minerală bazaltică, până în momentul de faţă compania având asigurată finanţarea, iar demersurile pentru obţinerea terenului fiind aproape de finalizare, potrivit antreprenorului Marcel Bărbuţ,citat de zf.ro.
Potrivit lui Marcel Bărbuţ, în cele din urmă, proiectul noii fabrii de la Oradea va fi finanțat din fonduri proprii și prin credit bancar.
Antreprenorul precizează că deşi este un proces complicat, compania se află pe o direcţie bună în ceea ce priveşte construcţia fabricii.
La începutul anului AdePlast anunța că în 2017 vrea să își extindă operaţiunile de export pe piaţa europeană, după ce anul trecut a raportat exporturi de peste 4 milioane de euro. În 2016 au fost accesate Ungaria, Bulgaria, Moldova şi Austria, iar pentru anul acesta compania are în plan o consolidare pe aceste pieţe, având în vedere potenţialul enorm pe care îl reprezintă.
În 2016, compania AdePlast a realizat o cifră de afaceri de 346 milioane de lei, în creştere cu 13% faţă de 2015.
AdePlast este cel mai important producător român de materiale pentru construcţii, cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.

Related posts

Elite în business. Județul Mureș. Ranking I: Violeta Oltean, director general MAVIPROD: “Nimic nu este mai frumos decât să ai o afacere proprie pe care să o vezi cum crește, din nimic, și ajunge acolo unde nici nu ai visat!”

Ligia Voro

Omul de afaceri Horia Ciorcilă a cumpărat Hotelul Sport cu 3,65 de milioane de euro

redactia

Afacerile Grupului Teraplast au cresut cu 4% în T3

Stefana Muresan

Mircea Solovăstru: “Am redescoperit că avem două țări surori extraordinar de frumoase”

Ligia Voro

CTP: peste 150 milioane de euro investitie in CTPark Bucharest West

Ionut Oprea

Continental România a investit aproximativ 200 de milioane de euro în 2019 în noi clădiri și tehnologii pentru o mobilitate curată

Nicolae Pop

Obligativitatea de raportare către ANRE, până la 30 aprilie 2019, a Declarației de Consum și serviciile reglementate de Manager Energetic

Stefana Muresan

Prima ediție a Made in Romania s-a încheiat. Transilvania și Banat reprezentate la vârf

Ligia Voro

Craciun Fericit & La multi ani!

Ionut Oprea

Best Golf Hotel – Theodora Golf Club, recunoaștere la nivel internațional

Stefana Muresan

În anul pandemiei, românii au investit cei mai mulți bani în amenajarea curților cu pavele

Nicolae Pop

CSR Overview 2018 – o retrospectivă despre responsabilitatea socială și practicile de sustenabilitate în România

redactia

The Woman a adus in prim plan femeia lider a zilelor noastre

Werner Braun: Clubul Economic German Brașov este un liant între investitori și comunitate

Nicolae Pop

Mega Image, în cadrul Platinia Shopping Center

Stefana Muresan

Evenimentele, cea mai eficientă modalitate de promovare B2B

Ionut Oprea

Ioan Popa a făcut din Transavia un grup cu afaceri de 670 mil. lei

Stefana Muresan

Indicatorii record ai Bosch in Romania

Ionut Oprea

Clifford Chance Badea asistă grupul BNP Paribas la preluarea activelor locale ale grupului german IKB

Stefana Muresan

The 2018 Monaco Yacht Summit: Introducing new clientele to the superyacht world

redactia

Silviana Petre Badea, numită la conducerea JLL în România

Stefana Muresan

Leco Impex, un business de familie vital pentru industrie și agricultură

Stefana Muresan

HELLA dezvoltă și consolidează centrul administrativ din Timișoara

Nicolae Pop

Cum comunică departamentele de sales și marketing la nivel organizațional în 2019 și care sunt schimbările care ne așteaptă

Stefana Muresan

Leave a Comment