Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Conferința ”Managementul KAIZEN™ în mediul de afaceri și social” și Acțiunea ”5S Public”, 6-7 iunie 2017

O nouă ediție a acțiunii ”5S Public” se va desfășura miercuri, 7 iunie, la Colegiul Național ”George Coșbuc” din Cluj-Napoca. Demarat în 2011, ca o inițiativă a Institutului Kaizen România și a Asociației KAIZEN Manager Club, acțiunea s-a concretizat într-un eveniment complex de aplicare a metodelor Kaizen în vederea îmbunătățirii relațiilor sociale la nivelul orașelor, reunind parteneri din mediul privat, administrație publică, mass-media și ONG-uri.
De-a lungul timpului, alături de partenerii din Asociația Clean Up Japonia, evenimentul s-a buurat de participarea a peste 1200 de voluntari, incluzând 12 primari și viceprimari și 17 posturi de televiziune. Orașele în care s-a desfășurat, până în prezent, evenimentul ”5S Public” au fost: Brașov, Timișoara, Alba Iulia, Oradea, Aiud, Cluj-Napoca, Albac sau Bușteni.
Deschiderea oficială a evenimentului va avea loc marți, 6 iunie 2017, la Hotel City Plaza Cluj-Napoca în cadrul conferinței internaționale cu tema ”Managementul KAIZEN™ în mediul de afaceri și social”. La eveniment va participa Excelența Sa, Dl. Kisaburo Ishii – Ambasadorul Japoniei în România. De asemenea, alături de partenerii evenimentului din Asociația Clean-Up Japonia, vor participa reprezentanții European Federation of AOTS Alumni Societies (EFAAS) și membrii Asociației KAIZEN Manager Club.
Evenimentul ”5S Public” din 7 iunie își propune instruirea unui număr reprezentativ de voluntari și participarea acestora la o acțiune propriu-zisă de curățare a mediului public, în stil japonez. Voluntarii beneficiază de instruire în managementul menținerii curățeniei, igienei și aspectului civilizat al unui oraș. Acțiunea se va desfășura între orele 8.00-13.00.
„Poate două lucruri sunt esențiale. Aș începe cu cel mai concret: după fiecare astfel de acțiune, în general tinerii își exprimă feedback-ul pozitiv și permanent, spun: ”Am dori să continue lucrurile acestea, am dori să mai venim la astfel de acțiuni”. Aceasta înseamnă că, de fapt, această acțiune, cu toate că nu este mediatizată în România pe măsura valorii ei, corespunde așteptărilor lăuntrice, în special ale tinerei generații. Al doilea lucru pe care mă bazez este că, în România, nivelul civic a crescut în ultimii 25 de ani. Chiar Bucureștiul este poate un oraș mai curat decât alte capitale mărețe europene. Și asta înseamnă că românul se află pe o tendință bună. Deci avem cu cine să lucrăm, mai este necesar doar să avem tehnologie mai bună de lucru și comunicare, încât să creștem mai repede„, a subliniat Julien Bratu, Country Manager – Institutul Kaizen România.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Imobiliare.ro: După Cluj, București și Timișoara, Constanța depășește 1.000 de euro/mp

Articolul următor

Sibiu: Acord de cooperare cu Suedia în domeniul promovării patrimoniului, culturii și turismului

Citește si:
Total
0
Share